Το νέο Mini ξέφυγε από την απλότητα που χαρακτήρισε το πρώτο μοντέλο, ενώ παράλληλα, λόγω των ακριβών του τιμών, είναι ακριβώς το αντίθετο από ένα «φθηνό αυτοκίνητο»
Ακριβό μου Mini…
4.730 Επισκέψεις στο άρθρο (5/6/2015)
Με όνομα μίνι, διαστάσεις μικρού και τιμή μικρομεσαίου, το Mini κάνει ό,τι μπορεί τα τελευταία χρόνια για να ξεφύγει από το όραμα κατασκευής ενός απλού και προσιτού αυτοκινήτου του δημιουργού του.
Όταν ο Σερ Αλεκ Ισσιγόνης σχεδίασε το πρώτο Mini οραματίστηκε και έκανε πράξη τη δημιουργία ενός απλού σε σχεδίαση, compact και φθηνού αυτοκινήτου. Και αυτή η απλότητα, ήταν και ο λόγος της επιτυχίας του Mini, το οποίο έμεινε στην παραγωγή για 41 ολόκληρα χρόνια (1959-2000) και αναδείχθηκε σε ένα από τα πλέον αναγνωρίσιμα αυτοκινητικά σύμβολα.Το 2001 η BMW αποφάσισε να επαναφέρει το Mini στις τάξεις της. Του έδωσε μια πολύ όμορφη σχεδίαση, επηρεασμένη από το πρώτο Mini, έφτιαξε για αυτό μια δική του, αποκλειστική προσθιοκίνητη πλατφόρμα και παράλληλα, το προσέφερε με μια σειρά από διαφορετικούς χρωματικούς συνδυασμούς, αυτοκόλλητα, ζάντες κ.λπ., για να το φτιάξεις όπως θες.Με λίγα λόγια, το νέο Mini ξέφυγε από την απλότητα που χαρακτήρισε το πρώτο μοντέλο, ενώ παράλληλα, λόγω των ακριβών του τιμών, ήταν ακριβώς το αντίθετο από ένα «φθηνό αυτοκίνητο», αφού λίγοι ήταν αυτοί που μπορούσαν να το αποκτήσουν.Τουλάχιστον όμως, ξεχώρισε για την οδική του συμπεριφορά που θύμιζε καρτ, ως αποτέλεσμα και της πλατφόρμας του, που κατασκευαζόταν και ρυθμιζόταν μόνο για αυτό.Επιπλέον, οι όμορφες γραμμές του, η προσεγμένη ποιότητα και οι γρήγοροι turbo κινητήρες του, έκαναν τον κόσμο να παραβλέψει την ανύπαρκτη πρακτικότητά του και παρά την ακριβή του τιμή, να το κάνει να σημειώσει περισσότερες πωλήσεις από ό,τι υπολόγιζε η BMW.Φθάνοντας στο σήμερα, το Mini δείχνει να έχει ξεφύγει ακόμη περισσότερο από την ιστορία του, ενώ το μόνο που έχει κρατήσει ίδιο σε σχέση με το πρώτο Mini είναι οι περιορισμένοι χώροι του. Aκόμη και στην νεότερη 5θυρη έκδοσή του.Οι τιμές του επίσης έχουν παραμείνει ακριβές, αφού για να πάρεις ένα Mini με έναν από τους αρχικούς του κινητήρες και με έναν σχετικά καλό εξοπλισμό, πρέπει να ξεπεράσεις τα 20 χιλιάρικα.Και από τη στιγμή που πλέον, τα δομικά του μέρη δεν είναι αποκλειστικά σε Mini (υπάρχουν και σε BMW), όπως και όλη η γκάμα των κινητήρων του, κάτι που κάνει το κόστος κατασκευής του να μειώνεται, μήπως τελικά οι ακριβές του τιμές δεν δικαιολογούνται, αλλά είναι μόνο ένα αποτέλεσμα του marketing;Μετά από αυτά εσείς τι λέτε; Πόσο θυμίζει το νέο Mini το δημιούργημα του Σερ Αλεκ Ισσιγόνης;Μήπως επίσης, από τη στιγμή που το Mini μοιράζεται πλέον τα περισσότερα μέρη του με μοντέλα της BMW, η εταιρεία θα έπρεπε να ξανασκεφτεί την πολιτική της για το Mini και να το φέρει επιτέλους σε φθηνότερες τιμές;
