ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Αν η Toyota λανσάρει υδρογονοκίνητο αυτοκίνητο, μήπως να θεωρήσουμε ότι το υδρογόνο είναι το μέλλον;

Αν η Toyota λανσάρει υδρογονοκίνητο αυτοκίνητο, μήπως να θεωρήσουμε ότι το υδρογόνο είναι το μέλλον;

Αν η Toyota λανσάρει υδρογονοκίνητο αυτοκίνητο, μήπως να θεωρήσουμε ότι το υδρογόνο είναι το μέλλον;

5.330 Επισκέψεις στο άρθρο (17/12/2014)

Θυμάστε όταν η Toyota άρχισε πριν καμιά δεκαπενταριά χρόνια να επιμένει με κάτι περίεργες ιδέες για αυτοκίνητα που κινούνται με βενζίνη αλλά και με ρεύμα; Θυμάστε που λανσάρισε ένα πολύ περίεργο μοντέλο του οποίου όμως το όνομα έχει γίνει σήμερα απολύτως φυσιολογικό; Μήπως τώρα με το υδρογόνο η Toyota έχει πάλι δίκιο; Τι λέτε;

Πόσο εξωγήινο μας φαινόταν το Prius όταν ξεκίνησε την καριέρα του; Ένα περίεργο σχήμα, ένα περίεργο αυτοκίνητο, ένας περίεργος κινητήρας. Σήμερα το Prius είναι πλέον τόσο καθιερωμένο που έχει τη δική του γκάμα. Και όχι μόνο, έχει αυτοκίνητα από άλλους κατασκευαστές που το ανταγωνίζονται ή το μιμούνται. Όπως θέλει ο καθένας, το βλέπει.
Το ζήτημα είναι πως αυτό που η Toyota τόλμησε να κάνει πρώτη, σήμερα το κάνουν όλοι οι κατασκευαστές. Ώρα λοιπόν για την Toyota να κάνει το επόμενο βήμα. Και ενώ όλοι προχωρούν σε απολύτως ηλεκτρικά μοντέλα που φορτίζουν από την πρίζα, η Toyota αφήνει τα καλώδια στο σπίτι και φορτίζει το δικό της ηλεκτρικό μοντέλο με υδρογόνο.
Το Mirai δεν είναι πρωτότυπο μοντέλο. Δεν είναι εκθεσιακό ή κάτι που ξεθάφτηκε από την περασμένη δεκαετία που το υδρογόνο συζητιόταν πολύ. Είναι ένα μοντέλο παραγωγής, το πρώτο υδρογονοκίνητο αυτοκίνητο στην αγορά.
Το Mirai είναι ηλεκτρικό 100%. Απλά αντί να φορτίζει από πρίζες ή γεννήτριες με βενζίνη, φορτίζει από τον ηλεκτρισμό που παράγεται με την ένωση υδρογόνου και οξυγόνου για την παραγωγή νερού. Και το νερό είναι το μόνο του προϊόν. Τη στιγμή που τα άλλα αυτοκίνητα εκπέμπουν ρύπους, το Mirai αφήνει πίσω του καθαρό νερό. 
Δείχνει διαφορετικό όπως πιστεύει η Toyota ότι πρέπει να δείχνουν όλοι οι πρωτοπόροι. Έχει ένα μεγάλο δοχείο για την αποθήκευση του υδρογόνου στην πλάτη του πίσω καθίσματος με το οποίο παράγει ρεύμα για να κινεί τον ηλεκτροκινητήρα αλλά και να κρατά την μπαταρία φορτισμένη.
Κάνει πάνω από 400 χλμ. με ένα γέμισμα διάρκειας τριών λεπτών. Όταν οι δεξαμενές των πρατηρίων εκτός από βενζίνη και ντίζελ αποκτήσουν και υδρογόνο, η Toyota θα έχει κάνει το Mirai το αυτοκίνητο όλων μας.
Μέχρι τότε περιμένουμε την τιμή του υδρογόνου να πέσει. Και θα πέσει όσο αυξάνεται η παραγωγή για να καλύψει την αυξανόμενη ζήτηση. Εσείς όμως τι λέτε; Έχει πάλι δίκιο η Toyota με το υδρογόνο; Ή είναι ένα ξεχασμένο όνειρο μόνο για λίγους; Τι περιμένετε να δείτε στο μέλλον; Είναι το υδρογόνο στον δικό σας ορίζοντα; 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Autotriti.gr
FILIKOS DIAK