Η ανανεωμένη Mercedes SL φέρει αρκετά κοινά σχεδιαστικά σημεία με την AMG GT.
Ανανεωμένη Mercedes SL
Η Mercedes SL αποτελεί ένα από τα πιο εμβληματικά roaster της αυτοκίνησης. Παρουσιάστηκε το 1954 ως 300SL roadster και έμεινε στην ιστορία με τις πόρτες τύπου γλάρου (Gullwing).
Τα αρχικά της σημαίνουν Sport Leicht που στα γερμανικά σημαίνει «Σπορ Ελαφρύ», ωστόσο εκτός από την ελαφριά σπορ κατασκευή της, στα χρόνια που έχουν περάσει έχει αφήσει το στίγμα της με τις καινοτομίες που έχει εισάγει. Για παράδειγμα ήταν το πρώτο roadster με εκτινασσόμενα roll bars (R129, 1989-2002) και ένα από τα μοντέλα που είναι κατασκευασμένο σχεδόν εξ ολοκλήρου από αλουμίνιο. Η τελευταία γενιά, η 7η κατά σειρά, παρουσιάστηκε το 2012 και σύμφωνα με τις πληροφορίες μας βρίσκεται στη φάση ανανέωσή της.
Tο εμπρόσθιο μέρος της SL διαθέτει αντίστοιχης σχεδίασης φανάρια και τραπεζοειδή μάσκα η οποία είναι πιο φαρδιά στο κάτω μέρος τονίζοντας έτσι το πλάτος του αμαξώματος. Επιπλέον, επανασχεδιασμένος είναι ο προφυλακτήρας, διαθέτει μεγαλύτερες εισαγωγές στις άκρες, ενώ οι προβολείς ομίχλης που βρίσκονταν εκεί πλέον θα απουσιάζουν μιας και θα αντικατασταθούν από τα LED στα φανάρια. Στο πλάι, από την άλλη, οι γραμμές και ακμές παραμένουν ως έχουν, ενώ πιο πίσω οι αλλαγές θα εντοπίζονται στα φανάρια τα οποία θα είναι όλο κόκκινα, όπως και στις απολήξεις της εξάτμισης. Σε κάθε περίπτωση πάντως, η ανανεωμένη SL έρχεται ακόμη πιο σαγηνευτική και επιβλητική χάρη στις καμπύλες της και τις all time classic αναλογίες της.
Το εσωτερικό της νέας γενιά της SL, διαθέτει κάποιες προσθήκες ώστε να φαίνεται πιο φρέσκο. Νέα σχεδίαση θα έχουν το τιμόνι και ο πίνακας οργάνων, πολλοί από τους διακόπτες στην κεντρική κονσόλα θα αντικατασταθούν με νεότερους, ενώ μεγαλύτερη θα είναι κι η οθόνη. Τέλος, νέοι θα είναι και οι αεραγωγοί του κλιματισμού κατά τα πρότυπα της S-Class. Φυσικά, τα καθίσματα θα διαθέτουν και πάλι το σύστημα AIRSCARF που στέλνει ζεστό αέρα στον αυχένα.
Κάτω από το μακρύ, μυώδες καπό της ανανεωμένης SL θα συνεχίσουν να υπάρχουν οι V6 και V8 κινητήρες της υπάρχουσας γενιάς, οι οποίοι όμως θα ενισχυθούν τόσο σε ιπποδύναμη, όσο και σε κατανάλωση, αφού αναμένονται πάνω από 15% πιο οικονομικοί. Τώρα για το αν θα τοποθετηθεί κάποιος μικρού κυβισμού 3λιτρος 6κύλινδρος σε σειρά όπως έχει υπάρξει μία φήμη, μάλλον θα κρατήσουμε μικρό καλάθι…