Την επίσημη αποκάλυψη του ανανεωμένου HR-V πραγματοποίησε η Honda, με το μοντέλο να παίρνει νέα χαρακτηριστικά τόσο στην εξωτερική του εμφάνιση όσο και σε επίπεδο τεχνολογιών.
Ξεκινώντας από το εξωτερικό μέρος οι αλλαγές δεν είναι μεγάλες ωστόσο είναι ικανές να δώσουν μια πιο φρέσκια εικόνα στον ιαπωνικό SUV. Η πιο προφανής αλλαγή είναι η φαρδιά λαμπερή μεταλλική λωρίδα που έχει τοποθετηθεί στη μάσκα του αυτοκίνητου, η οποία εκτίνεται μέχρι τα φωτιστικά σώματα τα οποία με τη σειρά τους έχουν ενημερωθεί από τους ανθρώπους της φίρμας. Προχωρώντας στο πίσω μέρος του αναθεωρημένου HR-V, βλέπουμε μια χρωμιωμένη πιο λεπτή λωρίδα να έχει εγκατασταθεί πάνω από το σημείο που τοποθετείται η πινακίδα κυκλοφορίας, ώστε να συνδυάζεται με αυτό τον τρόπο η διακόσμηση των δύο άκρων.
Στις πιο πλούσιες εκδόσεις η μάρκα προσφέρει νέες ζάντες αλουμινίου 17 ιντσών αλλά και προβολείς LED τόσο στο εμπρόσθιο όσο και στο οπίσθιο μέρος, επιπλέον αξίζει να σημειωθεί πως οι ενδιαφερόμενοι θα μπορούν να επιλέξουν ανάμεσα από οκτώ διαφορετικές χρωματικές επιλογές όπως το Midnight Blue Beam Metallic (σκούρο μπλε) που απεικονίζεται στις εικόνες.
Μπαίνοντας στην καμπίνα η φίρμα υποστηρίζει πως έχει εγκαταστήσει αναμορφωμένα μπροστινά καθίσματα που προσφέρουν καλύτερη υποστήριξη για μεγαλύτερη άνεση κατά τη διάρκεια μακρύτερων διαδρομών, ενώ κάνει λόγο πως αναβαθμισμένο είναι και το επίπεδο ηχομόνωσης. Μάλιστα για πρώτη φορά διατίθεται στο crossover της Honda, η τεχνολογία ANC, η οποία χρησιμοποιεί δύο μικρόφωνα που είναι τοποθετημένα στην καμπίνα και παρακολουθούν θορύβους χαμηλών συχνοτήτων τους οποίους ακυρώνει μέσω ηχητικών σημάτων "αντίστροφης φάσης" που αποστέλλονται μέσω των ηχείων του ηχοσυστήματος.
Όσον αφορά το κομμάτι των κινητήρων αρχικά το μοντέλο θα προσφερθεί στην ευρωπαϊκή αγορά με τον ατμοσφαιρικό κινητήρα 1.5 λίτρων που προσφέρει 130 ίππους και 155 Nm ροπής και θα συνδυάζεται είτε με το εξατάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο, είτε με ένα κιβώτιο CVT. Από κει και πέρα αυτοί που προτιμούν να κινηθούν μέσω πετρελαίου θα πρέπει να περιμένουν μέχρι την άνοιξη του 2019 όταν και θα κάνει την εμφάνισή του ο 1.6 λίτρων πετρελαιοκινητήρας, ο οποίος μαζί του θα φέρει και μια υπερτροφοδοτούμενη έκδοση του βενζινοκινητήρα 1.5 λίτρων (1.5L VTEC TURBO).
Τέλος να σημειωθεί πως η παραγωγή του HR-V 1.5L i-VTEC έχει ήδη ξεκινήσει και θα φτάσει στα χέρια των ευρωπαίων αγοραστών τον προσεχή Οκτώβριο, χωρίς να έχει γίνει γνωστό το κόστος απόκτησης.