Στην ανανέωση του ASX προχώρησε η Mitsubishi, η οποία λίγες ημέρες πριν το ιαπωνικό SUV κάνει την πρώτη του δημόσια εμφάνιση στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης, πραγματοποίησε την επίσημη παρουσίασή του.
Ξεκινώντας από το εξωτερικό μέρος, το φρεσκάρισμα που πραγματοποίησαν οι Ιάπωνες στο μικρό SUV του δίνει μια πιο στιβαρή εικόνα, η οποία βασίζεται στην τελευταία σχεδιαστική γλώσσα της μάρκας. Η μάσκα «Dynamic Shield» έχει δεχτεί νέα σχεδίαση, όπως και ο προφυλακτήρας, ο οποίος φαίνεται να «αγκαλιάζει» καλύτερα τον πρόβολο. Από κει και πέρα ανασχεδιασμένη είναι η γρίλια, παράλληλα με τα LED φώτα ημέρας τα οποία συν τοις άλλοις έχουν νέα διάταξη. Επιπλέον το νέο σχεδιαστικό στυλ έχει δώσει μεγαλύτερο βάθος στο καπό.
Στο πίσω μέρος το ASX χρησιμοποιεί LED φωτιστικά σώματα, με εξαίρεση τα φλας, ενώ ο έντονος σχεδιασμός τους και η έκτασή τους από το πλαϊνό μέρος έως το πορτμπαγκάζ τονίζει την ευρεία στάση του. Ολοκληρώνοντας με το εξωτερικό η μάρκα ενημερώνει πως τρία νέα χρώματα προστέθηκαν στην ήδη υπάρχουσα παλέτα (Red Diamond, Sunshine Orange και Oak Brow).
Ανανεωμένη έρχεται με τη σειρά της και η καμπίνα που πλέον διαθέτει μεγαλύτερη οθόνης αφής, μεγέθους 8 ιντσών (από 7 που ήταν στο προηγούμενο μοντέλο) όντας ικανή να συνδεθεί με smartphone, ενώ περισσότερα είναι και τα συστήματα ασφαλείας. Στις κορυφαίες εκδόσεις τα μοντέλα θα είναι εφοδιασμένα με σύστημα πλοήγησης Tom Tom.
Τέλος σε ότι αφορά τα μηχανικά σύνολα, για τις ευρωπαϊκές αγορές, το ASX τροφοδοτείται από έναν 16βάλβιδο κινητήρα 2,0 λίτρων, ο οποίος συνδυάζεται είτε με ένα μηχανικό κιβώτιο πέντε ταχυτήτων είτε με ένα εξάρι CVT, τόσο σε εμπροσθιοκίνητη όσο και σε τετρακίνητη έκδοση.
Το ανανεωμένο Mitsubishi ASX θα κάνει την πρώτη του δημόσια εμφάνιση στις 5 Μαρτίου στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης.
...πολύ καλό αυτοκίνητο για τους Ελληνικούς δρόμους, τα πολλά χρόνια που είναι στην παραγωγή για μένα δεν μου λέει τίποτε...αλλά με 2λιτρο ατμοσφαιρικό κινητήρα δεν έχει καμά ευκαρία στην Ελλάδα λογω τιμολογιακης οικονομικής πολιτικής...αν εφαιρναν τον 1,6.. το μπροστινό μέρος επιτέλους εγινε ομορφότερο επειδή μοιαζει στο μεγαλύτερο αδελφο του ..δεν γνωρίζω αν και σε αυτό το μοντέλο έχουν ...πλαστικά μπροστινά φτερά!
...πολύ καλό αυτοκίνητο για τους Ελληνικούς δρόμους, τα πολλά χρόνια που είναι στην παραγωγή για μένα δεν μου λέει τίποτε...αλλά με 2λιτρο ατμοσφαιρικό κινητήρα δεν έχει καμά ευκαρία στην Ελλάδα λογω τιμολογιακης οικονομικής πολιτικής...αν εφαιρναν τον 1,6.. το μπροστινό μέρος επιτέλους εγινε ομορφότερο επειδή μοιαζει στο μεγαλύτερο αδελφο του ..δεν γνωρίζω αν και σε αυτό το μοντέλο έχουν ...πλαστικά μπροστινά φτερά!