Η Audi παρουσίασε την ανανεωμένη έκδοση του A8 προχωρώντας σε αλλαγές στην εμφάνισή του, ενώ έκανε επίσης την καμπίνα ακόμη πιο hi-tech. Θα το προσφέρει σε έκδοση S line για πρώτη φορά ενώ θα διατίθεται σε έκδοση Horch για την Κίνα.
Η Audi μπορεί να έχει εστιάσει τα τελευταία χρόνια στην ανάπτυξη μοντέλων με υψηλή απόσταση από το έδαφος, ωστόσο το A8 παραμένει η ναυαρχίδα της γκάμας της και για αυτό φρόντισε να ανανεώσει την εμφάνισή του και να του προσφέρει όλα τα τελευταίας γενιάς τεχνολογικά συστήματα που έχει στην φαρέτρα της.
Ξεκινώντας με την σχεδίαση του αυτοκινήτου, το A8 έχει τώρα πιο μεγάλη γρίλια που το κάνει να φαίνεται πιο επιβλητικό, ενώ μπροστά βλέπουμε επίσης πως η παρουσία του χρωμίου έχει γίνει εντονότερη. Οι αεραγωγοί έχουν γίνει πιο κοφτεροί, πιο ψηλά βλέπουμε ανασχεδιασμένα φωτιστικά σώματα ενώ πίσω τα OLED φώτα που γίνονται διαθέσιμα στάνταρ σε όλες τις εκδόσεις και έχουν πλέον νέα γραφικά, κάνουν το αυτοκίνητο πιο μοντέρνο από ποτέ. Διαθέσιμα γίνονται επίσης νέα χρώματα ενώ για πρώτη φορά, από το 1994, το μοντέλο θα προσφέρεται και σε S line εξοπλιστική έκδοση.
Ακόμη πιο hi-tech
Η Αudi κατάφερε να αναβαθμίσει και την ήδη εντυπωσιακή καμπίνα του A8. Το Audi Virtual Cockpit διατίθεται τώρα προαιρετικά με Ηead-Up Display, στο κέντρο βρίσκουμε δύο οθόνες αφής 8,6 και 10,1 ιντσών ενώ πίσω, υπάρχουν ακόμη δύο οθόνες 10,1 ιντσών.
Ακόμη πιο μακρύ στην έκδοση Horch για την Κίνα
Τo Α8 προσφέρεται στην Ευρώπη και σε L έκδοση που προσφέρει περισσότερους χώρους στους επιβάτες, ωστόσο η μάρκα διαθέτει τώρα και την έκδοση Horch, αποκλειστικά για την Κίνα. Το Α8 L Horch είναι 13 εκατοστά πιο μακρύ από το ήδη επιμηκυμένο A8 L, με την φίρμα να ανακοινώνει πως το αυτοκίνητο έχει 5,45 μέτρα μήκος, ενώ ξεχωρίζει σε σχέση με τις υπόλοιπες εκδόσεις χάρη στη νέα γρίλια, τα εμβλήματα «Ηorch» και την μεγαλύτερη παρουσία χρωμίου.
Σε βενζίνη, diesel και Plug-in υβριδική έκδοση
Στην Ευρώπη, το Α8 και το A8 L διατίθενται με δύο V6 turbo κινητήρες 3,0 λίτρων TDI και TFSI. Ο πετρελαιοκινητήρας αποδίδει 290 ίππους, ενώ η δεύτερη επιλογή αυτή του βενζινοκινητήρα προσφέρει 344 άλογα. Προσφέρονται επίσης δύο οκτακύλινδρες εκδόσεις, μία με 4,0 λίτρων πετρελαιοκινητήρα απόδοσης 441 ίππων και μία με τον 4,0 λίτρων TFSI με 466 ίππους. Αξίζει να σημειωθεί ότι το νέο Α8 εφοδιάζεται με ηλεκτρικό σύστημα 48 Volt. Το A8 προσφέρεται και σε Plug-in υβριδική έκδοση 455 ίππων, με την μπαταρία να έχει αυτονομία για περίπου 50 χιλιόμετρα. Μέχρι στιγμής, δεν ξέρουμε εάν θα προσφερθεί ο W12 κινητήρας στο ανανεωμένο A8.
Από 99.500 ευρώ στην Γερμανία
Το αυτοκίνητο θα λανσαριστεί εμπορικά στην Ευρώπη τον Δεκέμβριο, με τις τιμές του να ξεκινούν στην Γερμανία από 99.500 ευρώ.
Φρεσκαρίστηκε η ναυαρχίδα της Audi - Πιο μοντέρνο με νέα φώτα και σε S line έκδοση - Ακόμη πιο μακρύ στην έκδοση Horch για την Κίνα - Σε βενζίνη, diesel και Plug-in υβριδική έκδοση Koστίζει από 99.500 ευρώ στην Γερμανία. Τα αξίζει; Θα προτιμούσατε το A8 ή μια S-Class;