ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Alfa Romeo και ντίζελ γίνεται;

Alfa Romeo και ντίζελ γίνεται;

4.360 Επισκέψεις στο άρθρο (11/9/2015)

Ποιο μοτέρ ταιριάζει καλύτερα στην Alfa Romeo που θέλετε; Είναι βενζίνη; Είναι ντίζελ; Γίνεται όμως Alfa Romeo και ντίζελ; Τι λέτε;

Πως φαντάζεστε την Alfa Romeo που θέλετε να αγοράσετε; Ιταλίδα, με ταπεραμέντο, στιλ, κούκλα και γρήγορο. Ντίζελ την έχετε φανταστεί ποτέ; 
Αυτό το πρόβλημα φαίνεται πως είναι μάλλον ελληνικό, γιατί η Alfa Romeo πουλάει στην υπόλοιπη Ευρώπη μια χαρά τα ντίζελ μοντέλα της. Μιλάμε όμως για τις χώρες όπου η αγορά όχι απλά σηκώνει, αλλά αναζητά ντίζελ εκδόσεις και άλλων μοντέλων που στην Ελλάδα δεν μπορούμε να τα φανταστούμε με οτιδήποτε άλλο κάτω από το καπό εκτός από βενζινοκινητήρα. 
Ναι, στις χώρες της Ευρώπης, όπου τα TT, τα Scirocco, οι BMW Σειράς 4 και ένα σωρό άλλα αυτοκίνητα πουλάνε περισσότερο ως ντίζελ παρά με βενζίνη, η Alfa Romeo δεν έχει κανένα απολύτως πρόβλημα. Στην Ελλάδα όμως; 
Βλέπεις το ντίζελ στην Ελλάδα ακόμη δεν έχει αποβάλει τη ρετσινιά του ταξί, του βρόμικου, του αργού και του κακόηχου. Έλα όμως που αυτοκίνητο με κατανάλωση και ρύπους βενζίνης σε μικρομεσαίο ή μεσαίο μάλλον δεν ψήνεται να αγοράσει κανείς.
Εντάξει, η Mito έχει μια χαρά μικρά μοτέρ βενζίνης και βολεύεται. Αν και το 1.300άρι ντίζελ της είναι καταπληκτικό, το κοινό της μάρκας δεν θα το προτιμήσει, αφού Alfa Romeo και ντίζελ δεν πάνε.
Όταν όμως πας πιο πάνω; Εντάξει, η Giulietta έχει και τα 1.400άρια της τα τούρμπο και τέλος πάντων, ας πονέσει λίγο η τσέπη για τα κάλλη και τους ήχους της μεσαίας Alfa. Έχετε δει όμως πόσο χαμηλές καταναλώσεις και ρύπους δίνει το 1,6 ντίζελ μοτέρ της Giulietta; 
Τα 120 άλογα από τον 1,4 βενζίνης και τα 105 από τον 1.600 δίνουν 0-100 10,1 και 10,8 αντίστοιχα, όχι μεγάλη διαφορά, που όμως ανοίγει στις ρεπρίζ αρκετά αλλά και στην τελική. Alfa χωρίς επιδόσεις; Σαφώς δύσκολη απόφαση, όμως ο 1.600άρης έχει σχεδόν 40% χαμηλότερη κατανάλωση και καίει ένα καύσιμο που είναι σχεδόν 40% φθηνότερο. Η διαφορά είναι τεράστια. Στα 15.000 χλμ, η 1,4 θα κάψει 1440 ευρώ καύσιμο και η ντίζελ μόλις 630, δηλαδή 810 ευρώ διαφορά στον χρόνο.
Και δεν φτάσαμε ακόμη καν στην Giulia. Δεν την έχουμε δει ακόμη και με άλλο μοτέρ εκτός από το κτηνώδες V6, άρα αναμένουμε. Αλλά τι νομίζετε, πως το ντίζελ δεν θα της πηγαίνει; 
Οι Ιταλοί είχαν ντίζελ Alfa Romeo και το μοτέρ της το πουλούσαν στην GM για να το φοράει στην Saab. Γιατί και η Saab ήθελε ντίζελ και σπορ μαζί. Μήπως τελικά, λοιπόν, ντίζελ και Alfa Romeo ταιριάζει μια χαρά; Εσείς τι λέτε; 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Autotriti.gr
Moto