Στην παρουσίαση της facelift έκδοσης του Mazda 6 προχώρησε η ιαπωνική φίρμα και όπως θα δείτε, οι αλλαγές είναι μικρές αλλά ουσιαστικές.
Εξωτερικά, οι αναβαθμίσεις περιορίζονται στους ανασχεδιασμένους προφυλακτήρες, τα νέα φωτιστικά σώματα και τις ζάντες αλουμινίου. Παρ` όλα αυτά, το εσωτερικό διαφέρει καθολικά από το απερχόμενο μοντέλο. Το τιμόνι σχεδιάστηκε από την αρχή, όπως και το ταμπλό. Επίσης, ο «φρέσκος» πίνακας οργάνων και το heads-up display ολοκληρώνουν την αισθητική αναβάθμιση της καμπίνας.
Σήμα κατατεθέν του νέου ιαπωνικού sedan είναι το σύστημα G-Vectoring Control (GVC), το οποίο συμβάλει στη βελτίωση της οδικής συμπεριφοράς. Παράλληλα, το νέο Mazda 6 διαθέτει τα συστήματα TSR (Traffic Sign Recognition) και SCBS (Smart City Brake Support) για μέγιστη ενεργητική ασφάλεια.
Τέλος, να υπενθυμίσουμε ότι η γκάμα κινητήρων θα παραμείνει ίδια, με τρεις βενζινοκινητήρες και έναν SKYACTIV-D πετρελαιοκινητήρα 2,2 λίτρων που θα εξοπλίζεται με συστήμα μειωμένου θορύβου και θα αποδίδει 150 και 175 ίππους. Οι κινητήρες βενζίνης είναι δύο 2λιτροι με ισχύ 145 και 165 ίππων, ενώ υπάρχει και ένας ισχυρότερος SKYACTIV-G χωρητικότητας 2,5 λίτρων που αποδίδει 192 ίππους.
Οι παραγγελίες του νέου Mazda 6 θα ξεκινήσουν στην Ευρώπη εντός του Φθινοπώρου, ενώ στη χώρα μας ακόμη δεν υπάρχει επίσημη ενημέρωση για το μέλλον της μάρκας και αν θα επιστρέψει δριμύτερη.
Σήμα κατατεθέν του νέου ιαπωνικού sedan είναι το σύστημα G-Vectoring Control (GVC), το οποίο συμβάλει στη βελτίωση της οδικής συμπεριφοράς.
Τι μπορεις να προσθεσεις σε ενα ηδη πανεμορφο σενταν που ειναι σημειο αναφορας σχεδιαστικης φιλοσοφιας και φινετσας?Κριμα που ειναι εκτος ελληνικης αγορας και χανουμε της απιστευτες κατασκευες της mazda...μακαρι να αλλαξουν τα πραγματα.
αμαξαρα, πανεμορφο κ δυστιχως ποτε στην Ελλαδα. Το εχω δει στο εξωτερικο οπως και το cx-3, cx-5, αλλα κ το μαζντα 3 ολα κουκλια. Με διαφορα τα πιο εμφανισημα Ιαπωνεζικα
Τι μπορεις να προσθεσεις σε ενα ηδη πανεμορφο σενταν που ειναι σημειο αναφορας σχεδιαστικης φιλοσοφιας και φινετσας?Κριμα που ειναι εκτος ελληνικης αγορας και χανουμε της απιστευτες κατασκευες της mazda...μακαρι να αλλαξουν τα πραγματα.
αμαξαρα, πανεμορφο κ δυστιχως ποτε στην Ελλαδα. Το εχω δει στο εξωτερικο οπως και το cx-3, cx-5, αλλα κ το μαζντα 3 ολα κουκλια. Με διαφορα τα πιο εμφανισημα Ιαπωνεζικα
ΠΡΑΓΜΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΚΑΙ ΝΟΜΙΖΩ ΠΩΣ Η MAZDA ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΖΕΙ ΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΙΑΠΩΝΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ.