Το ανανεωμένο Nissan Qashqai αλλάζει στα σημεία και εκσυγχρονίζεται συνολικά, ενώ αποκτά και πιο premium χαρακτήρα με σκοπό να συνεχίσει να ηγείται της crossover κατηγορίας.
Το Qashqai είναι ένα από τα πιο «παράτολμα» αλλά κερδισμένα στοιχήματα στην ιστορία της αυτοκίνησης. Από την πρώτη του κιόλας γενιά κατάφερε να παντρέψει με μοναδικό τρόπο την 4κίνητη λογική με εκείνη των παραδοσιακών χάτσμπακ, διαμορφώνοντας ένα πολύ πιο πρακτικό εν τέλει αυτοκίνητο, που οδήγησε στην «ίδρυση» μιας νέας κατηγορίας.
Εμφάνιση: Πιο δυναμικό, πιο ξεχωριστό και πιο επιβλητικό
Η σχεδιαστική γλώσσα που χρησιμοποιεί η Nissan με την ονομασία Premium Dynamism αντικατοπτρίζεται με τον καλύτερο τρόπο και στο ανανεωμένο Qashqai.
Κινητήρας-Κιβώτιο: Γνωστή συνταγή, ευχάριστη γεύση
Το ανανεωμένο Qashqai στηρίζει σε μεγάλο βαθμό την επιτυχία του, στην ευρεία και ικανή γκάμα κινητήρων του. Από εκείνους ξεχωρίζει για το εμπορικό του ενδιαφέρον ο 1,5 λίτρων dCi πετρελαιοκινητήρας, ο οποίος αποδίδει 110 ίππους και 265 Nm ροπής (5 Nm παραπάνω) και παρά το γεγονός πως έχει να κινήσει περί τα 90 κιλά περισσότερου βάρους, και πάλι κρίνεται πολύ ικανός.
Εσωτερικό: Ενας διαφορετικός, πιο όμορφος, κόσμος
Το εσωτερικό του ανανεωμένου Qashqai είναι αρκετά διαφορετικό σε εικόνα και ποιότητα σε σχέση με το προ ανανέωσης μοντέλο. Η γενικότερη αναβάθμιση το καθιστά ιδιαίτερα ενδιαφέρον συνολικά και αναδεικνύει την εικόνα του σε όλους τους τομείς.
Χώροι: Ευρύχωρο και άνετο ξανά
Οι εσωτερικοί χώροι του Nissan Qashqai παραμένουν αμετάβλητοι στην ανανεωμένη του έκδοση και επαρκούν σε κάθε περίπτωση για τις μεταφορικές ανάγκες μιας οικογένειας και των αποσκευών τους.
Οδική συμπεριφορά: Πιο άνετο, πιο αποτελεσματικό και πιο ευχάριστο
Η βελτιστοποίηση της άνεσης και η καλύτερη οδηγική αίσθηση αποτέλεσαν τους δύο βασικούς πυλώνες «εστίασης» της Nissan για την ανανεωμένη γενιά του Qashqai, κάτι που επιτεύχθηκε σε πολύ μεγάλο βαθμό όπως αποδεικνύεται στην πράξη.
Διαβάστε την πλήρη και αναλυτική Πρώτη Δοκιμή του ανανεωμένου Nissan Qashqai με τον 1.500άρη turbo diesel κινητήρας ισχύος 110 ίππων στο νέο τεύχος του περιοδικού AutoΤρίτη που θα κυκλοφορήσει στα περίπτερα στις 26/9.
