Δηλώσεις του Fernando Alonso που σίγουρα θα προκαλέσουν συζητήσεις!
Alonso: «Κράζει» Senna-Prost!
4.419 Επισκέψεις στο άρθρο (9/1/2017)
Σε μια σειρά καυστικών και μάλλον αντισυμβατικών δηλώσεων προέβη ο Fernando Alonso, καυτηριάζοντας την εποχή Senna-Prost στην Formula 1!
O Fernando Alonso έχει γενικότερα εκφράσει την αντίθεσή του για την σημερινή κατεύθυνση της Formula 1, αρκετές φορές. Αυτή την φορά όμως, σε νέες δηλώσεις του, ο Ισπανός πιλότος καυτηριάζει την εποχή Senna-Prost στο άθλημα, χαρακτηρίζοντάς την «βαρετή»!
Σύμφωνα με τον Alonso, η εποχή του 80 και των αρχών του 90 είναι υπερεκτιμημένη και εξηγεί την γνώμη του λέγοντας: «Εκείνη την εποχή η Formula 1 ήταν πάρα πολύ βαρετή. Αν δεις έναν αγώνα του 85, του 88, του 92, θα σε πάρει ο ύπνος. Ήταν δύο McLaren, δύο πιλότοι, ο τέταρτος είχε φάει ήδη γύρο και ανάμεσα στα αυτοκίνητα υπήρχε διαφορά 25 δευτερολέπτων. Ήταν 10 αυτοκίνητα επίσης που δεν τερμάτιζαν γιατί η αξιοπιστία ήταν έτσι και έτσι.»
«Πιστεύω ότι τώρα η θεαματικότητά μας πέφτει, γιατί γίνεται ότι γινόταν και τότε, όπου ο Prost, o Senna και όλοι οι άλλοι φύλαγαν καύσιμο, φύλαγαν λάστιχο και όλα αυτά.»
O Alonso χαρακτηρίζει την δεκαετία του 2000 ως την καλύτερη για το άθλημα, λέγοντας συγκεκριμένα: «Πολλοί κατασκευαστές μπήκαν το 2000: η BMW, η Toyota, και οι θεατές μας ήταν οι περισσότεροι από ποτέ. Αγωνιστήκαμε σε νέες χώρες και αυτή η εποχή ήταν όσο πιο ψηλά μπορούσαμε να πάμε».
Ο Ισπανός πιλότος μίλησε επίσης για τις αλλαγές κανονισμών για φέτος, που αναμένεται να κάνουν τα μονοθέσια ταχύτερα έως και 5 δευτερόλεπτα στο γύρο, με τις αλλαγές στην σχεδίαση. Δηλώνει θετικός στις μεταβολές αυτές λέγοντας: «Οι πηγές και η τεχνολογία που διαθέτουν οι ομάδες μπορούν να φέρουν τα μονοθέσια πάνω από οποιοδήποτε επίπεδο ανθρώπινης αντίληψης. Τώρα δεν έχουμε τέτοια αίσθηση: Τα μονοθέσια είναι πολύ αργά και δεν έχουν πρόσφυση. Νομίζω ότι οι αλλαγές θα τα κάνουν πιο απολαυστικά-θα νιώθουμε το grip και θα πιέζουμε στις στροφές.»
ΘΑ ΣΥΜΦΩΝΗΣΩ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΘΑ ΔΙΑΦΩΝΗΣΩ ΜΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΙ Ο ALONSO. ΤΗ ΔΕΚΑΕΤΙΑ ΤΟΥ 80 ΕΒΛΕΠΕΣ ΜΑΧΕΣ ΜΕ ΠΡΟΣΠΕΡΑΣΕΙΣ ΣΤΗ ΦΟΡΜΟΥΛΑ 1. ΤΟ 88, ΤΟ 89, ΤΟ 90 ΚΑΙ ΤΟ 91 ΕΙΔΑΜΕ ΜΑΧΕΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΤΙΤΛΟ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΠΙΣΤΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΑΧΕΣ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗΣ ΟΠΩΣ ΕΙΔΑΜΕ ΣΤΟΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΑΓΩΝΑ ΤΟΥ 2016. ΤΟ 1992 ΚΥΡΙΑΡΧΗΣΑΝ ΟΙ WILLIAMS, Ο SENNA ΟΜΩΣ ΕΚΑΝΕ ΟΤΙ ΠΕΡΝΑΓΕ ΑΠΟ ΤΟ ΧΕΡΙ ΤΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΤΙΣ ΦΕΡΕΙ ΣΕ ΔΥΣΚΟΛΗ ΘΕΣΗ. ΤΟ 1993 Ο SENNA ΜΕ ΠΟΛΥ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΚΕΡΔΙΖΕ ΑΓΩΝΕΣ ΠΟΥ ΚΑΝΕΝΑΣ ΑΛΛΟΣ ΔΕΝ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΚΕΡΔΙΣΕΙ. ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕ Η ΔΙΕΤΙΑ 1994-1996 ΜΕ ΜΑΧΕΣ HILL-SCHUMACHER-VILLENEUVE, ΤΟ 1997 ΜΕ ΠΟΛΛΕΣ ΜΑΧΕΣ SCHUMACHER-VILLENEUVE. ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕ Η ΤΡΙΕΤΙΑ 1998-2000 ΜΕ ΜΑΧΕΣ ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΕ HAKKINEN- SCHUMACHER-COULTHARD-IRVINE. ΒΑΡΕΤΗ ΗΤΑΝ Η ΠΕΡΙΟΔΟΣ 2001-2004 ΟΠΟΥ ΛΟΓΩ ΤΗΣ ΚΥΡΙΑΡΧΙΑΣ ΤΗΣ FERRARI O ΚΟΣΜΟΣ ΕΚΛΕΙΝΕ ΤΗΝ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ ΣΤΟ ΜΕΣΟ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ ΓΙΑΤΙ ΓΝΩΡΙΖΕ ΗΔΗ ΤΟΝ ΝΙΚΗΤΗ. ΑΠΟ ΤΟ 2005 ΕΩΣ ΤΟ 2008 ΕΙΔΑΜΕ ΜΑΧΕΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΤΙΤΛΟ. ΑΡΚΕΤΕΣ ΜΑΧΕΣ ΕΙΔΑΜΕ ΚΑΙ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΧΡΟΝΙΑ ΕΩΣ ΤΟ 2012 ΑΝΑΜΕΣΑ ΚΥΡΙΩΣ ΣΕ VETTEL- ALONSO KAI WEBBER. ΑΠΟ ΤΟ 2013 ΕΩΣ ΣΗΜΕΡΑ ΔΕΝ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΤΙΠΟΤΑ. ΑΛΛΩΣΤΕ ΕΣΠΑΣΑΝ ΟΛΑ ΤΑ ΡΕΚΟΡ ΣΥΝΕΧΟΜΕΝΩΝ ΝΙΚΩΝ ΜΕ ΤΟΝ VETTEL ΝΑ ΕΧΕΙ 9 ΣΥΝΕΧΟΜΕΝΕΣ. ΤΟ 2016 Η MERCEDES ΚΕΡΔΙΣΕ 19 ΑΠΟ ΤΟΥΣ 21 ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΙ ΕΧΑΣΕ 2 ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΘΑΡΑ ΑΠΟ ΘΕΜΑ ΤΥΧΗΣ, ΕΞΑΙΤΙΑΣ ΛΑΘΟΥΣ ΤΟΥ HAMILTON ΣΤΗ ΒΑΡΚΕΛΩΝΗ ΚΑΙ ΑΠΟ ΑΣΤΟΧΙΑ ΣΤΟΝ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΤΟΥ HAMILTON ΣΤΗ ΜΑΛΑΙΣΙΑ.
Καταλαβαίνω... το να είσαι πάρα πολύ καλός οδηγός και να μην μπορείς να πάρεις κάνα τίτλο, μιας και διψάς ακόμα... σε επίπεδο formula 1... όμως παίρνεις τα χρήματα του συμβολαίου σου... δεν είναι κακό, κ.τ.λ., δεν θα γίνω κακιά λέγοντας, όπως έστρωσες θα κοιμηθείς, κ.τ.λ. όμως λάθος επιλογή ομάδας σίγουρα έκανες!!!Όσο για αυτά που λες, πάντα υπήρχαν εναλλαγές ανά τα χρόνια... από την παντοδυναμία της ferrari, τώρα στην mercedes!!!Οι άνθρωποι τέλικά παντού και πάντα είναι αυτοί που κάνουν την διαφορά, ακόμα και δίχως δυνατά μοτέρ, ακόμα και με δυνατά χέρια και δυνατά μοτέρ!!!ΟΤΙ ΕΙΜΑΣΤΕ, ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΚΑΝΟΥΜΕ, Κ.Τ.Λ. ΤΕΛΙΚΑ.-
