ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Διαβάστε τις αναλυτικές πρώτες δοκιμές των SEAT Leon και SsangYong Tivoli στο τεύχος του περιοδικού AutoΤρίτη που κυκλοφορεί την ερχόμενη Τρίτη στα περίπτερα.

Διαβάστε τις αναλυτικές πρώτες δοκιμές των SEAT Leon και SsangYong Tivoli στο τεύχος του περιοδικού AutoΤρίτη που κυκλοφορεί την ερχόμενη Τρίτη στα περίπτερα.

Πρώτες δοκιμές: Νέο SEAT Leon & SsangYong Tivoli

12.911 Επισκέψεις στο άρθρο (2/4/2017)

Τέσσερις πρώτες δοκιμές σας επιφυλάσσουμε στο νέο τεύχος του περιοδικού AutoΤρίτη που θα κυκλοφορήσει στις 4/4. Πάρτε μια πρώτη γεύση για 2 από αυτές σήμερα...

Ανανεωμένο SEAT Leon 1,0 TSI 115 PS DSG 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »


Στο απόλυτα φυσιολογικό επίπεδο των τεσσάρων ετών από το λανσάρισμα της τρέχουσας γενιάς του Leon, η SEAT το έβαλε ξανά στο σχεδιαστήριο για να το φρεσκάρει. 
Εσωτερικό: Έφυγε το πολύ «σκότος» - υψηλή η ποιότητα 
Μπορεί να φαίνεται ελάσσονος σημασίας ωστόσο η προσθήκη του ηλεκτρικού χειρόφρενου (σε όλες τις εκδόσεις πλην της βασικής) άλλαξε αρκετά την εικόνα στο εσωτερικό αφού διαμορφώνεται εκ νέου ο χώρος ανάμεσα στα καθίσματα. 
Κινητήρας-επιδόσεις: Σβέλτο και χωρίς τύψεις! 
Δεν ανακοινώνονται αλλαγές στους κινητήρες οπότε ο τρικύλινδρος των 115 ίππων μας έρχεται με τις ίδιες προδιαγραφές που τον είχαμε γνωρίσει και πιο παλιά. 
Χώροι: η γνωστή καλή εικόνα
Καλός χώρος για γόνατα, ώμους και κεφάλια περιμένει τους επιβαίνοντας στο πίσω κάθισμα του Leon. 
Οδική συμπεριφορά: σταθερά το Leon είναι για οδήγηση και όχι απλή μετάβαση 
Από τα πιο ενδιαφέροντα αυτοκίνητα της κλάσης του το Leon, καταφέρνει ακόμα και στα 1.000 κυβικά να παρασύρει τον οδηγό σε έναν σπορτίφ ρυθμό.

SsangYong Tivoli 1,6 Diesel 115 PS

Το Tivoli είναι το μοντέλο με το οποίο η SsangYong δείχνει το νέο της και πιο ευρωπαϊκό πρόσωπο. 
Κινητήρας-Κιβώτιο: Αποδοτικός και οικονομικός 
Η ονομαστική απόδοση του 1.600άρη πετρελαιοκινητήρα βρίσκεται στους 115 ίππους στις 3.400-4.000 στροφές και η ροπή του ανεβαίνει στο πολύ καλό νούμερο των 300 Nm μεταξύ 1.500 και 2.500 στροφών, με τις εκπομπές CO2 να φτάνουν τα 109 γρ./χλμ.
Εσωτερικό-Χώροι: Ποιοτικό και ευρύχωρο
Το εσωτερικό του Tivoli, που το έχουμε γνωρίσει από προγενέστερες δοκιμές, αποτελείται σε πολύ μεγάλο βαθμό από σκληρά πλαστικά, με πολύ καλή ποιότητα κατασκευής ωστόσο, με την κορεάτικη φίρμα να παίρνει άριστα στο κομμάτι φινίρισμα και συναρμογή. 
Οδική συμπεριφορά: Εντός, εκτός και επί το χώμα
Το Tivoli διαθέτει καλή ποιότητα κύλισης και αντίστοιχα καλή άνεση κάτι που οφείλεται στην ανάρτησή του, η οποία είναι σχετικά μαλακή, ώστε να απορροφά τις ανωμαλίες του δρόμου σε άσφαλτο και χώμα, με επακόλουθο όμως και τις λίγο τονισμένες κλίσεις του αμαξώματος. 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Mercedes
fiat