Ο προσωπικός βοηθός της Honda (Honda Personal Assistant) για πρώτη φορά θα είναι διαθέσιμος με το ολοκαίνουργιο Jazz.
Ακόμα πιο συνδεδεμένα τα επερχόμενα Honda
1.796 Επισκέψεις στο άρθρο (5/3/2020)
Ένας από τους στόχους των αυτοκινητοβιομηχανιών είναι να κάνουν τα μοντέλα τους όσο πιο hi-tech γίνεται και στο πλαίσιο αυτό η Honda ανακοίνωσε πως από τώρα και στο εξής όλα τα επερχόμενα μοντέλα θα διαθέτουν προηγμένες τεχνολογίες συνδεσιμότητας.
Το πρώτο παράδειγμα αυτής της δέσμευσης είναι η διαθεσιμότητα της εφαρμογής My Honda + και του Honda Personal Assistant, τεχνολογίες που θα έρθουν ενσωματωμένες στο αμιγώς ηλεκτρικό Honda e, αλλά και τα ολοκαίνουργια Jazz και Jazz Crosstar.
Σε ότι αφορά τις τεχνολογίες, η εφαρμογή My Honda + μέσω του smartphone προσφέρει τη δυνατότητα στους ιδιοκτήτες να παραμείνουν συνδεδεμένοι με το αυτοκίνητο τους εξ αποστάσεως. Παράλληλα παρέχει ασφαλή πρόσβαση σε μια σειρά λειτουργιών εντός του αυτοκινήτου, συμπεριλαμβανομένων των λειτουργιών άνεσης, ευκολίας και ασφάλειας. Αξίζει να σημειωθεί πως μέσω αυτής της εφαρμογής μπορεί να λειτουργήσει και το ψηφιακό κλειδί, που δίνει την ευχέρεια στους οδηγούς του Honda e να κλείνουν από μακριά τα παράθυρα, να ανοίγουν το καπάκι φόρτισης, καθώς και να πραγματοποιούν το κλείδωμα και το ξεκλείδωμα του οχήματος.
Ο προσωπικός βοηθός της Honda (Honda Personal Assistant) για πρώτη φορά θα είναι διαθέσιμος με το ολοκαίνουργιο Jazz. Η τεχνολογία αυτή μεταξύ άλλων θα αναγνωρίζει φωνητικές εντολές, ενώ σύμφωνα με τη μάρκα το σύστημα είναι ικανό να κατανοεί πολλαπλά αιτήματα ανά πάσα στιγμή, για πιο ακριβείς απαντήσεις σε συγκεκριμένα ερωτήματα. Για παράδειγμα θα μπορεί να βρίσκει ένα συγκεκριμένο εστιατόριο το οποίο θα είναι ανοιχτό εκείνη τη στιγμή και στη συνέχεια θα κατευθύνει τον οδηγό για να φτάσει στο σημείο.
Σε δηλώσεις του ο Tom Gardner, ανώτερος αντιπρόεδρος της Honda στην Ευρώπη είπε: «Ο σημερινός πελάτης αναμένει το όχημά του να συνδεθεί άψογα με την ευρύτερη ζωή του. Δεσμευόμαστε να διευρύνουμε τη διαθεσιμότητα αυτών των λειτουργιών για να ανταποκριθούμε στις προσδοκίες του πελάτη μας».