Η Porsche λάνσαρε τις E-Hybrid εκδόσεις της Cayenne το 2019 και τώρα προχωρά στην αναβάθμισή τους, προσφέροντας μια μεγαλύτερης χωρητικότητας μπαταρία που μεγαλώνει την ηλεκτρική τους αυτονομία.
Η νέα μπαταρία των 17,9 kwh προσφέρει μεγαλύτερο εύρος αυτονομίας έως και 30% σε σχέση με την παλιά μπαταρία των 14,1 kWh. Για παράδειγμα, η Cayenne E-Hybrid μπορεί να κινηθεί αμιγώς ηλεκτρικά για 48 χιλιόμετρα με κατανάλωση 2,4 λτ./100 χλμ. και 2,5 λτ./100 χλμ. για την Coupe. H ισχυρότερη Τurbo S E-Hybrid και η coupe έκδοσή της μπορούν να κινηθούν ηλεκτρικά για 42 χιλιόμετρα ενώ η μέση κατανάλωσή τους υπολογίζεται τώρα από την Porsche σε 3,2 λτ./100 χλμ..
Το υπόλοιπό κινητήριο σύνολο της Cayenne Ε-Ηybrid παραμένει ίδιο, κάτι που σημαίνει πως ο υπερτροφοδοτούμενος V6 κινητήρας και το ηλεκτρικό μοτέρ συνεχίζουν να αποδίδουν 462 άλογα. Και ο twin-turbo V8 κινητήρας όμως που λειτουργεί σε συνδυασμό με το ηλεκτρικό μοτέρ συνεχίζουν να αποδίδουν 680 άλογα στην Turbo S E-Hybrid.
Η Porsche ανακοινώνει παράλληλα πως βελτίωσε τα οδηγικά modes του Sport Chrono Package κάνοντας μια σημαντική αλλαγή στο βαθμό που επιτρέπεται ο κινητήρας να φορτίζει την μπαταρία. Το νέο όριο είναι πλέον 80% αντί για 100% ώστε η μπαταρία να μπορεί να φορτίζεται σε κάθε συνθήκη. Επιπλέον, στα modes Sport και Sport Plus, η μπαταρία φορτίζεται στο μίνιμουμ, ώστε να μπορεί να προσφέρει «δυνατές» εμπειρίες στον οδηγό.