To Peugeot 5008 είναι το μόνο μοντέλο που θα συνεχίσει να προσφέρεται με το 2λιτρο diesel μοτέρ.
Tέλος ο 2λιτρος diesel από τον όμιλο PSA
2.723 Επισκέψεις στο άρθρο (13/11/2020)
To PSA Groupe σταδιακά θα «κόψει» τον 2λιτρο πετρελαιοκινητήρα των 180 ίππων από όλα τα μοντέλα που προσφέρονται με Plug-in υβριδική έκδοση. Ποιο εξαιρείται;
Από τα τέλη του 2020, ο όμιλος PSA θα σταματήσει να προσφέρει τον κινητήρα diesel 2,0 BlueHDi των 180 στο Citroën C5 Aircross, το DS7 Crossback καθώς και τα Peugeot 508 και 3008. Αντίθετα, ο κινητήρας αυτός θα συνεχίσει να προσφέρεται στο Peugeot 5008.
Σε μια πρόσφατη συνέντευξή του, ο Laurent Blanchet (επικεφαλής των μελλοντικών προϊόντων της Peugeot) ανακοίνωσε πως η Peugeot θα σταματήσει να προσφέρει κινητήρες diesel έως το 2025, ημερομηνία που αντιστοιχεί στην έναρξη των νέων προτύπων για τους ρύπους από την Ε.Ε. Το Groupe PSA έχει ήδη ξεκινήσει να αφαιρεί πετρελαιοκίνητές εκδόσεις, η αρχή έγινε με τον 1,5 BlueHDi των 100 και αυτόν τον μήνα λέγεται πως θα γίνει το ίδιο με τον 2,0 BlueHDi των 180 από τα C5 Aircross, DS7 Crossback και Peugeot 508 και 3008. Τέσσερα μοντέλα που έχουν ένα κοινό κοινό: όλα προσφέρονται πλέον με Plug-in υβριδική έκδοση.
Παρά τις εσωτερικές προσπάθειες να διατηρηθεί αυτός ο κινητήρας diesel σε κάποια μοντέλα, ο Carlos Tavares, αφεντικό του ομίλου, αποφάσισε ότι η Plug-in hybrid τεχνολογία θα αντικαταστήσει το ντίζελ., χωρίς αυτό πάντως να σημαίνει πως οι πωλήσεις του ομίλου δεν θα επηρεαστούν από την απόφαση αυτή.
Ο 2,0 BlueHDi θα συνεχίζει να προσφέρεται σε κάποιες εκδόσεις Combi, καθώς και στο 5008. Γιατί το 5008; Η εξήγηση έγκειται στο γεγονός ότι το SUV δεν είναι διαθέσιμο ως σε Plug-in υβριδική έκδοση λόγω της παρουσίας των δύο επιπλέον καθισμάτων που εμποδίζουν την εγκατάσταση της μπαταρίας.