Το νέο Swift έχει βασιστεί στην πλατφόρμα της νέας γενιάς του Baleno, με αυξημένη ακαμψία και μειωμένο βάρος, και είναι πλέον διαθέσιμο στη χώρα μας με με δύο κινητήρες. Βασικός στην γκάμα είναι ο 1,2 λίτρων Dualjet των 90 ίππων, ενώ διατίθεται και με τον 1.000άρη Boosterjet των 112 ίππων. Και τα δύο σύνολα εφοδιάζονται με μηχανικό κιβώτιο 5 σχέσεων, ενώ τα αυτόματα έχουν στάνταρ είτε το CVT κιβώτιο συνεχώς μεταβαλλόμενων σχέσεων, είτε το 6άρι αυτόματο (με τον turbo 1,0 λτ.). Ανεξαρτήτως κινητήρα το Swift είναι διαθέσιμο σε τρεις εξοπλιστικές εκδόσεις, τις GL, GL+ και GLX, ενώ υπάρχει και επιλογή τετρακίνησης στην έκδοση με τον 1.200άρη κινητήρα. Πέραν αυτού διατίθεται και σε ήπια υβριδική (SHVS) έκδοση με το υπερτροφοδοτούμενο μοτέρ.
Η βασική έκδοση GL του νέου Swift διαθέτει 6 αερόσακους, ηλεκτρικά παράθυρα, ηχοσύστημα MP3 με bluetooth και χειριστήρια στο τιμόνι, αιρ κοντίσιον.
Αξίζει η βασική;
Η βασική έκδοση του νέου Suzuki Swift ικανοποιεί τόσο μέσω του κινητήρα της (90 ίππων) όσο και του εξοπλισμού άνεσης και ασφάλειας που προσφέρει, αποτελώντας την προτεινόμενη επιλογή μας. Πληροφοριακά και μόνο η αμέσως επόμενη έκδοση GL+ έχει προβολείς ομίχλης, ζάντες αλουμινίου και οθόνη αφής 7" και κάµερα οπισθοπορείας με επιπλέον κόστος 1.000 ευρώ.