Το μικρό crossover της Kia μας συστήθηκε πριν από 3 χρόνια κερδίζοντας μεγάλο μέρος του αγοραστικού κοινού και πετυχαίνοντας περισσότερες από 150.000 πωλήσεις. Τώρα λοιπόν ήρθε η ώρα για την ανανέωση του μοντέλου, που είναι αρκετά διακριτική στο εξωτερικό και περιορίζεται σε μικροαλλαγές στα εμπρός φώτα LED και τις νέες ζάντες αλουμινίου, ενώ αυξήθηκαν και οι διαθέσιμοι χρωματικοί συνδυασμοί.
Στο εσωτερικό της καμπίνας η αναβάθμιση είναι αισθητή, με νέα, μεγαλύτερη οθόνη 8 ιντσών για το σύστημα infotainment στο κέντρο του ταμπλό και νέα καλύτερης ανάλυσης οθόνη 4,2 ιντσών στον πίνακα οργάνων. Εκτός από μεγαλύτερη οθόνη, το βελτιωμένο σύστημα infotainment προσφέρει τις γνωστές υπηρεσίες Apple CarPlay & Android Auto, αλλά και νέες υπηρεσίες τηλεματικής, ενημέρωση του οδηγού για τον καιρό, την κίνηση στους δρόμους, τις τιμές των καυσίμων κλπ. και τη δυνατότητα χειρισμού μέσω φωνητικών εντολών.
Τα συστήματα ασφαλείας ADAS εμπλουτίστηκαν ακόμα περισσότερο, προσφέροντας σύστημα αποφυγής σύγκρουσης, αναγνώριση πεζών και ποδηλάτων, ενεργό σύστημα διατήρησης λωρίδας, ενεργό cruise control, υποβοήθηση νεκρής γωνίας και πολλά άλλα. Διαθέσιμα είναι επίσης και 2 νέα χρωματικά πακέτα για το εσωτερικό, με μπλέ ή κίτρινες επενδύσεις σε ταμπλό και κεντρική κονσόλα.
Στα μηχανικά σύνολα εντοπίζονται οι μεγαλύτερες αλλαγές. Πιο συγκεκριμένα οι Κορεάτες προσφέρουν το ανανεωμένο Stonic με τον 1.000άρη turbo βενζινοκινητήρα, ο οποίος είναι πλέον διαθέσιμος και με ήπια υβριδικό σύστημα. Πιο συγκεκριμένα στο σύνολο EcoDynamics+ 1.0 T-GDi προστέθηκε μια μίζα-γεννήτρια με σύστημα 48V, ανάκτηση ενέργειας κατα το φρενάρισμα και έξτρα μπαταρία ιόντων λιθίου. Ο ήπια υβριδικός κινητήρας συνδυάζεται με το νέο μηχανικό κιβώτιο iMT, με ηλεκτρονικά ελεγχόμενο συμπλέκτη πετυχαίνοντας ακόμα χαμηλότερη κατανάλωση και ρύπους, ή με το αυτόματο διπλού συμπλέκτη 7 DCT.
Χάρη στο υβριδικό σύστημα ο κινητήρας θα μπορεί να απενεργοποιείται σε ταχύτητες μέχρι 124 χλμ./ώρα, και εφόσον το επιτρέπουν οι συνθήκες. To υβριδικό σύνολο προσφέρεται σε δύο εκδόσεις απόδοσης 100 και 120 ίππων ενώ η ροπή στην περίπτωση του δεύτερου είναι αυξημένη κατά 16% όταν συνδυάζεται με το 7άρι αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, φτάνοντας τα 200Nm (168 Nm απέδιδε ο μη υβριδικός προκάτοχός του).
Τέλος, το ανανεωμένο Stonic θα προσφέρεται και σε 2 μη υβριδικές εκδόσεις, με τον γνωστό ατμοσφαιρικό 1,2 λίτρων βενζινοκινητήρα απόδοσης 84 ίππων και με τον 1.000άρη τουρμπάτο κινητήρα των 100 ίππων, που πλέον συνδυάζεται με 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο.ή το 7άρι αυτόματο διπλού συμπλέκτη (προαιρετικά). Το ανανεωμένο μοντέλο αναμένεται στη χώρα μας μέσα στο φθινόπωρο του 2020.