Η εικονιζόμενη BMW 330e κάηκε τον περασμένο Ιούνιο στην Τσεχία. Δεν έχει επιβεβαιωθεί ότι είναι ένα από τα επηρεαζόμενα οχήματα, χωρίς ωστόσο να αποκλείεται βάσει των νέων δεδομένων.
Κίνδυνος φωτιάς για 26.700 Plug-in υβριδικές BMW (+video)
39.370 Επισκέψεις στο άρθρο (16/10/2020)
Νέα παγκόσμια ανάκληση για 26.700 Plug-in hybrid BMW & MINI λόγω κινδύνου πυρκαγιάς έρχεται να προστεθεί στο πρόβλημα με τις φλεγόμενες BMW. Τρία κρούσματα στη Γερμανία. Κυκλοφορούν 8.900 αυτοκίνητα. Αναβάλλεται η παράδοση 3.500 αυτοκινήτων στη Γερμανία έως ότου βρεθεί λύση.
Η βαυαρική φίρμα φαίνεται πως έχει πρόβλημα με τις φωτιές αφού μετά τις diesel εκδόσεις κάποιων μοντέλων της που παίρνουν φωτιά ακόμα και εν κινήσει, μετρώντας ήδη 4 κρούσματα στην Ελλάδα, και για τις οποίες από όσο γνωρίζουμε δεν έχει βρεθεί λύση ακόμα, τώρα και τα νέα Plug-in υβριδικά μοντέλα της έχουν το ίδιο πρόβλημα, προκαλούμενο ωστόσο από εντελώς διαφορετική αιτία.
Συγκεκριμένα, σύμφωνα με δημοσιεύματα του διεθνούς Τύπου, το BMW Group ανακαλεί 26.700 Plug-in υβριδικά αυτοκίνητα BMW και MINI καθώς λόγω κάποιου λάθους στα κελιά των μπαταριών κατά τη διαδικασία της παραγωγής (ακαθαρσίες οι οποίες δεν έχουν απομακρυνθεί), μπορεί να προκληθεί βραχυκύκλώμα και να οδηγήσει σε πυρκαγιά. Τα μοντέλα που επηρεάζονται από την εν λόγω ανάκληση είναι οι Plug-in υβριδικές (PHEV) εκδόσεις των X1, X2, X3, X5, Σειρά 2 Active Tourer, Σειρά 3, Σειρά 5, Σειρά 7 και i8, καθώς επίσης και του MINI Countryman PHEV κατασκευής από 20 Ιανουαρίου έως 18 Σεπτεμβρίου 2020.
Τα ίδια δημοσιεύματα αναφέρουν ότι περίπου το 1/3 των εμπλεκόμενων οχημάτων, ήτοι περί τις 8.900 αυτοκίνητα, κυκλοφορούν στους δρόμους της υφηλίου και τα 1.800 εξ αυτών βρίσκονται στη Γερμανία. Όσον αφορά στα υπόλοιπα 17.800 αυτοκίνητα, η παράδοσή τους αναβάλλεται έως ότου βρεθεί λύση στο πρόβλημα, με τα 3.500 αυτοκίνητα από το σύνολο να καταλήγει στη γερμανική αγορά. Οι πρώτες εκτιμήσεις που δόθηκαν από τον εκπρόσωπο Τύπου της βαυαρικής φίρμας μιλάνε για πιθανή λύση μέχρι τα τέλη του Οκτώβρη.
Μέχρι σήμερα η BMW γνωρίζει τρία περιστατικά πυρκαγιάς εντός των γερμανικών συνόρων που σχετίζονται με το συγκεκριμένο πρόβλημα και από τα δεδομένα που έχουν περισυλεχθεί φαίνεται πως υπάρχει μεγαλύτερος κίνδυνος όταν οι μπαταρίες είναι πλήρως φορτισμένες. Γι΄αυτό το λόγο η BMW ζήτησε από τους πελάτες της να σταματήσουν να φορτίζουν τα αυτοκίνητά τους μέσω καλωδίου.
