ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Ακάθεκτη συνεχίζει η Opel στα ράλι

1.770 Επισκέψεις στο άρθρο (15/2/2018)

Η Opel εξακολουθεί να στέλνει ένα ξεκάθαρο μήνυμα όσον αφορά στην προώθηση νέων ταλέντων στους αγώνες ράλι με την συνέχιση του ADAC Opel Rallye Cup, ενός εκ των ισχυρότερων θεσμών αγώνων Ενιαίου στην Ευρώπη, για έκτη χρονιά.

Η πλατφόρμα ανάδειξης νέων ταλέντων που έχουν δημιουργήσει από κοινού η Opel με την ADAC είναι ισχυρή όπως πάντα. Τρεις εβδομάδες πριν την εκκίνηση της νέας αγωνιστικής περιόδου που θα γίνει στο ADAC Saarland-Pfalz Rallye, 19 οδηγοί από εννέα χώρες έχουν ήδη δηλώσει συμμετοχή για το 2018. Οι δεκαέξι συμμετέχουν στην κατηγορία οδηγών με ηλικία κάτω των 27 ετών.

Στο θεσμό επιστρέφει και ο Felix Griebel, ο οποίος είχε συμμετάσχει στο ADAC Opel Rallye Cup το 2013, την πρώτη χρονιά του κυπέλλου. Πρόκειται για το νεότερο αδερφό του εργοστασιακού, επί χρόνια, οδηγού της Opel και πρωταθλητή του ERC Junior το 2016, Marijan Griebel. Στο πρόγραμμα του θεσμού περιλαμβάνονται και πάλι οκτώ αγώνες του Γερμανικού Πρωταθλήματος Ράλι (DRM) καθώς και ο Γερμανικός αγώνας του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Ράλι της FIA, το ADAC Rallye Deutschland.

Από την πρώτη του χρονιά, το 2013, το ADAC Opel Rallye Cup διατηρεί μέχρι σήμερα όλη τη γοητεία του. Όλα αυτά τα χρόνια, τα όμοια μεταξύ τους αγωνιστικά Opel ADAM Cup των 140 ίππων έχουν αποδείξει πόσο αξιόπιστα, γρήγορα και ανταγωνιστικά είναι, καθώς στα χέρια των καλύτερων οδηγών του Cup συχνά υπερισχύουν στο Γερμανικό Πρωτάθλημα Ράλι απέναντι σε αυτοκίνητα με σημαντικά μεγαλύτερη ισχύ. Πέρα από συναρπαστικές μάχες για τη νίκη ανάμεσα σε πληρώματα με παραπλήσιες επιδόσεις και ένα φιλικό αλλά άκρως επαγγελματικό περιβάλλον που παρέχει στους οδηγούς μεγάλη στήριξη στους τομείς της τεχνολογίας, της εξέλιξής τους και των δημοσίων σχέσεων, υπάρχουν και έπαθλα περίπου 100.000 ευρώ στη διάθεση των συμμετεχόντων.
 

Και δεν είναι μόνο αυτό: από το 2013 μέχρι σήμερα, έξι κορυφαία ταλέντα της Opel κατάφεραν να κάνουν το μεγάλο βήμα από το Cup στην εργοστασιακή ομάδα ADAC Opel Rallye Junior Team και στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα FIA Junior ERC. Από το ξεκίνημα μάλιστα του θεσμού, η Opel αποτέλεσε σημείο αναφοράς σΆ αυτά τα εξαιρετικά ανταγωνιστικά πρωταθλήματα για νέα ταλέντα. Τρεις εργοστασιακοί οδηγοί της Opel, ο Σουηδός Emil Bergkvist (2015), ο Γερμανός Marijan Griebel (2016) και ο Βρετανός Christopher Ingram (2017), κατέκτησαν τον τίτλο του ERC Junior τα τελευταία τρία χρόνια στο τιμόνι των ADAM R2. Πέρυσι επίσης, η 20χρονη Ιταλίδα Tamara Molinaro κατέκτησε το ERC LadiesΆ Trophy με το εργοστασιακό ADAM R2. Η κυριαρχία του Opel ADAM R2 στην κατηγορία του φαίνεται από τα εντυπωσιακά αποτελέσματα της περασμένης χρονιάς: το αστέρι των Ράλι με τους 190 ίππους κατέκτησε επτά διεθνείς και εθνικούς τίτλους καθώς και 48 συνολικά νίκες στην κατηγορία του.

Ο 26χρονος Σουηδός Tom Kristensson, ο οποίος κέρδισε το ADAC Opel Rallye Cup το 2017 και αναβαθμίστηκε φέτος στο ADAC Opel Rallye Junior Team, θέλει να βαδίσει στα χνάρια άλλων επιτυχημένων οδηγών Opel που προηγήθηκαν. Στην πρώτη του χρονιά στο FIA ERC Junior U27, ο Kristensson θα αντιμετωπίσει του καλύτερους νέους οδηγούς της Ευρώπης. Οι αγώνες του ERC Junior στις Αζόρες και στις Κανάριες Νήσους, καθώς και στην Ιταλία, την Τσεχία, την Πολωνία και τη Λετονία, συνθέτουν ένα συναρπαστικό και απαιτητικό μίγμα τριών χωμάτινων και τριών ασφάλτινων αγώνων.

Το αποκορύφωμα της φετινής χρονιάς για τους εργοστασιακούς οδηγούς της Opel όπως και για τα νέα ταλέντα που συμμετέχουν στο ADAC Opel Rallye Cup θα είναι και πάλι η συμμετοχή τους στο ADAC Rallye Deutschland, τον Γερμανικό αγώνα του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλι FIA WRC. Μετά από τέσσερις συνεχόμενες νίκες στην κατηγορία τα τελευταία τέσσερα χρόνια, οι κορυφαίοι αυτοί οδηγοί πίσω από το τιμόνι των ADAM R2 έχουν ξεκάθαρους στόχους. Για τους νεαρούς δε συμμετέχοντες, οι οποίοι θα λάβουν μέρος στα δύο σκέλη του αγώνα από 16 έως 19 Αυγούστου υπό το βλέμμα της παγκόσμιας ελίτ των αγώνων ράλι, η συμμετοχή και μόνο σε έναν αγώνα WRC θα αποτελέσει μοναδική εμπειρία.

Mercedes
LINGLONG VS GOODYEAR