H Casil Motors έχει ανακοινώσει ότι θα αναβιώσει την Bugatti EB 110 με μία νέα έκδοση του 3,8 λτ. μοτέρ και μεγαλύτερη ιπποδύναμη. Διαβάστε τις λεπτομέρειες.
Όταν η Bugatti πέρασε δύσκολες στιγμές στα μέσα της δεκαετίας του 1990, μια ομάδα πρώην εργαζομένων ίδρυσε την αυτοκινητοβιομηχανία Β Εngineering. Eκείνη την εποχή, η Bugatti κατασκεύαζε την ΕΒ 110, ένα supercar του οποίου οι επιδόσεις θα μπορούσαν να «ντροπιάσουν» πολλά μοντέρνα αυτοκίνητα. Συνολικά, φτιάχτηκαν περίπου 139 αυτοκίνητα ανάμεσα στο 1991 και το 1995 αλλά πλέον ίσως το μοντέλο είναι έτοιμο να αναβιώσει καθώς η Casil Motors ανακοίνωσε ότι θα φτιάχνει 15 SP-110 Edonis Fenice, που βασίζεται στην σχεδίαση της ΕΒ 110 με νέο πάντως μηχανικό σύνολο.
Η ιστορία της γύρω από την ΕB 110 και τους «απογόνους» της είναι αρκετά περίπλοκη. Στα τέλη της δεκαετίας του 1980 η Bugatti εξαγοράστηκε από τον Romano Artiolo και από το 1991, η εταιρεία είχε αρχίσει να κατασκευάζει τις ΕΒ 110 που για την εποχή ήταν κάτι αντίστοιχο με την σημερινή Chiron.
Παρά την δημοφιλία της, η Bugatti δεν κατάφερε να αποφύγει την πτώχευση το 1995 ενώ ακολούθησε τρία χρόνια αργότερα η εξαγορά της από την VW. Ωστόσο, ο Artiolo και μια ομάδα μηχανικών αγόρασαν ότι εξαρτήματα είχαν μείνει από την ΕB110 και την 1η Ιανουαρίου του 2000 αποκάλυψαν το Εdonis, που ήταν στην ουσία μια EB 110 χωρίς τετρακίνηση αλλά με μεγαλύτερη απόδοση, χωρίς ωστόσο να μπει στη γραμμή παραγωγής. Σχεδόν μια εικοσαετία αργότερα, η Casil Motors συνέχισε από εκεί που σταμάτησε η B Engineering και πρόσφατα παρουσίασε την SP-110 Edonis Fenice.
To μοντέλο βασίζεται πάνω στο ανθρακονημάτινο monocoque της EB 110 ενώ φοράει μια νέα έκδοση του 3,8 λτ. V12 κινητήρα του ίδιου μοντέλου απόδοσης 720 ίππων. Η Casil Motors υπόσχεται ότι το μοντέλο μπορεί να κάνει τα 0-96 χλμ./ώρα σε 3,4 δευτερόλεπτα με μέγιστη τελική ταχύτητα 354 χλμ./ώρα.
Η τιμή του αναμένεται να φτάσει σε πολύ υψηλά επίπεδα.