Το αμάξι έπρεπε να έχει καλύτερη τιμή ή καλύτερο εξοπλισμό. Δε γίνεται να κάνεις μισό πασάλιμα στο εξωτερικό και να αλλάζεις και το τιμονάκι στο εσωτερικό και να ζητάς 28+ χιλιάρικα για την έκδοση TEKNA. Προφανώς ψάχνουν για λακαμάδες γιατί αν γνώριζαν τι πέρνεις με 28+ χιλιάρικα 2 πράγματα θα συμβαίνανε. Το πρώτο θα ήταν να είναι περισσότερο διαπραγμετευσιμοι στη τιμή και το δεύτερο θα ήταν να μην έχουν το υφάκι στα "@@ρια μας κιόλας". Έχουν καβαλίσει το καλάμι στον Θεοχαράκη εντελώς και το λέει κάποιος που τα 10 τελευταία χρόνια έχει αγοράσει 4 αμάξια από εκεί με το τελευταίο τον Απρίλιο του 17. Υφάκια και χαιρέκακα χαμογελάκια του τύπου "σε 4 μήνες η παράδοση και βλέπουμε" όχι σε ΕΜΕΝΑ και το "εμένα" δεν είναι προσωπικό αφορά τον ΠΕΛΑΤΗ γενικά! Τέτοιες συμπεριφορές δε σας τιμούν... ψιτ το 3008 το πουλάνε ακριβώς στο δίπλα μαγαζί έτσι;
Να μας πει και κάποιος τι γίνεται επιτέλους με αυτούς τους τριγμούς που βγάζει συνέχεια το αμάξι...Θα μας ξαναδείτε εκεί στη nissan, γελάστε τώρα που μπορείτε.
Το είδα, το οδήγησα και πολύ μέτριο το Qashqai....Με τα ίδια λεφτά τελικά κατέληξα στο Pegeuot 3008 1.2 puretech το οποίο είναι πιο ποιοτικό, έχει καλύτερους χώρους, απίστευτο εσωτερικό και είναι εν γένει καλύτερο αυτοκίνητο!
@geoval1 μονόδρομος η Gla??? Μας δουλεύεις?
Που θέλει 27.000 για την έκδοση βενζίνης 1.6 με μόλις 122 άλογα και μάλιστα στη βασική έκδοση με μέτριο εξοπλισμό.. Που έχει μετριους χώρους για το μέγεθος της, καθώς έχει μια τεράστια μούρη που πιάνει τόσο χώρο.. Που την ακριβοπληρωνεις την Gla για Suv ενώ στην ουσία έχει ανύπαρκτη απόσταση από το έδαφος.. Κ τέλος με ένα εσωτερικό που βγαζει αρκετή
φτηνια..
@ geoval1 δεν αγοράζουμε όλοι αυτοκίνητα με την προϋπόθεση ότι θα τα πουλήσουμε..Ναι μπορεί να κρατήσει καλύτερη μεταπωλιτικη αξία η Mercedes αλλά μπορεί κ όχι.. Έχουμε δει πολλές περιπτώσεις να τα χαρίζουν τα υποτιθεμενα premium.. Όπως κ να έχει ακόμα κ καλή μεταπωλιτικη αξία να έχει η Gla εγώ αισθάνομαι κοροιδο να χρυσοπληρωσω αυτή τη μετριότητα γιατί στους περισσότερους τομείς παίρνει κάτω από τη βαση
Αγαπητέ Giorgos ο χαρακτηρισμός μονόδρομος αφορά την εκταμίευση 27000€ για την αγορά SUV για τα ελληνικά δεδομένα. Μετά από 5 χρόνια πες μου ποιο αυτοκίνητο θα έχει καλύτερη μεταπωλητή αξία; Το peugeot, ford, Nissan, Renault ακόμα και τα γερμανικά bmw, audi,vw , με πλούσιμο εξοπλισμό; Συμφωνώ ότι δεν είναι ό, τι καλύτερο το GLA, αλλά εδώ είναι ελλαδιστάν και όχι , Ευρώπη και με την απαξίωση των καινούριων αυτοκινήτων, μετά από 3 χρόνια κάθε € έχει αξία. Εκτός αν κάποιος είναι τόσο άπλας που πετάει τζάμπα τα λεφτά του. Πάντως αν ήθελα SUV με 22500 € θα αγόραζα το Honda hrv 1.5 130 ps.
