Πιο ισχυρό και πάντα ξεχωριστό το Mini Countryman Cooper S ALL4 Auto.
Δοκιμή: Ανανεωμένο Mini Countryman Cooper S ALL4 Auto
40.156 Επισκέψεις στο άρθρο (11/11/2014)
Με πολύ μικρές αλλαγές στην εμφάνιση, +6 ίππους στον κινητήρα και το ίδιο σύστημα αυτόματης τετρακίνησης, το ανανεωμένο Mini Countryman Cooper S ALL4 έρχεται για να προσφέρει ακόμη πιο γρήγορες επιδόσεις και σπορτίφ οδικά χαρακτηριστικά, αλλά και ελαφρώς χαμηλότερη κατανάλωση.
Το Mini Countryman από το 2010 αποτελεί την πλέον πρακτική και μοναδικά 5πορτη (αυτό άλλαξε με το λανσάρισμα του 5θυρου Mini) επιλογή στη γκάμα της Mini, διαθέτοντας έναν crossover χαρακτήρα που του δίνει τη δυνατότητα για light εκτός δρόμου εξορμήσεις στις 4κίνητες εκδόσεις του. Στα τέλη της προηγούμενης χρονιάς, η Mini έφερε στην αγορά το πρώτο φρεσκάρισμα του μοντέλου, δίνοντας έμφαση κυρίως στη «διόρθωση» κάποιων τμημάτων του στο εσωτερικό (π.χ. τοποθετήθηκαν πιο εργονομικοί διακόπτες για τα παράθυρα), ωστόσο σήμερα, υποδεχόμαστε στην ελληνική αγορά την πλήρως ανανεωμένη εκδοχή του, με μικροαλλαγές σε εμφάνιση και κινητήρες. Έτσι, η κορυφαία έκδοση Cooper S ALL4 Auto της δοκιμής μας, αποκτά +6 ίππους ισχύος, μειώνει ελαφρώς τη κατανάλωσή της, αλλά τιμολογιακά, διατηρεί μια αυξημένη τιμή (31.060 ευρώ με απόσυρση).
Διακριτικά αλλαγμένο
Στο ανανεωμένο Countrymanοι κύριες γραμμές του αμαξώματος δεν αλλάζουν και έτσι, το ενδιαφέρον επικεντρώνεται στη νέα πολυγωνική μάσκα που παραπέμπει στο νέο Mini, στο μαύρο περίγραμμα των εμπρόσθιων φωτιστικών, αλλά και στις νέες σε σχεδιασμό, πιο αεροδυναμικές και ελαφρύτερες ζάντες αλουμινίου. Ειδικά δε για τις τετρακίνητες εκδόσεις ALL4, η Mini προσφέρει στάνταρ διακριτικές προστατευτικές ποδιές στη βάση των προφυλακτήρων. Νέο τέλος είναι και το μπλε μεταλλικό χρώμα του μοντέλου της δοκιμής μας (στην παλέτα προστίθενται και άλλα δύο νέα μεταλλικά χρώματα, το Jungle Green και το Midnight Grey).
Η τετρακίνηση ALL4
Το σύστημα τετρακίνησης του Mini Countryman Cooper S ALL4 δεν διαφοροποιείται στην ανανεωμένη γενιά σε σχέση με πριν. Έτσι, παραμένει αυτόματο, με ηλεκτρομαγνητικό συμπλέκτη που στέλνει έως και το 50% της ροπής στον πίσω άξονα, αμέσως μόλις διαγνωσθεί ολίσθηση των τροχών. Στιγμιαία, έως και το 100% της ροπής μπορεί πάντως να μεταφερθεί πίσω, σε πιο «δύσκολες» συνθήκες.