Κλείνοντας, παραθέτουμε το βίντεο από ένα περιστατικό πυρκαγιάς σε μία Plug-in υβριδική BMW 330e τον περασμένο Ιούνιο στην Τσεχία, η οποία δεν έχει επιβεβαιωθεί πως ανήκει στα επηρεαζόμενα οχήματα, χωρίς ωστόσο να αποκλείεται βάσει των δεδομένων. Οι Τσέχοι πυροσβέστες αφού κατάσβεσαν την πυρκαγιά, μετέφεραν με βαρύ όχημα την Plug-in υβριδική BMW Σειρά 3 βυθισμένη μέσα σε μία δεξαμενή νερού ως μέτρο προφύλαξης σε περίπτωση αναζωπύρωσης.
Λοιπόν : 1).BMW σειρα Χ3 αλλά και άλλα πιάνουν φωτιά στο δρόμο στα καλά καθούμενα, 2) BMW πρόβλημα με τους κινητήρες diesel N47, η εταιρία ΔΕΝ ΑΝΑΚΑΛΕΙ τα αυτοκίνητα, σπάνε οι καδενες κατα χιλιάδες και οι πελάτες βαζουν το χερι στην τσέπη.3) Τωρα βλέπω τα ηλεκτρικά της BMW πιάνουν και αυτά φωτια... TI NA KANOYME ? Λογικά θα πρέπει οι γραβατωμένοι κύριοι της BMW, έτσι αναξιόπιστη που κατάντησε, να αρχίσουν να ξεκαβαλάνε το καλάμι τους, να ερθουν πιο κοντα στον πελάτη, να μην το παίζουν αφ υψηλού και ωραιοι - γιατι η εταιρια δεν ειναι αυτη που ηταν καποτε- και να ριξουν τις τιμες τους γιατι ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΠΟΥ ΚΑΙΓΟΝΤΑΙ, ΠΟΥ ΚΑΤΑΣΤΡΕΦΟΝΤΑΙ και που εν ολιγοις δεν τα εμπιστευεσαι , δεν μπορουν να διατηρουν τις τιμες στα υψη.
Μα σε παρακαλώ, είναι μπε εμ βε.
Είναι κοινωνικό στάτους. λίγα τα λόγια σου για το όνειρο του κάθε έλληνα (όπως και η μερσεντές). πως αλλιώς θα πάνε το πάσχα στα χωριά τους?
Λοιπόν : 1).BMW σειρα Χ3 αλλά και άλλα πιάνουν φωτιά στο δρόμο στα καλά καθούμενα, 2) BMW πρόβλημα με τους κινητήρες diesel N47, η εταιρία ΔΕΝ ΑΝΑΚΑΛΕΙ τα αυτοκίνητα, σπάνε οι καδενες κατα χιλιάδες και οι πελάτες βαζουν το χερι στην τσέπη.3) Τωρα βλέπω τα ηλεκτρικά της BMW πιάνουν και αυτά φωτια... TI NA KANOYME ? Λογικά θα πρέπει οι γραβατωμένοι κύριοι της BMW, έτσι αναξιόπιστη που κατάντησε, να αρχίσουν να ξεκαβαλάνε το καλάμι τους, να ερθουν πιο κοντα στον πελάτη, να μην το παίζουν αφ υψηλού και ωραιοι - γιατι η εταιρια δεν ειναι αυτη που ηταν καποτε- και να ριξουν τις τιμες τους γιατι ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΠΟΥ ΚΑΙΓΟΝΤΑΙ, ΠΟΥ ΚΑΤΑΣΤΡΕΦΟΝΤΑΙ και που εν ολιγοις δεν τα εμπιστευεσαι , δεν μπορουν να διατηρουν τις τιμες στα υψη.
Μα σε παρακαλώ, είναι μπε εμ βε. Είναι κοινωνικό στάτους. λίγα τα λόγια σου για το όνειρο του κάθε έλληνα (όπως και η μερσεντές). πως αλλιώς θα πάνε το πάσχα στα χωριά τους?