
Είναι το plug-in SUV με τη μεγαλύτερη αυτονομία (110+χλμ.), σε «βγάζει» για 3-4 μέρες.
Ακόμα και χωρίς ρεύμα καίει λιγότερο και από συμβατικό αυτοκίνητο πόλης (6,0 λτ./100 χλμ.).
Μίκρυνε 162 λτ. ο χώρος αποσκευών, τουλάχιστον με 490 λτ. είναι στο μέσο όρο της κατηγορίας.
Ακριβό σε τιμή (50.580 ευρώ), όμως έχει στάνταρ το σπορ πακέτο R-Line.
autotriti team
Είναι το plug-in SUV με τη μεγαλύτερη αυτονομία (110+χλμ.), σε «βγάζει» για 3-4 μέρες
Με ωφέλιμη χωρητικότητα 19,7 kWh και υποστηρίζοντας μάλιστα ταχυφόρτιση έως 50 kW (όχι σύνηθες για plug-in μοντέλα), η μπαταρία του νέου VW Tiguan eHybrid εξασφαλίζει πραγματική ηλεκτρική αυτονομία που σε αστική χρήση ξεπερνά τα 110 χλμ., όταν στην προηγούμενη γενιά οι μετρήσεις μας έδειξαν περίπου 40 χλμ..
Ακόμα και χωρίς ρεύμα καίει λιγότερο και από συμβατικό αυτοκίνητο πόλης (6,0 λτ./100 χλμ.)
Το Tiguan eHybrid χρησιμοποιεί πλέον το νέο υβριδικό σύστημα πρίζας του ομίλου VW. Αυτό βασίζεται στο νέο 1,5 TSI βενζινοκινητήρα της VW, με turbo μεταβλητής γεωμετρίας, ο οποίος συνδυάζεται με ηλεκτροκινητήρα 116 ίππων για συνδυαστική απόδοση 204 ίππων (υπάρχει και έκδοση με 272 ίππους). Παρά τις δυναμικές επιδόσεις (0-100 σε 7,9 δλ.), ακόμα και χωρίς απόθεμα μπαταρίας (δουλεύει σαν αυτοφορτιζόμενο υβριδικό) το Tiguan της δοκιμής έχει χαμηλή κατανάλωση βενζίνης: H μέση τιμή είναι γύρω στα 6,0 λτ./100 χλμ., ενώ στην πόλη πέφτει ακόμα και στα 4,1 λτ./100 χλμ..

Το VW Tiguan eHybrid είναι αποκλειστικά διαθέσιμο με το εξοπλιστικό πακέτο R-Line με τις χαρακτηριστικές σπορτίφ πινελιές και τις αεροδυναμικές 19άρες ζάντες.
Μίκρυνε 162 λτ. ο χώρος αποσκευών, τουλάχιστον με 490 λτ. είναι στο μέσο όρο της κατηγορίας
Το plug-in υβριδικό Tiguan προσφέρει αρχοντικούς χώρους για όλους τους επιβάτες, με το πίσω κάθισμα μάλιστα να είναι και συρόμενο. Ωστόσο, ο χώρος αποσκευών έχει χάσει 162 λτ. και από 652 λίτρα μείωσε τον όγκο του στα 490 λτ., που τουλάχιστον είναι στο μέσο όρο της κατηγορίας των μικρομεσαίων οικογενειακών SUV.
Ακριβό σε τιμή (50.580 ευρώ), όμως έχει στάνταρ το σπορ πακέτο R-Line
Τόσο η έκδοση των 204 ίππων της δοκιμής, όσο και αυτή με συνδυαστική απόδοση 272 ίππους είναι διαθέσιμες αποκλειστικά με το εξοπλιστικό πακέτο R-Line. Αυτό πέρα από την πληρότητα εξοπλισμού άνεσης και ασφάλειας χαρακτηρίζεται από τα σπορτίφ χαρακτηριστικά στην εμφάνιση, τα στάνταρ ανατομικά καθίσματα και τη στάνταρ ηλεκτρονικά ελεγχόμενη ανάρτηση Dynamic Chassis Control (DCC Plus). Για την έκδοση των 204 ίππων η τιμή είναι 50.580 ευρώ, ενώ για αυτή των 272 ίππων θα προσθέσεις ακόμα 2 χιλιάρικα (δες εδώ τις τιμές και τον εξοπλισμό όλων των εκδόσεων του νέου VW Tiguan).
Παρακάτω θα διαβάσεις την αναλυτική δοκιμή του νέου VW Tiguan με το υβριδικό σύστημα πρίζας (plug-in) των 204 ίππων
Σελίδα 2 | Εσωτερικό, εξοπλισμός, τιμή |
Σελίδα 3 | Κινητήρας-Αυτονομία: Έχει «νεύρο» και κάνει 110+ χλμ. εντελώς ηλεκτρικά |
Σελίδα 4 | Στο δρόμο: «Σφιχτό», αλλά όχι κουραστικό και πάντα σταθερό |
Σελίδα 5 | Η γνώμη μας & Μετρήσεις / Τεχνικά Χαρακτηριστικά |