Το αγωνιστικό έχει άμεση σχέση με το αυτοκίνητο παραγωγής R8 V10 Coupe καθώς περιλαμβάνει κατά 60% τα ίδια εξαρτήματα. Η κατασκευή του αγωνιστικού θα συνεχίσει να γίνεται στις εγκαταστάσεις στο Böllinger Höfe, ενώ στην ενημέρωσή της η μάρκα αναφέρει πως για τις ιδιωτικές ομάδες αγώνων το εν λόγω αυτοκίνητο αποτέλεσε πολύ σημαντικό παράγοντα για τη σεζόν του 2018 καθώς εξασφάλισε 17 τίτλους παγκοσμίως.
Η ισχύς από τον ατμοσφαιρικό κινητήρα V10 5,2 λίτρων θα φτάνει μέχρι και τους 495 ίππους, για να είναι εναρμονισμένο με τους κανονισμούς, ενώ θα συνδέεται με ένα αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων διπλού συμπλέκτη επτά σχέσεων. Με το ντεμπούτο του ανανεωμένου R8 LMS GT4 κάνει πρεμιέρα και η δυνατότητα να αλλάζουν οι ρυθμίσεις του ABS και του traction control, επιλέγοντας μία από τις οκτώ διαφορετικές επιλογές που είναι προσβάσιμες χρησιμοποιώντας τους δύο περιστροφικούς διακόπτες που είναι τοποθετημένοι στο κέντρο του τιμονιού.
Η ανανεωμένη έκδοση του R8 LMS GT4 έρχεται την κατάλληλη στιγμή, λαμβάνοντας υπόψη ότι υπάρχουν σήμερα 27 διαφορετικές σειρές αγώνων στις οποίες μπορεί να συμμετάσχει.