Η Tesla ανακαλεί 362.758 οχήματα, καθώς το σύστημα αυτόνομης οδήγησης, FSD Beta ενδεχομένως να προκαλέσει ατύχημα! Η ανάκληση καλύπτει όλες τις εκδόσεις του λογισμικού FSD Beta που χρησιμοποιούνται στην πλήρη γκάμα των μοντέλων της.
Σε μία μεγάλη ανάκληση προχώρησε η Tesla, αναφορικά με τα μοντέλα της που είναι εξοπλισμένα με λογισμικό πλήρους αυτόνομης οδήγησης (FSD) το οποίο βρίσκεται σε εξέλιξη. Όπως έγινε γνωστό η ανάκληση περιλαμβάνει όλα τα Tesla Model S και Model X από το 2016, όλα τα Model 3 από το 2017 και όλα τα Model Y από το 2020. Με λίγα λόγια 362.758 οχήματα υπόκεινται σε ανάκληση.
Το ζήτημα που έφερε την ανάκληση, όπως ανακοίνωσε η Εθνική Υπηρεσία Οδικής Ασφάλειας των ΗΠΑ (NHTSA), είναι η λειτουργικότητα του συστήματος FSD, καθώς σε πολλές περιπτώσεις θα μπορούσε να επιτρέψει στο όχημα να ξεπεράσει τα όρια ταχύτητας ή να περάσει από διασταυρώσεις με παράνομο ή απρόβλεπτο τρόπο, με αποτέλεσμα να προκαλέσει τροχαία ατυχήματα. Για παράδειγμα σημειώνει ότι ενώ τα αυτοκίνητα βρίσκονται σε λωρίδα για να στρίψουν, αυτά θα μπορούσαν να συνεχίσουν ευθεία ή να μην τηρήσουν την προτεραιότητα ή να μην σταματήσουν σε STOP.
Θα λυθεί το πρόβλημα με ασύρματη ενημέρωση, λέει η Tesla
Η Tesla υπογραμμίζει πως το όλο πρόβλημα λύνεται με μία ασύρματη ενημέρωση στο λογισμικό των οχημάτων, την οποία και θα διαθέσει δωρεάν. Σύμφωνα με την Tesla, δεν έχουν γίνει γνωστές περιπτώσεις τραυματισμού ή θανάτου που μπορεί να σχετίζονται με το συγκεκριμένο πρόβλημα.
Δεν ανακοινώθηκε κάποια ανάκληση για ευρωπαϊκά μοντέλα
Τα ειδοποιητήρια στους κατόχους των Tesla, στις ΗΠΑ, τα αυτοκίνητα των οποίων θα ανακαλούνται θα σταλούν στις 15 Απριλίου. Τέλος να σημειωθεί πως άγνωστο παραμένει αν η ανάκληση θα επεκταθεί και σε μοντέλα της ευρωπαϊκής αγοράς.
Περνάει τα STOP, παραβιάζει τα όρια ταχύτητας, μπερδεύεται στις διασταυρώσεις!
- Τεράστια ανάκληση 362.758 οχημάτων!
- Όλα τα Model S και Model X από το 2016, όλα τα Model 3 από το 2017 και όλα τα Model Y από το 2020!
- Λύνεται το πρόβλημα με μία ενημέρωση λογισμικού, είπε η Tesla.
Μήπως η Tesla είναι καλή στο μάρκετινγκ και όχι στο να κατασκευάζει αυτοκίνητα;