Με το FHEV Kuga προκύπτουν χαμηλές εκπομπές αέριων ρύπων (122-133 γρ. CO2/χλμ. και μηδενικά τέλη κυκλοφορίας στην Titanium FHEV FWD), αλλά ταυτόχρονα πολύ υψηλές επιδόσεις (0-100 χλμ./ώρα σε 8,3 δλ. για το προσθιοκίνητο μοντέλο).
Στη βάση της γκάμας κινητήρων του ανανεωμένου Ford Kugaπαραμένει ο 1,5 EcoBoost των 150 ίππων, η μοναδική επιλογή με χειροκίνητο κιβώτιο. Από εκεί και πέρα, βλέπουμε τις εξηλεκτρισμένες εκδόσεις για τις οποίες μιλούσαμε και νωρίτερα (αποκλειστικά με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων).
Σύμφωνα με την αμερικανική μάρκα, οι εκπομπές αέριων ρύπων του PHEV Kuga είναι στα 21 γρ. CO2/χλμ., η κατανάλωση στα 0,0 λτ./100 χλμ. και η ηλεκτρική αυτονομία στα 60-60 χλμ. εντός και εκτός πόλης και στα 88 χλμ. αποκλειστικά στον αστικό ιστό.
Ξεκινάμε με το Plug-in hybrid Ford Kuga, που έχει τον «τίτλο» του best-seller PHEV στην ευρωπαϊκή αγορά (2023). Σε σχέση με το προ-ανανέωσης μοντέλο βλέπουμε πιο ισχυρό σύνολο στα 243 άλογα (από 225 PS), με τη συγκεκριμένη έκδοση να είναι η κορυφαία σε επιδόσεις στην γκάμα του οικογενειακού SUV της Ford (0-100 χλμ./ώρα σε 7,3 δλ., τελική ταχύτητα 200 χλμ./ώρα).
Έπειτα, έχουμε το ανανεωμένο Kuga FHEV. Όπως στο υβριδικό πρίζας, έτσι κι εδώ κάτω από το καπό εδράζει ο 2,5λιτρος ατμοσφαιρικός Duratec, ο οποίος συνδυάζεται με ένα ηλεκτρικό μοτέρ και αποδίδει 180 PS (στο προσθιοκίνητο) και 183 PS (στο 4κίνητο με σύστημα Ford Intelligent All-Wheel Drive). Η οικονομία καυσίμου είναι βασικό πλεονέκτημα του ανανεωμένου FHEV Ford Kuga, με τη Ford να ανακοινώνει μέση κατανάλωση 5,3 - 5,8 λτ./100 χλμ.. Σύμφωνα με τη αμερικανική μάρκα, σε αστικό περιβάλλον το FHEV Kuga μπορεί να κινείται στο 64% αμιγώς ηλεκτρικά, για αυτό και συνολική του αυτονομία αγγίζει τα 900 χλμ. με ένα γέμισμα.
Σελίδα 1 | Ανανεωμένο Ford Kuga: Τα 5 βασικά του πλεονεκτήματα |
Σελίδα 2 | Με εξηλεκτρισμένους κινητήρες: 1η φορά full υβριδικό & περισσότερα άλογα για το Plug-in hybrid |
Σελίδα 3 | Ανανεωμένο Ford Kuga: Πιο περιπετειώδες από ποτέ |
Σελίδα 4 | Τι gadgets έχει σε άνεση, ασφάλεια & ρυμούλκηση; |