@geoval1 Αυτό που λες για ποιότητα κύλισης, κατασκευής κ ηχομονωσης μπορείς και ως συνοδηγός να τα καταλάβεις δεν χρειάζεται να το οδηγήσεις.. Κ έχω κάτσει ως συνοδηγός σε Mercedes.. Σιγά την ηχομονωση πια.. Κ σαν ποιότητα αρκετά τριξιματα.. Εντομεταξυ αν δεις σε μετρήσεις τα επίπεδα εσωτερικού θορύβου στο 3008 είναι χαμηλοτερα από της Gla.. Άρα το Peugeot έχει καλύτερη ηχομονωση από την Gla..
Φίλε και συνονόματε Giorgos κάποτε το αυτοκίνητο το πουλάς ,αλλιώς το παντρεύεσαι,οπότε όταν δίνεις ένα σκασμό λεφτά πρέπει να σκεφτείς και την επόμενη μέρα.Διανύοντας την 5 η δεκαετία της ζωής μου και έχοντας αποκτήσει 3 καινουριες μοτοσικλέτες γιαπωνέζικες , 3 καινούρια ευρωπαϊκα αυτοκίνητα και 1 μεταχειρισμενo,( κανένα premium),πίστεψέ με μόνο με Mercedes και Honda αισθάνεσαι λιγότερο κορόιδο οταν πας για ανταλλαγή με καινουριο στην Ελλάδα! ΥΓ Δεν ειμαι μέτοχος της Μercedes ,ούτε είχα ποτέ μου,λόγω των οικονομικών μεγεθών μου.Αλλά το να αποκαλείς μετριότητα μια Mercedes έστω και στα πιο φθηνά της μοντέλα είναι τουλάχιστον ιεροσυλία. Αν ποτέ οδηγήσεις θα καταλάβεις, ποιότητα κατασκευής, ποιότητα κύλισης ,ηχομόνωση κλπ.Το ίδιο ισχυει και για τις μοτοσικλέτες Honda!
Προφανώς εγώ ζώ σε άλλο πλανήτη....με 22.490 η έκδοση 1,2 n connecta και ότι περικλείει αυτή , δεν έχει απλά αντίπαλο....τώρα τι κάθεστε και συγκρίνετε 3008 που θές 28.000 και το παροχυμένο kuga δεν μπορώ να καταλάβω..
@whoknows καταρχήν να συμφωνήσουμε πως ο καθένας έχει τα γούστα του.Απο εκεί και πέρα στην entry εκδοση του το 3008 δεν έχει καν ζαντες αλουμινίου και είναι ελιπέστατο.Για το tuscon δεν θα συζητήσω κάν γιατί δεν έχει καν μεταπώληση
Εχεις 22000€ για αγορά SUV;Παρε HONDA HRV1.5 130ps,τετρακύλινδρο ατμοσφαιρικό σου προτείνει ο μηχανικός για να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο .Εχεις 28000€ πάρεMERCEDES GLA 180 σου προτείνει ο ανθρωπος της αγοράς για να κλαις λιγότερο για τα € που έδωσες !
@mitsos να συγκρίνεις όμως ανάλογα της έκδοσης. Εγώ μίλησα για τα 28Κ της Tekna με την αντίστοιχη του 3008. Οπότε για τη N-Connecta θα τη συγκρίνεις με τη βασική του 3008 ή τη Comfort του Tucson. Και αν και τότε θεωρείς ότι είναι καλύτερο το QQ τότε μαγκιά σου! Εγώ θεωρώ έχεις επιλογές καλύτερες πλέον...