ΘΑ ΣΥΜΦΩΝΗΣΩ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΘΑ ΔΙΑΦΩΝΗΣΩ ΜΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΙ Ο ALONSO. ΤΗ ΔΕΚΑΕΤΙΑ ΤΟΥ 80 ΕΒΛΕΠΕΣ ΜΑΧΕΣ ΜΕ ΠΡΟΣΠΕΡΑΣΕΙΣ ΣΤΗ ΦΟΡΜΟΥΛΑ 1. ΤΟ 88, ΤΟ 89, ΤΟ 90 ΚΑΙ ΤΟ 91 ΕΙΔΑΜΕ ΜΑΧΕΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΤΙΤΛΟ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΠΙΣΤΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΑΧΕΣ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗΣ ΟΠΩΣ ΕΙΔΑΜΕ ΣΤΟΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΑΓΩΝΑ ΤΟΥ 2016. ΤΟ 1992 ΚΥΡΙΑΡΧΗΣΑΝ ΟΙ WILLIAMS, Ο SENNA ΟΜΩΣ ΕΚΑΝΕ ΟΤΙ ΠΕΡΝΑΓΕ ΑΠΟ ΤΟ ΧΕΡΙ ΤΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΤΙΣ ΦΕΡΕΙ ΣΕ ΔΥΣΚΟΛΗ ΘΕΣΗ. ΤΟ 1993 Ο SENNA ΜΕ ΠΟΛΥ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΚΕΡΔΙΖΕ ΑΓΩΝΕΣ ΠΟΥ ΚΑΝΕΝΑΣ ΑΛΛΟΣ ΔΕΝ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΚΕΡΔΙΣΕΙ. ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕ Η ΔΙΕΤΙΑ 1994-1996 ΜΕ ΜΑΧΕΣ HILL-SCHUMACHER-VILLENEUVE, ΤΟ 1997 ΜΕ ΠΟΛΛΕΣ ΜΑΧΕΣ SCHUMACHER-VILLENEUVE. ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕ Η ΤΡΙΕΤΙΑ 1998-2000 ΜΕ ΜΑΧΕΣ ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΕ HAKKINEN- SCHUMACHER-COULTHARD-IRVINE. ΒΑΡΕΤΗ ΗΤΑΝ Η ΠΕΡΙΟΔΟΣ 2001-2004 ΟΠΟΥ ΛΟΓΩ ΤΗΣ ΚΥΡΙΑΡΧΙΑΣ ΤΗΣ FERRARI O ΚΟΣΜΟΣ ΕΚΛΕΙΝΕ ΤΗΝ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ ΣΤΟ ΜΕΣΟ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ ΓΙΑΤΙ ΓΝΩΡΙΖΕ ΗΔΗ ΤΟΝ ΝΙΚΗΤΗ. ΑΠΟ ΤΟ 2005 ΕΩΣ ΤΟ 2008 ΕΙΔΑΜΕ ΜΑΧΕΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΤΙΤΛΟ. ΑΡΚΕΤΕΣ ΜΑΧΕΣ ΕΙΔΑΜΕ ΚΑΙ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΧΡΟΝΙΑ ΕΩΣ ΤΟ 2012 ΑΝΑΜΕΣΑ ΚΥΡΙΩΣ ΣΕ VETTEL- ALONSO KAI WEBBER. ΑΠΟ ΤΟ 2013 ΕΩΣ ΣΗΜΕΡΑ ΔΕΝ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΤΙΠΟΤΑ. ΑΛΛΩΣΤΕ ΕΣΠΑΣΑΝ ΟΛΑ ΤΑ ΡΕΚΟΡ ΣΥΝΕΧΟΜΕΝΩΝ ΝΙΚΩΝ ΜΕ ΤΟΝ VETTEL ΝΑ ΕΧΕΙ 9 ΣΥΝΕΧΟΜΕΝΕΣ. ΤΟ 2016 Η MERCEDES ΚΕΡΔΙΣΕ 19 ΑΠΟ ΤΟΥΣ 21 ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΙ ΕΧΑΣΕ 2 ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΘΑΡΑ ΑΠΟ ΘΕΜΑ ΤΥΧΗΣ, ΕΞΑΙΤΙΑΣ ΛΑΘΟΥΣ ΤΟΥ HAMILTON ΣΤΗ ΒΑΡΚΕΛΩΝΗ ΚΑΙ ΑΠΟ ΑΣΤΟΧΙΑ ΣΤΟΝ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΤΟΥ HAMILTON ΣΤΗ ΜΑΛΑΙΣΙΑ.
Καταλαβαίνω... το να είσαι πάρα πολύ καλός οδηγός και να μην μπορείς να πάρεις κάνα τίτλο, μιας και διψάς ακόμα... σε επίπεδο formula 1... όμως παίρνεις τα χρήματα του συμβολαίου σου... δεν είναι κακό, κ.τ.λ., δεν θα γίνω κακιά λέγοντας, όπως έστρωσες θα κοιμηθείς, κ.τ.λ. όμως λάθος επιλογή ομάδας σίγουρα έκανες!!!Όσο για αυτά που λες, πάντα υπήρχαν εναλλαγές ανά τα χρόνια... από την παντοδυναμία της ferrari, τώρα στην mercedes!!!Οι άνθρωποι τέλικά παντού και πάντα είναι αυτοί που κάνουν την διαφορά, ακόμα και δίχως δυνατά μοτέρ, ακόμα και με δυνατά χέρια και δυνατά μοτέρ!!!ΟΤΙ ΕΙΜΑΣΤΕ, ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΚΑΝΟΥΜΕ, Κ.Τ.Λ. ΤΕΛΙΚΑ.-