Και το πρώτο mini στην επανέκδοσή του ήταν ακριβό, αλλού είναι το μυστικό, το s ειδικά που το είχα και εγώ προσωπικά ήταν σημείο αναφοράς στην οδηγική αίσθηση/ευχαρίστηση...Μπορεί να κόστιζε κοντά στα 35000 ευρώ, ήταν το καλύτερο οδηγικά από όλα στην κατηγορία του με δεύτερο το citroen 3ds, το fiesta, κ.τ.λ. σαν καρτάκι ήταν.Από εκεί και πέρα κάποιοι το αγοράζαν για ΠΟΥΛ ΜΟΥΡ και άλλοι για τον εαυτό τους και μόνο, οδηγική αίσθηση, κ.τ.λ.
Το τωρινό έχασε από την οδηγική αίσθηση, κ.τ.λ. και περισσότερο θέλει να αποσβέσει την επιτυχία της επανέκδοσης του πρώτου σε χρήμα.Ε δεν γίνεται αυτό, ΚΑΙ ΟΙ ΜΑΥΡΟΙ ΚΑΠΟΤΕ ΞΥΠΝΑΝ.Ας έχει την οδηγικά αίσθηση του πρώτου της επανέκδοσης με λίγο καλύτερη τιμή και όλα καλά, αλλιώς ας βάλουν security να τους φυλάν το προϊόν τους.-
20 χιλιάρικα; Για πηγαίνετε να πάρετε ένα Mini να δείτε πόσο έχει; Κοντά στο 25αρι θες για να το πάρεις με 2-3 εξτραδάκια. Συμφωνώ ότι είναι πολύ καλό αυτοκίνητο, αλλά μόνο για να κάνω τη μούρη μου στα στέκια της Αθηνας και να δείχνω ότι έχω λεφτά. Επίσης ξεχάσατε και κάτι. 4 αστέρια δεν μας είχατε πει ότι πήρε στην παθητική ασφάλεια; Σόρι αλλά δεν.
Νομίζω ότι μόνο σχεδιαστικά απλά θυμίζει το πρώτο Mini αφού είναι αναβίωση του. Κατα τα άλλα έχει ξεφύγει πολύ αφού έχει ένα σωρό εκδοχές αμαξώματος και είναι ακριβό. Είναι για αυτούς που τους αρέσει το στυλ και δεν διστάζουν να δώσουν 20.000 ευρώ για να έχουν ένα όμορφο αυτοκινητάκι με στυλ και να τραβούν τα βλέμματα. Κι εγώ θα το έπαιρνα είναι ωραίο. Το 1ο έχει όμως άλλη χάρη. Είναι κλασικό μικρό αμαξάκι φτηνό και χαριτωμένο για την πόλη για αυτό έγινε μεγάλη επιτυχία. Το νέο δείχνει τον ολοκληρωμένο χαρακτηρα του με τις ευλογίες της BMW που ήθελε να το κάνει εξαιρετικό, και για αυτό είναι ακριβό. Το άλλο κακό είναι οι πίσω χώροι του. Τίποτα άλλο.
Το σύγχρονο Mini μπορεί να ανταποκρίνεται εμφανισιακά στη γενική φόρμα του αρχικού, αλλά όχι και στον σκοπό της κατασκευής του, δηλαδή να είναι ένα μικρό, απλό, πρακτικό και φτηνό στην κατασκευή αυτοκίνητο. Ο βασικός λόγος είναι ότι αυτή η φιλοσοφία είναι σε αντίθεση με την τρέχουσα φιλοσοφία της BMW, η οποία προφανώς επιρρέασε καθοριστικά την κατασκευή του.