Το αμάξι έπρεπε να έχει καλύτερη τιμή ή καλύτερο εξοπλισμό. Δε γίνεται να κάνεις μισό πασάλιμα στο εξωτερικό και να αλλάζεις και το τιμονάκι στο εσωτερικό και να ζητάς 28+ χιλιάρικα για την έκδοση TEKNA. Προφανώς ψάχνουν για λακαμάδες γιατί αν γνώριζαν τι πέρνεις με 28+ χιλιάρικα 2 πράγματα θα συμβαίνανε. Το πρώτο θα ήταν να είναι περισσότερο διαπραγμετευσιμοι στη τιμή και το δεύτερο θα ήταν να μην έχουν το υφάκι στα "@@ρια μας κιόλας". Έχουν καβαλίσει το καλάμι στον Θεοχαράκη εντελώς και το λέει κάποιος που τα 10 τελευταία χρόνια έχει αγοράσει 4 αμάξια από εκεί με το τελευταίο τον Απρίλιο του 17. Υφάκια και χαιρέκακα χαμογελάκια του τύπου "σε 4 μήνες η παράδοση και βλέπουμε" όχι σε ΕΜΕΝΑ και το "εμένα" δεν είναι προσωπικό αφορά τον ΠΕΛΑΤΗ γενικά! Τέτοιες συμπεριφορές δε σας τιμούν... ψιτ το 3008 το πουλάνε ακριβώς στο δίπλα μαγαζί έτσι;
Πολύ σωστός φίλε,έτσι θέλουν όσοι καβαλάνε το καλάμι.... και κάπου παραδίπλα πουλάνε και το Ford Kuga... έτσι πέστους...
Να μας πει και κάποιος τι γίνεται επιτέλους με αυτούς τους τριγμούς που βγάζει συνέχεια το αμάξι...Θα μας ξαναδείτε εκεί στη nissan, γελάστε τώρα που μπορείτε.
Το είδα, το οδήγησα και πολύ μέτριο το Qashqai....Με τα ίδια λεφτά τελικά κατέληξα στο Pegeuot 3008 1.2 puretech το οποίο είναι πιο ποιοτικό, έχει καλύτερους χώρους, απίστευτο εσωτερικό και είναι εν γένει καλύτερο αυτοκίνητο!
@geoval1 μονόδρομος η Gla??? Μας δουλεύεις? Που θέλει 27.000 για την έκδοση βενζίνης 1.6 με μόλις 122 άλογα και μάλιστα στη βασική έκδοση με μέτριο εξοπλισμό.. Που έχει μετριους χώρους για το μέγεθος της, καθώς έχει μια τεράστια μούρη που πιάνει τόσο χώρο.. Που την ακριβοπληρωνεις την Gla για Suv ενώ στην ουσία έχει ανύπαρκτη απόσταση από το έδαφος.. Κ τέλος με ένα εσωτερικό που βγαζει αρκετή φτηνια..
@ geoval1 δεν αγοράζουμε όλοι αυτοκίνητα με την προϋπόθεση ότι θα τα πουλήσουμε..Ναι μπορεί να κρατήσει καλύτερη μεταπωλιτικη αξία η Mercedes αλλά μπορεί κ όχι.. Έχουμε δει πολλές περιπτώσεις να τα χαρίζουν τα υποτιθεμενα premium.. Όπως κ να έχει ακόμα κ καλή μεταπωλιτικη αξία να έχει η Gla εγώ αισθάνομαι κοροιδο να χρυσοπληρωσω αυτή τη μετριότητα γιατί στους περισσότερους τομείς παίρνει κάτω από τη βαση
Αγαπητέ Giorgos ο χαρακτηρισμός μονόδρομος αφορά την εκταμίευση 27000€ για την αγορά SUV για τα ελληνικά δεδομένα. Μετά από 5 χρόνια πες μου ποιο αυτοκίνητο θα έχει καλύτερη μεταπωλητή αξία; Το peugeot, ford, Nissan, Renault ακόμα και τα γερμανικά bmw, audi,vw , με πλούσιμο εξοπλισμό; Συμφωνώ ότι δεν είναι ό, τι καλύτερο το GLA, αλλά εδώ είναι ελλαδιστάν και όχι , Ευρώπη και με την απαξίωση των καινούριων αυτοκινήτων, μετά από 3 χρόνια κάθε € έχει αξία. Εκτός αν κάποιος είναι τόσο άπλας που πετάει τζάμπα τα λεφτά του. Πάντως αν ήθελα SUV με 22500 € θα αγόραζα το Honda hrv 1.5 130 ps.
