Όπως έγινε γνωστό για να ανακατασκευαστεί η πιο ακραία έκδοση του πασίγνωστου supercar, χρειάστηκε να περάσουν 19 μήνες, με την Miura SVR να έρχεται και πάλι στη ζωή, κάτι το οποίο έγινε λόγω απαίτησης των πελατών της μάρκας.
Το supercar που βασίστηκε σε μία τροποποιημένη Miura Jota, ύστερα από τη θέληση του Heinz Straber και με τη βοήθεια των ανθρώπων της Lamborghini μεταμορφώθηκε σε SVR, αν και στο παρελθόν είχε πωληθεί σε ένα ιδιοκτήτη ο οποίος έμεινε στην Ιαπωνία, όπου είχε τροποποιηθεί εκ νέου.
Το τμήμα Polo Storico της Lamborghini κατάφερε να φέρει το αυτοκίνητο στην αρχική του έκδοση κάτι το οποίο ήταν αρκετά δύσκολο σύμφωνα με τον Paolo Gabrielli, επικεφαλής του τμήματος After Sales και διευθυντής του Polo Storico, που δήλωσε: «Η πρόκληση ήταν ακόμη πιο δύσκολη καθώς το αυτοκίνητο έφτασε σε εμάς σε κομμάτια, αν και τα μέρη ήταν όλα εκεί έχοντας τις απαραίτητες τροποποιήσεις.
Οι μοναδικές αλλαγές στις αρχικές προδιαγραφές ήταν η προσθήκη ζώνης ασφαλείας τεσσάρων σημείων, περισσότερων υποστηρικτικών καθισμάτων και ενός roll-bar, καθώς αυτά ζητήθηκαν ρητά από τον πελάτη και αποσκοπούν στη βελτίωση της ασφάλειας».