Την ανανεωμένη C-Class, παρουσίασε και επίσημα η Mercedes, λίγο πριν το μοντέλο τόσο σε sedan όσο και σε wagon έκδοση κάνει το επίσημο ντεμπούτο του μπροστά στο κοινό, στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης.
Σε ότι αφορά τις αλλαγές που έχουν πραγματοποιηθεί, στο εξωτερικό μέρος η «διαμαντένια» γρίλια στην έκδοση AMG-Line θα έχει πλέον στάνταρ θέση στο εμπρόσθιο μέρος (sedan), πλαισιωμένη από τους νέους προβολείς LED που είναι επίσης στον στάνταρ εξοπλισμό. Ο μπροστά προφυλακτήρας είναι ελαφρώς τροποποιημένος έχοντας οριζόντια πτερύγια τα οποία «κόβουν» τους μεγάλους αεραγωγούς.
Στο πίσω μέρος έχει συμπεριληφθεί ένα επανασχεδιασμένο αεροδυναμικό στοιχείο διάχυσης, ενώ μικρές αλλαγές υπάρχουν και στο styling τον πίσω LED φωτιστικών σωμάτων. Το νέο μοντέλο πατάει σε 17αρες ζάντες, ενώ τελειώνοντας με το εξωτερικό αξίζει να αναφερθεί πως η φίρμα θα προσθέσει στη γκάμα της και δύο νέες επιλογές χρωμάτων.
Στο εσωτερικό οι αλλαγές δεν είναι τόσο αισθητές, με τη πιο σημαντική από αυτές να είναι η επιλογή της νέας οθόνης 12,3 ιντσών, η οποία μπορεί να αντικαταστήσει το στάνταρ πίνακα οργάνων, ενώ το νέο τιμόνι έχει ενσωματωμένα χειριστήρια τα οποία λειτουργούν μέσω της αφής και όχι μέσω του πατήματος πλήκτρων, επιτρέποντας με αυτόν τον τρόπο στους οδηγούς να χειρίζονται πιο εύκολα το σύστημα ψυχαγωγίας. Μιλώντας γι αυτό θα πρέπει να πούμε πως μία οθόνη 10,25 ιντσών είναι τώρα διαθέσιμη ως προαιρετική επιλογή πάνω από την στάνταρ οθόνη 7 ιντσών.
Από κει και πέρα αξίζει να αναφέρουμε πως η γερμανική φίρμα έχει εμπλουτίσει τα συστήματα υποβοήθησης του οδηγού, με την C-Class να έχει δανειστεί από την E-Class το Intelligent Drive assist, το οποίο μέσω βελτιωμένων συστημάτων καμερών και ραντάρ , επιτρέπει στο μοντέλο σε ορισμένες περιπτώσεις να κινηθεί ημιαυτόνομα.
Σε ότι αφορά τα μηχανικά σύνολα η Mercedes αναφέρει πως το μοντέλο θα προσφερθεί με νέους κινητήρες βενζίνης και πετρελαίου, ενώ θα υπάρξουν και Plug-in υβριδικές εκδόσεις. Τέλος αξίζει να σημειωθεί πως δεν αποκλείεται ο τετρακύλινδρος πετρελαιοκινητήρας OM 654 να αντικαταστήσει το προηγούμενο diesel μοτέρ της Renault, το οποίο επί του παρόντος χρησιμοποιείται ακόμα στα C 180 d και C 200 d.