Η Alfa Romeo Tipo 33 Stradale του 1967 ήταν στα χρόνια της το πιο ακριβό αυτοκίνητο του κόσμου, αλλά και ένα από τα πρώτα supercars της ιστορίας. Σε λίγε μέρες μία από αυτές πωλείται…
Alfa Romeo 33 Stradale
15.283 Επισκέψεις στο άρθρο (5/5/2016)
Η σπανιότατη Alfa Romeo Tipo 33 Stradale του 1967 ήταν κάποτε το πιο ακριβό αυτοκίνητο του κόσμου και ένα από τα πρώτα supercars της ιστορίας. Σε λίγες ημέρες δημοπρατείται και αναμένεται να προκαλέσει πανικό…
«Πόλεμος» ανάμεσα στους σοβαρούς συλλέκτες, αναμένεται να γίνει στις 14 Μαΐου στο Μονακό. Βλέπετε, στη δημοπρασία COYS «Legend et Passion» θα βγει στο σφυρί ένα από τα πρώτα supercars της αυτοκινητικής ιστορίας.Λόγος γίνεται για την Alfa Romeo Tipo 33 Stradale του 1967, η οποία ήταν στα χρόνια της το πιο ακριβό αυτοκίνητο του κόσμου! Βλέπετε, κόστιζε τότε 9.750.000 λιρέτες Ιταλίας, όταν ο μέσος ετήσιος μισθός ήταν 150.000 λιρέτες. Για να καταλάβετε, η τιμή της Lamborghini Miura ήταν 7.700.000 λιρέτες…Η Alfa Romeo κατασκεύασε μόλις 18 αντίτυπα του αυτοκινήτου, με τα πέντε από αυτά να γίνονται πρωτότυπες μετατροπές. Καταλαβαίνετε τι έχει να γίνει… Η 33 Stradale έπαιρνε κίνηση από μια πιο ήπια εκδοχή του μοτέρ της αγωνιστικής Tipo 33.Το 2λιτρο V8 σύνολο είχε ισχύ 230 ίππων και ανέβαζε μέχρι τις 10.000 σ.α.λ., ενώ ενσωμάτωνε πλήθος καινοτόμων για την εποχή τεχνολογιών. Συνεργαζόταν με 6άρι κιβώτιο της Colotti και χάρη στο βάρος των μόλις 700 κιλών, ήταν σε θέση να επιτρέψει στην 33 Stradale να κάνει το 0-100 χλμ./ώρα σε λιγότερο από 5,7 δλ., αλλά και να έχει τελική ταχύτητα άνω των 260 χλμ./ώρα.
Το προς πώληση μοντέλο περιγράφεται ως «continuation model». Διαθέτει σασί που χρησιμοποιεί το εμπρός και πίσω τμήμα της γνήσιας Tipo 33 Stradale υπ` αριθμόν #02, όπως και μέρη από την ανάρτησή της. Ο Ιταλός εξπέρ Giovanni Giordanengo έφτιαξε ένα νέο αλουμινένιο αμάξωμα με βάση τα ακριβή πρότυπα της Alfa Romeo.Η εύρεση μιας αυθεντικής μηχανής ήταν πρακτικά αδύνατη, με τον πωλητή να καταφέρνει να βρει αυθεντικά μπλοκ, κυλινδροκεφαλές και κιβώτιο της Tipo 33, τα οποία συναρμολογήθηκαν με έναν αυθεντικό στρόφαλο, ενώ τα έμβολα είναι από τον μεταγενέστερο 3λίτρο κινητήρα V8 της Montreal.
Η Alfa Romeo κατασκεύασε μόλις 18 αντίτυπα του αυτοκινήτου, με τα πέντε από αυτά να γίνονται πρωτότυπες μετατροπές. Καταλαβαίνετε τι έχει να γίνει…