Τις ανανεωμένες Alfa Romeo Giulia και Stelvio παρουσίασε η ιταλική μάρκα με τα μοντέλα να κάνουν το παγκόσμιο ντεμπούτο τους στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Λος Αντζελες.
Οι περισσότερες αλλαγές εντοπίζονται στο κομμάτι της τεχνολογίας και όχι στο σχεδιαστικό μέρος. Εκεί τόσο η Stelvio όσο και η Giulia στην έκδοση sport έχουν τη δυνατότητα να λάβουν το κιτ Dark Miron που προσθέτει μαύρα προστατευτικά στα φτερά, πλαϊνά μαρσπιέ και σκούρα χαρακτηριστικά στο πίσω μέρος. Διαθέσιμο είναι επίσης ένα νέο πακέτο που προσθέτει χαρακτηριστικά από ίνες άνθρακα, ενώ στο σύνολο της γκάμας των εκδόσεων περιλαμβάνονται και τρία νέα χρώματα (Anodized Blue, το Lunare White και το Verde Visconti).
Στο εσωτερικό οι αλλαγές είναι περισσότερες. Ίσως η πιο σημαντική διαφορά είναι η νέα οθόνη αφής 8,8 ιντσών που βρίσκεται στο στάνταρ εξοπλισμό και φιλοξενεί το σύστημα ψυχαγωγίας και ενημέρωσης. Η μάρκα αναφέρει πως τα γραφικά έχουν ανανεωθεί, ενώ υποστηρίζει πως ο εκάστοτε οδηγός μπορεί να δημιουργήσει τη δική του αρχική οθόνη μέσω της δυνατότητας drag and drop. Επανασχεδιασμένος είναι και ο πίνακας οργάνων ο οποίος έρχεται σε οθόνη 7 ιντσών με νέα διάταξη και βελτιωμένα γραφικά, αλλά και η κεντρική κονσόλα που πλέον διαθέτει έναν περιστροφικό επιλογέα. Παράλληλα βρίσκουμε μεγαλύτερες ποτηροθήκες, σύστημα ασύρματης φόρτισης τηλεφώνου.
Συμπληρώνοντας το πλήθος των εσωτερικών αναβαθμίσεων θα βρούμε πολλά αυτόνομα συστήματα οδήγησης δεύτερου επιπέδου όπως τα: Lane Keeping Assist, Active Blind Spot Assist, Active Cruise Control, Traffic Sign Recognition και Intelligent Speed Control, Traffic Jam Assist και Highway Assist και iDriver Attention Assist.
Σε ότι αφορά τα μηχανικά σύνολα δεν έχουν υπάρξει αλλαγές με τα δύο μοντέλα να συνεχίζουν να προσφέρονται με τον 2λιτρο κινητήρα βενζίνης και τον 2,2 λίτρων turbodiesel.
.....H Alfa, κατ' αρχην πρεπει να βγαλει περισσοτερα μοντελα. Δεν μπορει να στηριχθει μονο σε αυτα τα δυο. Και δευτερον, αν θελει να λεγεται premium εταιρεια θα πρεπει να εχει τουλαχιστον ισαξια ποιοτητα κατασκευης με τους ανταγωνιστες της, κατι που μεχρι τωρα δεν το εχει πετυχει. Sorry Alfa, αλλα το συναισθημα δεν φθανει.
Από το 1996 έως το 2010 οδηγως φανατικός τής Εταιρείας Άλφα Ρομεο. Μπορώ να πω ότι ήταν καθαρά συναίσθημα, δίχως λογική. Δυστυχώς θα πω!
Από το 2010 κατέφυγα στην Audi.
Κλασικές φθορές ναι, βλάβες χαζές όπως στην Αλφα Ρομεο ΌΧΙ.
Η Αλφα Ρομεο σχεδιαστικά θα μου αρέσει πάντα, αλλά ποιότητα δεν είχε ούτε θα θα αποκτήσει δυστυχώς.
Δεν νομιζω να ειχε καποια σοβαρη βλαβη οσα χρονια κυκλοφορει. Το αντιθετο, θεωρειται αρκετα αξιοπιστο. Ο προηγουνος σχολιαστης θα μπορουσε επισης να μας πει σε τί υστερει ποιοτικα σε σχεση με τον ανταγωνισμο. Θα συμφωνησω βεβαια οτι δεν εχει αρκετα μοντελα στη γκαμα της και οτι το μελλον της Αλφα δεν πρεπει να ειναι τα SUV
.....H Alfa, κατ' αρχην πρεπει να βγαλει περισσοτερα μοντελα. Δεν μπορει να στηριχθει μονο σε αυτα τα δυο. Και δευτερον, αν θελει να λεγεται premium εταιρεια θα πρεπει να εχει τουλαχιστον ισαξια ποιοτητα κατασκευης με τους ανταγωνιστες της, κατι που μεχρι τωρα δεν το εχει πετυχει. Sorry Alfa, αλλα το συναισθημα δεν φθανει.
Η τιμή θα πέσει ή μόνο 'γυαλισματάκια'??? τα προβλήματα (βλάβες) τα λύσανε? έτσι όπως είναι θα συνεχίσουν να μην πουλάνε ...
Από το 1996 έως το 2010 οδηγως φανατικός τής Εταιρείας Άλφα Ρομεο. Μπορώ να πω ότι ήταν καθαρά συναίσθημα, δίχως λογική. Δυστυχώς θα πω! Από το 2010 κατέφυγα στην Audi. Κλασικές φθορές ναι, βλάβες χαζές όπως στην Αλφα Ρομεο ΌΧΙ. Η Αλφα Ρομεο σχεδιαστικά θα μου αρέσει πάντα, αλλά ποιότητα δεν είχε ούτε θα θα αποκτήσει δυστυχώς.
Δεν νομιζω να ειχε καποια σοβαρη βλαβη οσα χρονια κυκλοφορει. Το αντιθετο, θεωρειται αρκετα αξιοπιστο. Ο προηγουνος σχολιαστης θα μπορουσε επισης να μας πει σε τί υστερει ποιοτικα σε σχεση με τον ανταγωνισμο. Θα συμφωνησω βεβαια οτι δεν εχει αρκετα μοντελα στη γκαμα της και οτι το μελλον της Αλφα δεν πρεπει να ειναι τα SUV