Είναι ακριβώς όπως τα λέτε και γιαυτό δεν μου αρέσει η συγκεκριμένη αναβίωση, αλλά και όλες οι παρόμοιες, όπως του VW Beetle. Τα αυτοκίνητα αυτά είχαν επιτυχία, διότι εξυπηρετούσαν κάποιους σκοπούς, που δεν εξυπηρετούν τα αντίγραφα τους. Θα προτιμούσα λοιπόν ότι όποιος κατασκευαστής προχωράει σε αναβίωση παλιών και επιτυχημένων αυτοκινήτων, να το κάνει με την ίδια ακριβώς ιδέα. Δηλαδή στην περίπτωση του Mini θα προτιμούσα να ξαναφτιαχτεί ένα παρόμοιο μοντέλο, στις ίδιες διαστάσεις, πολύ φθηνό, αλλά με έναν σύγχρονο κινητήρα αντιρρυπαντικής τεχνολογίας, προκειμένου να μπορεί να βρίσκεται μέσα στις σύγχρονες προδιαγραφές. Όσο αφορά τα υπόλοιπα τεχνικά χαρακτηριστικά, θα ήθελα να έχει μόνο τα απολύτως απαραίτητα, για να μπορεί να διατίθεται σε μια πολύ χαμηλή τιμή, που να μην υπερβαίνει τα 8.000 ευρώ. Αντίθετα η αναβίωση του Ford Mustang είναι πιό επιτυχημένη, διότι βρίσκεται στην ίδια κατηγορία που ήταν και το παλιό. Και να σημειώσω με την ευκαιρία ότι πολύ θα ήθελα να γίνει μια αναβίωση της πολύ επιτυχημένης Alfa Romeo GT Junior/Veloce της φωτογραφίας, που έβγαινε σε πολλές επιλογές κινητήρων, από 1300, 1600, 1750 και 2000 cc.
Και το πρώτο mini στην επανέκδοσή του ήταν ακριβό, αλλού είναι το μυστικό, το s ειδικά που το είχα και εγώ προσωπικά ήταν σημείο αναφοράς στην οδηγική αίσθηση/ευχαρίστηση...Μπορεί να κόστιζε κοντά στα 35000 ευρώ, ήταν το καλύτερο οδηγικά από όλα στην κατηγορία του με δεύτερο το citroen 3ds, το fiesta, κ.τ.λ. σαν καρτάκι ήταν.Από εκεί και πέρα κάποιοι το αγοράζαν για ΠΟΥΛ ΜΟΥΡ και άλλοι για τον εαυτό τους και μόνο, οδηγική αίσθηση, κ.τ.λ. Το τωρινό έχασε από την οδηγική αίσθηση, κ.τ.λ. και περισσότερο θέλει να αποσβέσει την επιτυχία της επανέκδοσης του πρώτου σε χρήμα.Ε δεν γίνεται αυτό, ΚΑΙ ΟΙ ΜΑΥΡΟΙ ΚΑΠΟΤΕ ΞΥΠΝΑΝ.Ας έχει την οδηγικά αίσθηση του πρώτου της επανέκδοσης με λίγο καλύτερη τιμή και όλα καλά, αλλιώς ας βάλουν security να τους φυλάν το προϊόν τους.-
20 χιλιάρικα; Για πηγαίνετε να πάρετε ένα Mini να δείτε πόσο έχει; Κοντά στο 25αρι θες για να το πάρεις με 2-3 εξτραδάκια. Συμφωνώ ότι είναι πολύ καλό αυτοκίνητο, αλλά μόνο για να κάνω τη μούρη μου στα στέκια της Αθηνας και να δείχνω ότι έχω λεφτά. Επίσης ξεχάσατε και κάτι. 4 αστέρια δεν μας είχατε πει ότι πήρε στην παθητική ασφάλεια; Σόρι αλλά δεν.
