Η Fiat ετοιμάζει την τέταρτη γενιά του Panda
Με νέα σχεδιαστική γλώσσα και φωτιστικά σώματα που θυμίζουν πλεχτό
Η 4η γενιά αναμένεται σε ήπια υβριδικό και αμιγώς ηλεκτρικό σύστημα κίνησης
Η Fiat ετοιμάζει την τέταρτη γενιά του Panda
Οι Ιταλοί θεωρούν, ότι το Panda, έχει ακόμα πολλά να δώσει, με την φίρμα να πιστεύει, ότι το κλειδί για την αναγέννηση της αποτελεί μια 4η γενιά του ηρωικού μικρού, το οποίο βρίσκεται στις αγορές από το μακρινό 1980. Η πρώτη έκδοση αυτής της 4ης γενιάς με όνομα Grande Panda, θα έρθει μέσα στο 2025, ενώ θα είναι το πρώτο από τα συνολικά 5 νέα μοντέλα που θα ετοιμάσει η φίρμα μέχρι το 2027. Μπορεί η μάρκα να μην έχει ανακοινώσει πολλά ακόμα για την εμφάνιση των νέων εκδοχών του ιταλικού «μικρού», αλλά ήδη ανεξάρτητοι σχεδιαστές στο διαδίκτυο έχουν δημιουργήσει τις δικές τους εκδόσεις.
Με νέα σχεδιαστική γλώσσα και φωτιστικά σώματα που θυμίζουν πλεχτό
Σύμφωνα με τα σχέδια, η Fiat αναμένεται να δημιουργήσει μια νέα οικογένεια Fiat Panda. Σε αυτήν, οι ανεξάρτητοι σχεδιαστές προσέθεσαν τα Fiat Giga Panda και Fiat Panda Fastback. Τα δύο μοντέλα ακολουθούν την ίδια σχεδιαστική γλώσσα, με την μόνη τους διαφορά να είναι η κυρτή οροφή, που διαθέτει το δεύτερο. Αυτά ειναι SUV, όπως και το Grande Panda, ενώ χαρακτηρίζονται από τετραγωνισμένη σχεδίαση, νέα φωτιστικά σώματα τα οποία παραπέμπουν σε πλεχτό και μεγάλους εμπρός και πίσω προφυλακτήρες. Ο πρώτος μάλιστα χαρακτηρίζεται από μια μεγάλη γρίλια για την όσο την δυνατή καλύτερη ψύξη του μοτέρ. Ακόμα το αμάξωμα δαθέτει διάφορα κοψίματα για την καλύτερη κατανομή του αέρα, ενώ έχει και νέα σχεδίαση στις ζάντες.
Η 4η γενιά αναμένεται σε ήπια υβριδικό και αμιγώς ηλεκτρικό σύστημα κίνησης
Ακόμα η μάρκα δεν έχει ανακοινώσει πληροφορίες περί των κινητήριων συνόλων. Βέβαια, δεν αποκλείεται τα νέα μοντέλα να ακολουθήσουν το Grande Panda, το οποίο θα είναι διαθέσιμο με ήπια υβριδικό και αμιγώς ηλεκτρικό σύστημα κίνησης, εκ των οποίων το δεύτερο θα εξοπλίζεται με μπαταρία 44 kWh και κινητήρα ισχύος 113 ίππων. Η Fiat δεν ανέφερε τίποτα για την ήπια υβριδική επιλογή. Θυμίζουμε όμως πως οι πληροφορίες αναφέρουν, οτι στην ήπια υβριδική έκδοση 48volt θα βρίσκεται ο τρικύλινδρος turbo-βενζινοκινητήρας 1.2 λτ. PureTech συνδυαστικά με το 6τάχυτο e-DCS6 κιβώτιο, που ενσωματώνει ηλεκτρικό μοτέρ.