το εσωτερικό είναι σίγουρα διαφορετικό σε εικόνα....σε ποιότητα δεν είναι...
@geoval1 Αυτό που λες για ποιότητα κύλισης, κατασκευής κ ηχομονωσης μπορείς και ως συνοδηγός να τα καταλάβεις δεν χρειάζεται να το οδηγήσεις.. Κ έχω κάτσει ως συνοδηγός σε Mercedes.. Σιγά την ηχομονωση πια.. Κ σαν ποιότητα αρκετά τριξιματα.. Εντομεταξυ αν δεις σε μετρήσεις τα επίπεδα εσωτερικού θορύβου στο 3008 είναι χαμηλοτερα από της Gla.. Άρα το Peugeot έχει καλύτερη ηχομονωση από την Gla..
Φίλε και συνονόματε Giorgos κάποτε το αυτοκίνητο το πουλάς ,αλλιώς το παντρεύεσαι,οπότε όταν δίνεις ένα σκασμό λεφτά πρέπει να σκεφτείς και την επόμενη μέρα.Διανύοντας την 5 η δεκαετία της ζωής μου και έχοντας αποκτήσει 3 καινουριες μοτοσικλέτες γιαπωνέζικες , 3 καινούρια ευρωπαϊκα αυτοκίνητα και 1 μεταχειρισμενo,( κανένα premium),πίστεψέ με μόνο με Mercedes και Honda αισθάνεσαι λιγότερο κορόιδο οταν πας για ανταλλαγή με καινουριο στην Ελλάδα! ΥΓ Δεν ειμαι μέτοχος της Μercedes ,ούτε είχα ποτέ μου,λόγω των οικονομικών μεγεθών μου.Αλλά το να αποκαλείς μετριότητα μια Mercedes έστω και στα πιο φθηνά της μοντέλα είναι τουλάχιστον ιεροσυλία. Αν ποτέ οδηγήσεις θα καταλάβεις, ποιότητα κατασκευής, ποιότητα κύλισης ,ηχομόνωση κλπ.Το ίδιο ισχυει και για τις μοτοσικλέτες Honda!
Συμφωνώ με whoknows.Αν σου περισσεύουν σήμερα 27000 € και θέλεις SUV η Mercedes GLA CLASS 180 122ps και φυσικά βενζίνη είναι μονόδρομος !!!!!!!
Προφανώς εγώ ζώ σε άλλο πλανήτη....με 22.490 η έκδοση 1,2 n connecta και ότι περικλείει αυτή , δεν έχει απλά αντίπαλο....τώρα τι κάθεστε και συγκρίνετε 3008 που θές 28.000 και το παροχυμένο kuga δεν μπορώ να καταλάβω..
@whoknows καταρχήν να συμφωνήσουμε πως ο καθένας έχει τα γούστα του.Απο εκεί και πέρα στην entry εκδοση του το 3008 δεν έχει καν ζαντες αλουμινίου και είναι ελιπέστατο.Για το tuscon δεν θα συζητήσω κάν γιατί δεν έχει καν μεταπώληση
Εχεις 22000€ για αγορά SUV;Παρε HONDA HRV1.5 130ps,τετρακύλινδρο ατμοσφαιρικό σου προτείνει ο μηχανικός για να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο .Εχεις 28000€ πάρεMERCEDES GLA 180 σου προτείνει ο ανθρωπος της αγοράς για να κλαις λιγότερο για τα € που έδωσες !
@mitsos να συγκρίνεις όμως ανάλογα της έκδοσης. Εγώ μίλησα για τα 28Κ της Tekna με την αντίστοιχη του 3008. Οπότε για τη N-Connecta θα τη συγκρίνεις με τη βασική του 3008 ή τη Comfort του Tucson. Και αν και τότε θεωρείς ότι είναι καλύτερο το QQ τότε μαγκιά σου! Εγώ θεωρώ έχεις επιλογές καλύτερες πλέον...