Νομίζω ότι μόνο σχεδιαστικά απλά θυμίζει το πρώτο Mini αφού είναι αναβίωση του. Κατα τα άλλα έχει ξεφύγει πολύ αφού έχει ένα σωρό εκδοχές αμαξώματος και είναι ακριβό. Είναι για αυτούς που τους αρέσει το στυλ και δεν διστάζουν να δώσουν 20.000 ευρώ για να έχουν ένα όμορφο αυτοκινητάκι με στυλ και να τραβούν τα βλέμματα. Κι εγώ θα το έπαιρνα είναι ωραίο. Το 1ο έχει όμως άλλη χάρη. Είναι κλασικό μικρό αμαξάκι φτηνό και χαριτωμένο για την πόλη για αυτό έγινε μεγάλη επιτυχία. Το νέο δείχνει τον ολοκληρωμένο χαρακτηρα του με τις ευλογίες της BMW που ήθελε να το κάνει εξαιρετικό, και για αυτό είναι ακριβό. Το άλλο κακό είναι οι πίσω χώροι του. Τίποτα άλλο.
ΠΟΛΛΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΓΕΝΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΗ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ
Το σύγχρονο Mini μπορεί να ανταποκρίνεται εμφανισιακά στη γενική φόρμα του αρχικού, αλλά όχι και στον σκοπό της κατασκευής του, δηλαδή να είναι ένα μικρό, απλό, πρακτικό και φτηνό στην κατασκευή αυτοκίνητο. Ο βασικός λόγος είναι ότι αυτή η φιλοσοφία είναι σε αντίθεση με την τρέχουσα φιλοσοφία της BMW, η οποία προφανώς επιρρέασε καθοριστικά την κατασκευή του.
Είναι ακριβώς όπως τα λέτε και γιαυτό δεν μου αρέσει η συγκεκριμένη αναβίωση, αλλά και όλες οι παρόμοιες, όπως του VW Beetle. Τα αυτοκίνητα αυτά είχαν επιτυχία, διότι εξυπηρετούσαν κάποιους σκοπούς, που δεν εξυπηρετούν τα αντίγραφα τους. Θα προτιμούσα λοιπόν ότι όποιος κατασκευαστής προχωράει σε αναβίωση παλιών και επιτυχημένων αυτοκινήτων, να το κάνει με την ίδια ακριβώς ιδέα. Δηλαδή στην περίπτωση του Mini θα προτιμούσα να ξαναφτιαχτεί ένα παρόμοιο μοντέλο, στις ίδιες διαστάσεις, πολύ φθηνό, αλλά με έναν σύγχρονο κινητήρα αντιρρυπαντικής τεχνολογίας, προκειμένου να μπορεί να βρίσκεται μέσα στις σύγχρονες προδιαγραφές. Όσο αφορά τα υπόλοιπα τεχνικά χαρακτηριστικά, θα ήθελα να έχει μόνο τα απολύτως απαραίτητα, για να μπορεί να διατίθεται σε μια πολύ χαμηλή τιμή, που να μην υπερβαίνει τα 8.000 ευρώ. Αντίθετα η αναβίωση του Ford Mustang είναι πιό επιτυχημένη, διότι βρίσκεται στην ίδια κατηγορία που ήταν και το παλιό. Και να σημειώσω με την ευκαιρία ότι πολύ θα ήθελα να γίνει μια αναβίωση της πολύ επιτυχημένης Alfa Romeo GT Junior/Veloce της φωτογραφίας, που έβγαινε σε πολλές επιλογές κινητήρων, από 1300, 1600, 1750 και 2000 cc.
Συμφωνώ .... και κάτι παραπάνω ίσως ,2011 αγορά καινούργιου (γυναικεία υπόθεση) = 12 φόρες συνεργείο = 2.500€… είπα αμάν να το δώσω