Την χρησιμοποιούμε για να κρατήσουμε δροσερή την καμπίνα το καλοκαίρι ή να ζεσταθούμε πιο γρήγορα το χειμώνα, Μέχρι εδώ καλά. Τι πρέπει όμως να κάνουμε με την ανακύκλωση του αέρα στο κλιματισμό του αυτοκινήτου; Καλύτερα φρέσκος αέρας από έξω ή ανακύκλωση αυτού της καμπίνας;
Καλύτερα ανακύκλωση ή φρέσκος αέρας απ` έξω;
Καταρχάς να παραδεχθούμε πως όλοι γνωρίζουμε την ύπαρξη του συστήματος ανακύκλωσης του αέρα του αυτοκινήτου. Είτε αυτή γίνεται χειροκίνητα με μοχλό (σ.σ. σε παλιότερα κυρίως αυτοκίνητα), είτε αυτόματα με κουμπί. Πότε όμως πρέπει να μπαίνει φρέσκος αέρας από έξω και πότε πρέπει να είναι ενεργοποιημένη η ανακύκλωση; Προφανώς, όταν οδηγείτε στην εξοχή και μέσα στο δάσος, εφόσον δεν έχετε τα παράθυρα κατεβασμένα λογικό είναι να έχετε την επιλογή φρέσκου αέρα από έξω και να απολαμβάνετε τις μυρωδιές της φύσης. Μέσα στην πόλη και τα καυσαέρια όμως τι ισχύει; Επίσης, έχει σημασία αν είναι χειμώνας ή καλοκαίρι;
Η βασική αρχή είναι το καλοκαίρι να χρησιμοποιείται περισσότερο η ανακύκλωση ώστε να ψύχεται η καμπίνα και να επιτυγχάνεται αφενός καλύτερη απόδοση, αφετέρου μεγαλύτερη οικονομία. Προσοχή όμως: μην βάζετε την ανακύκλωση με το που ξεκινήσετε, γιατί ακόμη ο αέρας της καμπίνας είναι καυτός. Καλύτερα δηλαδή να ανοίξετε πόρτες παράθυρα και να εκτονωθεί αυτό το κύμα ζέστης.
Τον χειμώνα από την άλλη η χρήση της ανακύκλωσης είναι λιγότερο συχνή και αποφεύγεται όταν τα τζάμια αρχίζουν να θαμπώνουν.Σκεφτείται ότι το θάμπωμα δημιουργείται από τη συσσώρευση υγρασίας στην καμπίνα, οπότε η ανακλύκλωση του αέρα της καμπίνας δεν βοηθά στο γρήγορο ξεθάμπωμα.
Tip: μερικές φορές αν δείτε τα τζάμια να θολώνουν, μπορείτε να επιλέξετε για λίγο και το aircondition.