ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Alfa Romeo: Τέλος το πισωκίνητο πάτωμα αλλά όχι και οι πισωκούνες!

4.280 Επισκέψεις στο άρθρο (23/5/2021)

To μέλλον της Alfa Romeo είναι το ίδιο ηλεκτρικό όσο και κάθε άλλης μάρκας. Πως μπορεί όμως η ιταλική φίρμα να παντρέψει την παράδοσή της με τις μπαταρίες;

Ο κύβος ερρίφθη. Η Alfa Romeo τελείωσε με την πλατφόρμα Giorgio που μας έδωσε τα δύο διαμάντια της μάρκας, Giulia και Stelvio. Και πάμε γι'άλλα. Άλλα, και ηλεκτρικά. Πως γίνεται όμως μια μάρκα που έχει συνδέσει το όνομά της με την οδηγική εμπειρία, το ταμπεραμέντο και την σχεδίαση να γίνει ηλεκτροκίνητη;

Η Alfa Romeo είναι πλέον μέλος του ομίλου Stellantis, μαζί με ολόκληρο το γκρούπο της Fiat, τα αμερικανικά θηρία της Dodge, Jeep, Chrysler, τη Maserati, τη Fiat και ότι έχει απομείνει από την Lancia. Στον όμιλο Stellantis ανήκουν ακόμη η Peugeot, Citroen, DS και η Opel. Και από όλες αυτές της μάρκες, η Alfa Romeo πρέπει να βρει κάποια, να ταιριάξει μαζί της, και να ξεκινήσει από την αρχή.

Με την ηλεκτροκίνηση ως την απολύτως απαραίτητη τεχνολογία, όμως, η Alfa έχει πρόβλημα, ένα πρόβλημα χαρακτήρα. Ή τουλάχιστον έτσι φαίνεται με την πρώτη ματιά. Γιατί η Alfa δεν θα είναι ούτε η πρώτη ούτε η τελευταία μάρκα με «ιδιαίτερα» χαρακτηριστικά που θα γίνει ηλεκτροκίνητη.

Δηλαδή αν έχει πρόβλημα η Alfa, τι να πει η Porsche; Και όμως η Porsche λανσάρισε ήδη το πρώτο της ηλεκτρικό μοντέλο, την Taycan. Και είναι ένα μοντέλο που και την αισθητική της μάρκας συνεχίζει, και τις επιδόσεις της, και την οδηγική εμπειρία που περιμένει κανείς από μια Porsche. Και όχι μόνο αυτό, αλλά η Taycan είναι προϊόν συνεργασίας, και μάλιστα πολύ στενής, με την Audi που μόλις λανσάρισε το δικό της «ίδιο» μοντέλο, το e-tron GT.

Στην ίδια λογική θα κινηθεί και η Alfa. Οι επιδόσεις στα ηλεκτρικά είναι δεδομένες, και η οδηγική απόλαυση σίγουρα κάτι που μπορεί να επιτευχθεί και χωρίς μοτέρ εσωτερικής καύσης. Όσο για τη σχεδίαση, η ηλεκτροκίνηση όχι μόνο δεν περιορίζει, αλλά αντιθέτως απελευθερώνει, οπότε και μπορούμε να δούμε από την Alfa ότι θέλει να μας δείξει. Τέλος η ηλεκτροκίνηση δεν περιορίζει καν τον άξονα μετάδοσης. Γιατί το τέλος της πλατφόρμας Giorgio δεν είναι απαραίτητα και το τέλος της πίσω κίνησης για την Alfa. Τόσο η VW όσο και η Hyundai στις ηλεκτρικές τους πλατφόρμες η κίνηση είναι βασικά στον πίσω άξονα. Γιατί όχι και η Alfa; 

Εσείς όμως τι λέτε; Είναι πρόβλημα για την Alfa η ηλεκτροκίνηση; Θα αγοράζατε μια ηλεκτρική Alfa και τελικά πόση σημασία έχει για το μέλλον της μάρκας; Τι λέτε;

Mercedes
fiat