Στο φως της δημοσιότητας ήρθε η πρόταση ανεξάρτητου σχεδιαστή για το πως θα μπορούσε να μοιάζει το ανανεωμένο HR-V, ενώ οι φήμες για το τι θα κρύβει κάτω από το καπό του... οργιάζουν. Δείτε το και πείτε μας πως σας φαίνεται.
O Adrians Ramadhani, ανεξάρτητος σχεδιαστής με καταγωγή από την Ινδονησία δημιούργησε ένα σχέδιο για το πώς θα μπορούσε να μοιάζει το ανανεωμένο Honda HR-V που σύμφωνα με τις τελευταίες πληροφορίες, θα λανσαριστεί μέσα στο επόμενο έτος.
Στην εξωτερική του εμφάνιση, ο Ramadhani έχει ενσωματώσει πολλά από τα χαρακτηριστικά του Honda CR- V, συνδυάζοντάς τα με κάποια άλλα νέα στοιχεία. Παρατηρούνται αλλαγές στα LED φωτιστικά σώματα και την γρίλια, ενώ έντονες είναι οι νέες λεπτομέρειες στον πρόβολο του μοντέλου, όπως τα νέας σχεδίασης μικρά φωτιστικά σώματα στην κάτω μεγαλύτερου μήκους γρίλια και προφυλακτήρας με χαρακτήρα περισσότερο σπορτίφ.
Περνώντας στον εσωτερικό διάκοσμο, δεν έχουν γίνει γνωστές τυχόν αλλαγές από τον ανεξάρτητο σχεδιαστή. Το τωρινό Honda ΗR- V χαρακτηρίζεται από την κεντρική κονσόλα που είναι στραμμένη προς τον οδηγό, τη χαμηλη θεση οδήγησης χαμηλή για crossover, ενώ σε θέση φετίχ βρίσκεται ο επιλογέας ταχυτήτων που συν τοις άλλοι είναι άριστος σε ακρίβεια και αίσθηση.
Περνώντας στους χώρους, αυτοί φαίνεται πως θα συνεχίσουν να αποτελούν το δυνατό του σημείο καθώς στην πράξη το HR-V είναι εξαιρετικά ευρύχωρο. Εκμεταλλεύεται στο έπακρο το μακρύτερο για την κατηγορία μεταξόνιο όντας πολύ ευρύχωρο για τους επιβάτες, έχει τα «μαγικά καθίσματα» της Honda που αναδιπλώνονται, σηκώνονται, σύρονται κτλ., ενώ πολλές είναι και οι θήκες για την αποθήκευση μικροαντικειμένων. Τέλος, όσον αφορά στο πορτ-μπαγκάζ αυτό έχει χωρητικότητα 453 λίτρα, νούμερα κορυφαία για τα δεδομένα των εξωτερικών διαστάσεων του μοντέλου.
Όσον αφορά τέλος, στα μηχανικά σύνολα, το ανανεωμένο HR-V θα μπορούσε να κρατήσει τον 1.500άρη ατμοσφαιρικό κινητήρα 130 ίππων, ο οποίος διαθέτει μεταβλητό βύθισμα και χρονισμό βαλβίδων (i-VTEC), αλλά και σύστημα άμεσου ψεκασμού, ενώ δεν αποκλείεται να δούμε το νέο turbo σύνολο ισχύος 182 ίππων, που συναντήσαμε πρόσφατα στο νέο Civic. Μιλώντας για το ατμοσφαιρικό μοτέρ η ισχύς των 130 ίππων με 155 Nm ροπής φαίνεται πως θα συνεχίσει να καταφέρνει ικανοποίηση με τις επιδόσεις και τη λειτουργία του σε μια εποχή όπου έχουμε καλομάθει με τους μικρούς τούρμπο κινητήρες.