Η εταιρεία αναφέρει πως το ProPILOT 2.0 είναι σχεδιασμένο για να επιτρέπει στο αυτοκίνητο να κινείται ημιαυτόνομα όταν εισέρχεται σε αυτοκινητόδρομο, αφού νωρίτερα έχει οριστεί κάποιος προορισμός. Συγκεκριμένα, αυτό που χρειάζεται να κάνει ο εκάστοτε οδηγός είναι να ορίσει τον προορισμό που θέλει να πάει, αλλά και μία προκαθορισμένη διαδρομή και όταν το αυτοκίνητο εισέλθει σε αυτοκινητόδρομο, θα ζητηθεί από τον οδηγό να ενεργοποιήσει το ημιαυτόνομο σύστημα οδήγησης.
Μάλιστα όταν το αυτοκίνητο κινείται σε μία λωρίδα μπορεί να κατευθύνει το ίδιο τον εαυτό του, όχι όμως και στην περίπτωση που ο οδηγός θα θελήσει να αλλάξει λωρίδα. Το σύστημα παρακολουθεί επίσης την προσοχή του οδηγού και σε περίπτωση που αυτός δεν ανταποκριθεί τότε θα ενεργοποιήσει τα αλάρμ ενώ ενεργεί προοδευτικά προκειμένου να επιβραδύνει και να σταματήσει το μοντέλο.
Παράλληλα το Skyline επωφελείται από κάποιες μικρές τροποποιήσεις στο στυλ, όπως η μάσκα V-Motion της εταιρείας. Το πίσω μέρος ξεχωρίζει επίσης από την ύπαρξη κυκλικών γραφικών στα φώτα, τα οποία βρίσκονται εκεί για να μας θυμίζουν κατά κάποιο τρόπo το Skyline με το οποίο είμαστε περισσότερο εξοικειωμένοι, το GT-R.
Οι Ιάπωνες μπορούν να αγοράσουν ένα νέο Skyline σε μία από τις τέσσερις εκδόσεις GT, GT Type P, GT Type SP και 400R. Η τελευταία από αυτές παίρνει το όνομά της από το R33 GT-R Nismo 400R και όπως οι άλλες εκδόσεις τροφοδοτείται από ένα V6 twin-turbo κινητήρα 3,0 λίτρων. Είναι η πιο ισχυρή έχοντας 400 ίππους στις 6.400 σ.α.λ και 475 Nm ροπής, αντί των άλλων τριών που φτάνουν τα 300 άλογα.