- 3 γενιές από 190 έως 255 άλογα, με 4κίνηση & πίσω μπλοκέ διαφορικό
- Το μοτέρ της 3ης γενιάς λατρεύεται από τους βελτιωσάδες, έπαιρνε πάνω από 100 άλογα «κλειστό»
- Το πιο επιτυχημένο Toyota στις ειδικές με 30 νίκες στο WRC και 3 σερί πρωταθλήματα
- Σήμερα το GR Yaris καταφέρνει το ίδιο στο WRC
Δεν είναι υπερβολή αν πούμε πως η Toyota Gazoo Racing μέσω του GR Yaris έκανε το θαύμα της δημιουργώντας ένα αυτοκίνητο που απευθύνεται στο σκληροπυρηνικό κοινό, στους οπαδούς της πραγματικής οδήγησης. Δημιούργησε ένα ελαφρωμένο «rally car» με πολιτική αμφίεση, τοποθέτησε κάτω από το καπό τον ισχυρότερο τρικύλινδρο κινητήρα 1.600 κ.εκ. του πλανήτη με 261 ίππους, ενώ το κερασάκι στην τούρτα είναι το σύστημα τετρακίνησης.
Το σύγχρονο «homologation special» όμως, ξυπνά μνήμες. Στο μυαλό μας έρχονται εικόνες από το Group A του 1988 με την πρώτη συμμετοχή του Toyota Celica GT-Four και από την πρώτη νίκη στο WRC με τον Juha Kankkunen πίσω από το τιμόνι. Δημιουργείται, λοιπόν, η καλύτερη ευκαιρία για ένα «Memories» με πρωταγωνιστή το θρυλικό τετρακίνητο Toyota Celica GT-Four. Ώρα να θυμηθούμε ειδικές εκδόσεις όπως η «Carlos Sainz», αλλά και κατορθώματα στις ειδικές διαδρομές.