Αν τα GTi είναι η καυτή έκδοση κάθε μοντέλου, και τα SUV είναι η καυτή κατηγορία κάθε αυτοκινήτου, τότε το Ford Puma ST είναι ότι πιο καυτό υπάρχει στην αγορά αυτή τη στιγμή. Τι μένει τότε για τους άλλους;
Μισό λεπτό, το Puma ST δεν είναι ούτε το πρώτο, ούτε το πιο γρήγορο «καυτό» SUV. Σαφώς, έχουν προηγηθεί τα θηρία με τα V8 και τα 500+ άλογα, όμως εδώ μιλάμε για έκδοση GTi και όχι για ένα ακόμη πιο γρήγορο SUV από το ούτως ή άλλως γρήγορο βασικό μοντέλο.
Μιλάμε για τον ορισμό του παίρνω το κανονικό «χάτσμπακ» που θα αγόραζε ο οικογενειάρχης, και το κάνω «τούμπανο» για να το αγοράσει πάλι ο οικογενειάρχης. Και γι αυτό και το Puma ST έχει το ίδιο όνομα με τα άλλα δύο καυτά μοντέλα της μάρκας, το Focus ST και το Fiesta ST. Είναι η κορυφαία έκδοση ενός κανονικού αυτοκινήτου.
Όμως εδώ η Ford έρχεται δεύτερη. Καθότι η VW με το T-Roc R έχει ήδη δείξει πως είναι ένα «τούμπανο» κανονικό SUV και μάλιστα ακόμη πιο τούμπανο από το ST. Ατυχώς όμως για την VW, το δικό της «τούμπανο» δεν θα το πάρει ο «οικογενειάρχης» αφού η VW αντί να βάλει τα εντόσθια του Golf GTI στο κατά τα άλλα συγγενές Τ-Roc, διάλεξε να βάλει τα εντόσθια του Golf R, και να το πάει στο πάνω πάνω άκρο της αγοράς, εμφανώς με στόχο άλλο κοινό.
Και έτσι το Puma ST, είναι πρώτο, και προς το παρόν μόνο στην κατηγορία. Και παρότι λιγότερο δυνατό, γρήγορο, και άγριο από το T-Roc R, είναι και σημαντικά φθηνότερο, όσο περιμένει κανείς να έχει ένα καυτό μικρομεσαίο GTi, όχι ένα υπεραυτοκίνητο σε πάτωμα μικρομεσαίου.
Και έτσι η Ford φέρνει πρώτη το δίλημμα του SUV ή όχι και στα GTi, αφού τώρα μπορείς να διαλέξεις το Puma ST έναντι ενός Golf GTI, ή Focus ST αν μείνεις στον όμιλο. Τι έχει το Puma παραπάνω; Είναι SUV, με ότι αυτό σημαίνει για την αγορά σήμερα. Και ότι και αν σημαίνει αυτό, είναι θετικό, παρά τα εγγενή αρνητικά ενός γρήγορου SUV σε σύγκριση με ένα γρήγορο μικρομεσαίο.
Τι λέτε λοιπόν; θα σκουπίσει η Ford την αγορά GTi με το Puma ST; Εσείς θα το προτιμούσατε; Ή θα αγοράζατε ένα καυτό μικρομεσαίο στη θέση του; Τι λέτε;
Να σκουπισει ;
Γιατι ;
Το FIESTA ST εχει πουλησει οπως μας λετε ;
Οσο για το FOCUS αυτο και αν εχει κανει τρελες πωλησεις , αλλα ειναι λογικο ειναι ακριβο και απευθυνεται σε μικροτερο κοινο .
Οι απλες εκδοσεις ολων καλα κρατανε , αν εξαιρεσεις του PUMA που ειναι απο τα ποιο ασχημα αυτοκινητα και χωρις να ξερεις σε ποια κατηγορια ανηκει .
Αξιοπιστια και 3 κυλινδροι δε πανε μαζι σε βαθος χρονου/χιλιομετρων .
Έχω την υποψία ότι δεν θα έχει λογική τιμή όπως το fiesta st και δεν θα σκουπίσει την αγορά. Γιατί οι εταιρείες δεν θέλουν να πουλάνε μοντέλα με πολλούς ρύπους. Θα μου πεις γιατί τα βγάζουν τοτε; Για να διαφημίσουν το μοντέλο πιστεύω και τις δυνατότητες του σασί και τίποτα παραπάνω.
Να σκουπισει ; Γιατι ; Το FIESTA ST εχει πουλησει οπως μας λετε ; Οσο για το FOCUS αυτο και αν εχει κανει τρελες πωλησεις , αλλα ειναι λογικο ειναι ακριβο και απευθυνεται σε μικροτερο κοινο . Οι απλες εκδοσεις ολων καλα κρατανε , αν εξαιρεσεις του PUMA που ειναι απο τα ποιο ασχημα αυτοκινητα και χωρις να ξερεις σε ποια κατηγορια ανηκει . Αξιοπιστια και 3 κυλινδροι δε πανε μαζι σε βαθος χρονου/χιλιομετρων .
Έχω την υποψία ότι δεν θα έχει λογική τιμή όπως το fiesta st και δεν θα σκουπίσει την αγορά. Γιατί οι εταιρείες δεν θέλουν να πουλάνε μοντέλα με πολλούς ρύπους. Θα μου πεις γιατί τα βγάζουν τοτε; Για να διαφημίσουν το μοντέλο πιστεύω και τις δυνατότητες του σασί και τίποτα παραπάνω.