Οι ανανεωμένες B5 και D5 S έχουν κερδίσει ένα πιο επιθετικό look σε σχέση με τους προκατόχους τους, καθώς τα μοντέλα διαθέτουν έναν νέο μπροστινό προφυλακτήρα με μεγαλύτερες εισόδους αέρα. Οι σχεδιαστές εγκατέστησαν επίσης ένα μπροστινό σπλίτερ, και ζάντες αλουμινίου 20 ιντσών. Από κει και πέρα υπάρχουν νέες μονάδες φωτισμού και ένα σπορ σύστημα εξάτμισης τεσσάρων απολήξεων. Αμφότερα τα μοντέλα μπορούν να λάβουν πλέον δύο νέα χρώματα Alpina Blue και Alpina Green.
Οι αλλαγές στο εσωτερικό είναι λίγες, ωστόσο περιλαμβάνουν ένα ψηφιακό πίνακα οργάνων και ένα σπορ τιμόνι με ραφές.
Κάτω από το καπό, η B5 διαθέτει κινητήρα V8 twin-turbo 4,4 λίτρων που προσφέρει ισχύ 621 ίππων και ροπή 800 Nm. Αυτός ο συνδυασμός επιτρέπει στο σεντάν να κάνει το 0-100 χλμ./ώρα σε 3,4 δευτερόλεπτα και να δει την τελική του ταχύτητα να φτάνει τα 330 χλμ./ώρα. Το βάγκον μοντέλο για το δικό του σπριντ 0-100 χλμ./ώρα χρειάζεται 3,6 δευτερόλεπτα με τελική ταχύτητα τα 322 χλμ./ώρα.
Από την άλλη πλευρά η D5 S διαθέτει έναν εξακύλινδρο τούρμπο πετρελαιοκινητήρα 3,0 λίτρων με ισχύ 408 ίππων και 800 Nm ροπής. Το σεντάν κάνει το 0-100 χλμ./ώρα σε 4,4 δευτερόλεπτα, ενώ το βάγκον χρειάζεται 4,6 δευτερόλεπτα. Η τελική ταχύτητα του πρώτου οριοθετείται στα 286 χλμ./ώρα και του δεύτερου στα 283 χλμ./ώρα.
Αμφότεροι οι κινητήρες συνδέονται με οκτατάχυτο αυτόματο κιβώτιο και σύστημα τετρακίνησης, ενώ ένα διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης είναι μέρος του προαιρετικού εξοπλισμού. Άλλα χαρακτηριστικά περιλαμβάνουν, ισχυρό σύστημα πέδησης, μια σπορ προσαρμοσμένη και ρυθμιζόμενη ανάρτηση, ενώ τα βάγκον έχουν πίσω ανάρτηση αέρα.
Τα δύο μοντέλα είναι προς το παρόν διαθέσιμα για παραγγελία και οι παραδόσεις πρόκειται να ξεκινήσουν τον Οκτώβριο.Στη Γερμανία, οι τιμές της B5 θα ξεκινούν από 117.700 ευρώ για το σεντάν και 120.700 ευρώ για το βάγκον. Η D5 S σε σεντάν αμάξωμα ξεκινά από 92.500 ευρώ ενώ το βάγκον από 95.500 ευρώ.