ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Η Alfa Romeo Giulia ήρθε να «χτυπήσει» έναν από τους κύριους εκφραστές των premium εταιρειών διεκδικώντας τη θέση του στο βάθρο. Κατά πόσο τα καταφέρνει;

Η Alfa Romeo Giulia ήρθε να «χτυπήσει» έναν από τους κύριους εκφραστές των premium εταιρειών διεκδικώντας τη θέση του στο βάθρο. Κατά πόσο τα καταφέρνει;

Giulia 2,2 Vs BMW 320 d

37.186 Επισκέψεις στο άρθρο (1/11/2016)

Μια Alfa Romeo στο δρόμο της BMW! Με την Giulia, η Alfa Romeo μπαίνει με αξιώσεις στην κατηγορία των premium μεσαίων αυτοκινήτων και, με τον δεδομένο οδηγοκεντρικό της χαρακτήρα, έρχεται αντιμέτωπη με τη BMW Σειρά 3 και την έκδοση 320d αυτής, σε μια κόντρα με έντονο ενδιαφέρον.

Αlfa Romeo Giulia 2,2 Auto

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

+ Eμφάνιση μέσα έξω, οδηγική αίσθηση, άνεση ανάρτησης, λειτουργία κινητήρα – κιβωτίου, επιδόσεις
- Μη δυνατότητα απενεργοποίησης ESP, κυβισμός κινητήρα, χτύπημα ανάρτησης σε διαδοχικές ανωμαλίες 


BMW 320d Auto
+ Ποιότητα κατασκευής, φινίρισμα, συναρμολόγηση, κατανάλωση, οδική συμπεριφορά 
- Ανεση ανάρτησης με τα runflat ελαστικά, τιμή

Η Alfa Romeo κατάφερε με την νέα Giulia, που είναι και υποψήφια για Best Car 2017, να κάνει το δυνατό comeback, κοντράροντας επί ίσοις όροις τους παραδοσιακούς παίκτες της premium κατηγορίας σε όλoυς τους τομείς. Ως Alfa Romeo και δη ως «γνήσια» Alfa Romeo με τον οδηγικό χαρακτήρα να συνεχίζει να αποτελεί το κυρίαρχο χαρακτηριστικό της φίρμας και στην νέα αυτή εποχή της που σηματοδοτεί η έλευση της Giulia, βρίσκει αντιμέτωπη μόνο μια πρόταση στην κατηγορία με ανάλογο οδηγικό προφίλ. Η Σειρά 3 της ΒΜW είναι ο εξ ορισμού άμεσος αντίπαλός της, προτάσσοντας στα κύρια χαρακτηριστικά της, συν όλων των άλλων, τη δυναμική οδική συμπεριφορά. Έτσι, τα κοινά χαρακτηριστικά των δύο μοντέλων είναι πολλά περισσότερα από όσα μπορεί να φανταστεί κανείς, με το παιχνίδι να κρίνεται τελικά σε λεπτομέρειες που όμως αρκούν για να κάνουν την διαφορά, αν και πολύ σημαντικό κριτήριο παίζει και η κατά 6.000 ευρώ χαμηλότερη τιμή της Alfa Romeo Giulia (42.750 ευρώ με έκπτωση).

Εμφάνιση: Πιο σπορ η Giulia
Η εμφάνιση των δυο αυτοκινήτων είναι το πιο «χτυπητό» σημείο διαφοροποίησής τους και σε ένα μεγάλο ποσοστό αρκεί για να διαμορφώσει την τελική επιλογή του αγοραστή. Η Giulia είναι σαφώς πιο σπορτίφ και πιο ξεχωριστή ως νεότερη πρόταση, μην αφήνοντας κανένα  περιθώριο στην BMW να «κλέψει» την ματιά του περαστικού, στην περίπτωση που βρεθούν στο ίδιο μέρος την ίδια ώρα. Μεμονωμένα, η Alfa Romeo εκφράζει περίσσιο δυναμισμό τόσο μέσω των καμπύλων επιφανειών της όσο και της αιχμηρής σχεδίασης του εμπρόσθιου μέρους, με κύρια χαρακτηριστικά της εμφάνισής της τα έντονα καπούλια και την κουπέ λογική της σχεδίασης πίσω. Η Σειρά 3 από την άλλη χωρίς να έχει κάτι το ιδιαίτερο σχεδιαστικά δείχνει και είναι πιο εκλεπτυσμένη αισθητικά με μοναδικό σημείο έκφρασης της δυναμικής της να αποτελεί η χαρακτηριστική μάσκα της BMW  εμπρός. Τα υπόλοιπα στοιχεία της σχεδίασής της θεωρούνται ως εκ των ουκ άνευ για να «μοιάζει» στην μεγαλύτερη και πιο πολυτελή αδελφή της (Σειρά 5) που ήταν και το ζητούμενο.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Hyundai
3 ALL SEASON