Πρεμιέρα έκανε στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Τόκιο το ανανεωμένο Nissan GT-R. Όπως αναμένονταν οι αλλαγές των Ιαπώνων σχεδιαστών δεν είναι μεγάλες, ωστόσο είναι υπαρκτές. Συγκεκριμένα, το μοντέλο λαμβάνει επανασχεδιασμένους προφυλακτήρες, αναθεωρημένη μάσκα και βελτιστοποιημένα φτερά. Η εταιρεία λέει ότι αυτό ενισχύει περαιτέρω την «εντυπωσιακή αεροδυναμική απόδοση» του αυτοκινήτου καθώς αυξάνεται η κάθετη δύναμη, ενώ ο συντελεστής οπισθέλκουσας παραμένει αμετάβλητος στο 0,26 cd.
Η Nissan λέει ότι οι μηχανικοί εξέτασαν το πλέγμα που χρησιμοποιήθηκε στη μάσκα και αποφάσισαν να ακολουθήσουν ένα λεπτότερο σχέδιο για να βελτιώσουν την ψύξη και να μειώσουν την αντίσταση. Το GT-R NISMO, από την άλλη πλευρά, διαθέτει νέα αεροτομή με στηρίγματα σε στυλ λαιμού κύκνου καθώς και σχεδόν 10% μεγαλύτερη επιφάνεια. Κατά τα άλλα, έχει εξοπλιστεί με νέο μπροστινό χείλος και διαχύτη στο πίσω μέρος. Παρών είναι και ένα αποκλειστικό χρώμα της NISMO γνωστό ως Stealth Grey.
Διαθέσιμο και το GT-R T-spec
Διαθέσιμο θα είναι και το GT-R T-spec που επιστρέφει. Βασίζεται στο GT-R Premium και είναι διαθέσιμο σε χρώματα γνωστά από το παρελθόν όπως τα Millennium Jade και Midnight Purple. Εκτός από τα χρώματα το GT-R T-spec έχει σφυρήλατους τροχούς 20 ιντσών με χρυσαφί φινίρισμα και κεραμικά φρένα. Άλλα χαρακτηριστικά περιλαμβάνουν φαρδύτερα μπροστινά φτερά και στην καμπίνα σπορ σκουρόχρωμη Mori Green ταπετσαρία. Στην Ιαπωνία, το T-Spec συνοδεύεται από μια ειδική έκδοση GT-R NISMO, ενώ κάτι ανάλογο θα ισχύσει και στις ΗΠΑ, όπου το προαιρετικό πακέτο εμφάνισης NISMO θα προσθέτει μεταξύ άλλων τροχούς 20 ιντσών με κόκκινες πινελιές και μοναδικό καπό από ανθρακονήματα.
Μέχρι και 608 ίππους
Η ισχύς παρέχεται από τον γνωστό V6 κινητήρα 3,8 λίτρων twin-turbo που αποδίδει 573 ίππους και 632 Nm ροπής. Συνδέεται με ένα κιβώτιο διπλού συμπλέκτη έξι σχέσεων που στέλνει την ισχύ και στους τέσσερις τροχούς. Το GT-R NISMO χρησιμοποιεί μια αναβαθμισμένη έκδοση του κινητήρα VR38DETT και αποδίδει 608 ίππους και 651 Nm ροπής. Το GT-R NISMO επωφελείται επίσης από νέο μπροστινό διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης.
Στις αγορές την άνοιξη
Το Nissan GT-R θα φτάσει στις αντιπροσωπείες της Ιαπωνίας και άλλων αγορών αυτή την άνοιξη και θα ακολουθήσει η έκδοση NISMO το καλοκαίρι. Θυμίζουμε πως στην Ευρώπη σταμάτησε να διατίθεται το 2022, λόγω των κανονισμών για τους ρύπους.
Επίσημη πρεμιέρα!
- Πιο αεροδυναμικό.
- Βελτιωμένη ψύξη στον κινητήρα.
- Διαθέσιμο και το GT-R T-spec.
- Έως 608 ίππους.
Αμαρτία δεν είναι να μην έρχεται αυτό το «εργαλείο» στην Ευρώπη;