Αξίζει το Ford Puma με 125 PS που κοστίζει 23.995 ευρώ;
- Δεν καίει τίποτα στο ταξίδι & με ηλεκτρική υποβοήθηση στις χαμηλές στροφές
- Κορυφαίο πορτ-μπαγκάζ, με έξτρα αδιάβροχο χώρο από κάτω
- Στο μέσο όρο σε χώρους επιβατών & επιδόσεις
- Διαβάστε σε ποιους τομείς «πονάει»
Πόσο καλό είναι το Ford Puma σε σχέση με τον ανταγωνισμό του;
To κορυφαίο σε πωλήσεις μοντέλο της Ford και ένα από τα πιο hot ονόματα στην κατηγορία των μικρών SUV, το Puma, συνεχίζει να τραβάει τα βλέμματα και το ενδιαφέρον του ελληνικού κοινού χάρη στο νεανικό του σχεδιασμό με τους μυώδεις θόλους του και το καλό του φινίρισμα στο εξωτερικό και την ίδια στιγμή το τεράστιο πορτ-μπαγκάζ των 536 λίτρων το κατατάσσει στην πρώτη θέση της κατηγορίας του στον συγκεκριμένο τομέα.
Στο γκαράζ του AutoΤρίτη έχουν βρεθεί οι περισσότερες εκδόσεις του δημοφιλούς μικρού SUV της Ford, όμως σε αυτό το θέμα να αναλύσουμε συγκεκριμένα πώς αξιολογείται το Puma με τον ήπια υβριδικό κινητήρα των 125 ίππων με το χειροκίνητο κιβώτιο στο εισαγωγικό εξοπλιστικό επίπεδο Titanium που κοστολογείται από 23.995 ευρώ. Ας δούμε ποια είναι τα δυνατά του σημεία, σε ποιους τομείς βρίσκεται στο μέσο όρο της κατηγορίας και ποιες είναι οι - λίγες όπως αποδεικνύεται- ελλείψεις του:
Μάρκα/Μοντέλο | Ford Puma |
---|---|
Έκδοση μοντέλου | 1.0 125 PS mHEV |
Κατηγορία μοντέλου | Μικρά SUV |
Model Year | 2020 |
Είδος Κινητήρα | Mild hybrid |
Κυβικά (κ.εκ.) | 999 |
Κιβώτιο | ΧΕΙΡΟΚΙΝΗΤΟ |
Δυνατά σημεία | |
Πραγματική Κατανάλωση σε ταξίδι (λτ./100 χλμ.) | 4 |
Αυτονομία σε ταξίδι (χλμ.) | 1.050 |
Εργοστασιακή χωρητικότητα πόρτ μπαγκάζ (λίτρα) | 536 |
Φρένα από 100 χλμ/ώρα (μέτρα) | 37,2 |
Γωνία φυγής (μοίρες) | 27 |
Cruise Control | Ναι |
Αuto Lights (αυτόματα φώτα) | Ναι |
Αυτόματη μεγάλη σκάλα φώτων (έξυπνα φώτα) | Ναι |
Οδική συμπεριφορά | 10 |
Εγγύηση (χρόνια) | 8 |
Αίσθηση πολυτέλειας | 78% |
Αδύνατα σημεία | |
Γωνία προσέγγισης (μοίρες) | 17,4 |
Κλιματισμός | ΟΧΙ |
Κάμερα οπισθοπορείας | ΟΧΙ |
Αισθητήρας βροχής | ΟΧΙ |
Προειδοποίηση τυφλού σημείου | ΟΧΙ |
Σημαντικές ισοπαλίες | |
Ιπποδύναμη (PS) | 125 |
Μέγιστη ροπή (Nm) | 170 |
Αριθμός σχέσεων | 6 |
Επιτάχυνση 0-100 χλμ/ώρα (δλ.) | 10,09 |
Προσπέρασμα 80-120 (δλ.) | 10,6 |
Πραγματική Κατανάλωση στην πόλη (λτ./100 χλμ.) | 7,7 |
Πραγματική μέση κατανάλωση (λτ./100 χλμ.) | 6,5 |
Χώροι για γόνατα πίσω επιβατών (εκατοστά) | 11,2 |
Χώρος για Κεφάλι πίσω επιβατών (εκ.) | 3,1 |
Πλάτος πίσω καθίσματος (μέτρα) | 1,3 |
Τιμή | 23.995 |
Τα δυνατά και τα αδύναμα στοιχεία του Ford Puma μέσα από τις μετρήσεις του AutoΤρίτη Test Center.
Σε ποια σημεία υπερέχει το Ford Puma
Αξιοζήλευτη πραγματική κατανάλωση στο ταξίδι στα 4 λτ./100 χλμ. είναι σε θέση να πετύχει το ήπια υβριδικό Puma με τους 125 ίππους, μια επίδοση που συνδυάζεται με αυτονομία 1.050 χιλιομέτρων λόγω του ευμεγέθους ρεζερβουάρ. Εξαιρετικά είναι τα φρένα του, αφού χρειάζεται 37,2 μέτρα για να κοκαλώσει από τα 100 χλμ./ώρα, ενώ επίσης διακρίνεται για το κορυφαίο σε χωρητικότητα πορτ-μπαγκάζ του (536 λτ.). Σε επίπεδο εξοπλισμού, βρίσκουμε το cruise control και το σύστημα αυτόματης ρύθμισης των φώτων (και για τη μεγάλη σκάλα). Το φινίρισμα και η συναρμογή στο εσωτερικό είναι τέτοια που του προσφέρει υψηλή αίσθηση πολυτέλειας (78%). Τέλος, το Puma προσφέρεται με την υψηλότερη εργοστασιακή εγγύηση της αγοράς στα 8 χρόνια.
Tι θα θέλαμε από το Puma
Ελάχιστα είναι τα αδύνατα σημεία του ήπια υβριδικού Puma στο εξοπλιστικό επίπεδο Titanium, τα περισσότερα εκ των οποίων αφορούν την απουσία συστήματος κλιματισμού (στάνταρ είναι το air-condition), κάμερας οπισθοπορείας, αισθητήρα βροχής και συστήματος προειδοποίησης τυφλών σημείων.
Συνέχεια του άρθρου >>>Σελίδα 2 | Οι αναλυτικές μετρήσεις του Ford Puma σύμφωνα με το AutoΤρίτη Test Center |
Σελίδα 3 | Δες όλα τα τεχνικά χαρακτηριστικά του Ford Puma |