Το Polo της Volkswagen διατίθεται στην αγορά σε 4 εξοπλιστικές εκδόσεις (Concept, Active, Advance, Exclusive) και 2 τύπους αμαξώματος, ενώ διαθέτει 6 διαφορετικούς ή διαφορετικής απόδοσης κινητήρες. Οι 3 είναι βενζίνης και ξεκινούν από τον 1.000άρη ατμοσφαιρικό με ψεκασμό πολλαπλών σημείων (MPI) και απόδοση 75 ίππων, ενώ η γκάμα συμπληρώνεται από τον άμεσου ψεκασμού με turbo 1.000άρη TSI των 110 ίππων και των αντίστοιχο TSI των 1,2 λίτρων με 90 ίππους. Στα ακριβότερα diesel, το Polo διατίθεται με τον 1,4 TDI κινητήρα σε 3 διαφορετικές αποδόσεις (75, 90 και 105 ίππων).
Η έκδοση Concept του Polo είναι η βασική εξοπλιστική επιλογή του και περιλαμβάνει 6 αερόσακους, σύστημα αυτόματου φρεναρίσματος, ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός-πίσω, αιρ κοντίσιον και ηχοσύστημα με μονόχρωμη οθόνη αφής 5 ιντσών που διαθέτει MP3, θύρα Aux-In και υποδοχή για SD κάρτα.
Αξίζει η βασική;
Η βασική έκδοση με τον εξοπλισμό που αναφέρουμε παραπάνω εφοδιάζεται με τον MPI κινητήρα των 75 ίππων. Η βασική έκδοση με τον κινητήρα των 1,2 λίτρων TSI των 90 ίππων είναι η Active προσφέροντας επιπλέον σύστημα start/stop, ηχοσύστημα με έγχρωμη οθόνη αφής, 6 ηχεία, Bluetooth και θύρα USB καθώς και δισκόφρενα στους πίσω τροχούς. Οριακά με την διαφορά τους να ανέρχεται στα 1.000 ευρώ, επιλέγουμε την έκδοση Active με τον 1,2 TSI κινητήρα λοιπόν.