ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Αλλάζει λωρίδα

14.880 Επισκέψεις στο άρθρο (18/3/2015)

Με αφορμή το θέμα του Twingo ένα video που κάνει αίσθηση.

Το Sprinter μόλις μπαίνει στο ρεύμα του ανεμιστήρα, αλλάζει λουρίδα. Κυριολεκτικά.

Το πρόβλημα με τον πλευρικό άνεμο είναι ότι σε αιφνιδιάζει.Στα περισσότερα σημερινά αυτοκίνητα, ξαφνικά αισθάνεσαι άβολα, σαν κάτι να μην πηγαίνει καλά στο αυτοκίνητο, καθώς το αισθάνεσαι να ζορίζεται, μέχρι που παίρνει το μάτι σου ένα δεντράκι στην άκρη του δρόμου, λυγισμένο από τον αέρα και καταλαβαίνεις τι συμβαίνει.Στο 2CV βέβαια –λέει ένας αναγνώστης- όταν έπιανε αέρας έψαχνες «λιμάνι» να χωθείς, μέχρι να πέσει ο αέρας και να συνεχίσεις το ταξίδι σου. «Μια φορά, συνεχίζει ο αναγνώστης, «άλλαξα λωρίδα, όταν διασταυρώθηκα με ένα φορτηγό, που ερχόταν από απέναντι».Πόσο μεγάλο όμως πρόβλημα είναι στην πραγματικότητα;Το βιντεάκι είναι από τις δοκιμές εξέλιξης της Mercedes. Το Sprinter μόλις μπαίνει στο ρεύμα του ανεμιστήρα, αλλάζει λωρίδα. Κυριολεκτικά. Δείτε το.Το μεγαλύτερο πρόβλημα με τον πλευρικό άνεμο είναι ότι σε βρίσκει απροετοίμαστο.Μόλις βγαίνεις από τούνελ. Πρωταγωνιστούν τα τούνελ της Κακιάς Σκάλας και κάποια της Αττικής Οδού, αλλά στην πραγματικότητα αυτό ισχύει για όλα τα τούνελ. Αν φυσάει, μόλις βγεις από οποιοδήποτε τούνελ, ξαφνικά το αυτοκίνητο σου δέχεται μεγάλες πλευρικές δυνάμεις.Όταν περνάς δίπλα σε «φαράγγια». Όπως στην Υλίκη. Ενώ είσαι προστατευμένος από το «βουνό» δίπλα σου, μόλις βρεθείς στο «φαράγγι» δέχεσαι όλη την ορμή του πλευρικού ανέμου.Θέλω την βοήθεια σας σε αυτό. Όλοι έχετε καταγράψει τέτοια επικίνδυνα σημεία. Μου λένε παραδείγματος χάριν, ότι σε ένα σημείο της Εγνατίας, υπάρχει πάντα «τυφώνας».Μοιραστείτε λοιπόν μαζί μας την εμπειρία σας.Το θέμα είναι τώρα τι πρέπει να κάνει η Renault με το Τwingo.To σχεδίασε «ψηλό» για να μπορεί να πάρει μπαταρίες από κάτω, οπότε έγινε πολύ ευαίσθητο στον πλευρικό άνεμο.Ξέρει το πρόβλημα και για αυτό σχεδίασε ένα σύστημα, (SWA, Side Wind Assist), που φρενάρει το αυτοκίνητο. Το σύστημα αυτό κατά την γνώμη μας δεν είναι αρκετό, για αυτό άλλωστε το Smart For Four που είναι το δίδυμο αδελφάκι του Twingo, έβγαλε την έκδοση Proxy, με χαμηλότερα, σκληρότερα ελατήρια και φαρδύτερα λάστιχα.Είναι αρκετό αυτό που έκανε το Smart For Four;Έβγαλε μια έκδοση Proxy και συνεχίζει να πουλάει και την απλή έκδοση του Smart For Four, όταν το αυτοκίνητο έχει αυτό το πρόβλημα;Όχι κατά την γνώμη μας. Απαιτείται πολύ καλή ενημέρωση, όποιου πάει να αγοράσει αυτοκίνητο, για την ιδιομορφία αυτή. Όποιος δεν θα το χρησιμοποιήσει αποκλειστικά, μέσα στην πόλη, πρέπει να επιλέξει την έκδοση Proxy.Στην Renault όμως δεν υπάρχει «χαμηλωμένη» έκδοση.Ας μας δώσει λοιπόν η Renault τα video από τις δοκιμές, «μπροστά στον ανεμιστήρα», του Twingo. Να δούμε σε διάφορες ταχύτητες ανέμου (να λέει τις ταχύτητες), πόσο επηρεάζεται το Twingo.Αλλάζει λωρίδα ή όχι;Eσείς τι λέτε:Σε ποια σημεία, στην Ελλάδα, σε «παίρνει και σε σηκώνει»;Τι πρέπει να κάνει η Renault για το θέμα αυτό; &&&& &&&&

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Mercedes
LINGLONG VS GOODYEAR