- Θα πληρώσεις τα ίδια σε καύσιμα και με τα δύο αυτοκίνητα, περίπου 2.700 ευρώ το χρόνο,
- Αλλά το Juke έχει 19 περισσότερα άλογα, για αυτό κερδίζει στις επιδόσεις.
- Πολύ καλύτερο εξοπλισμό έχει το Nissan, ξεχωρίζει η οθόνη των 12,3 ιντσών
- Πιο ευρύχωρο για τους επιβάτες & αποσκευές είναι το T-Cross με τα στάνταρ συρόμενα πίσω καθίσματα
Nissan Juke & Volkswagen T-Cross ξεκινούν κάτω από τα 20.000 ευρώ
Πολύ καλή τιμή για μικρά SUV έχουν οι εισαγωγικές επιλογές των Nissan Juke και Volkswagen T-Cross, που αμφότερα ξεκινούν κάτω από τα 20.000 ευρώ. Συγκρίνουμε, λοιπόν, τις βασικές εκδόσεις κινητήρων των δύο μοντέλων σε κατανάλωση, επιδόσεις, ασφάλεια, χώρους, οδική συμπεριφορά & εξοπλισμό. Nissan Juke με 114 άλογα ή VW T-Cross με 95 ίππους;
Κινητήρας - Επιδόσεις: Απόλυτη ισοπαλία σε κατανάλωση, αλλά το Juke κερδίζει καθαρά σε επιδόσεις
Καταρχάς, έχουμε τις μετρήσεις σε κατανάλωση και επιδόσεις, με κοινό χαρακτηριστικό των δύο μοντέλων την παρουσία καθαρά βενζινοκίνητων turbo μοτέρ. Στην περίπτωση του Nissan Juke έχουμε τον 1,0 DIG-T με τα 114 άλογα, ενώ στο T-Cross υπάρχει ο 1,0 TSI των 95 ίππων. Σε επίπεδο οικονομίας καυσίμου υπάρχει ισοπαλία, με τα όργανα μετρήσεων να καταγράφουν μέση πραγματική κατανάλωση 6,8 λτ./100 χλμ., που σημαίνει ότι σε ετήσια βάση ένας οδηγός που κάνει 20.000 χλμ. το χρόνο θα πληρώσει περίπου 2.700 ευρώ σε καύσιμα (αναλογία 80-20 για πόλη-ταξίδι, αντίστοιχα).
Η διαφορά των δύο μοντέλων εντοπίζεται στον τομέα των επιδόσεων. Το Nissan Juke έχει περισσότερα άλογα και 6άρι κιβώτιο, εξ ου και οι ταχύτερες ρεπρίζ. Στο 60-100 χλμ./ώρα το SUVάκι της Nissan θέλει 2 δλ. λιγότερα για να προσπεράσει, ενώ στο 80-120 χλμ./ώρα η διαφορά επίδοσης είναι στα 4 δλ. (12,7 δλ. Vs 16,6 δλ.). Που σημαίνει ότι το T-Cross θέλει 130 μέτρα παραπάνω για μία προσπέραση στον αυτοκινητόδρομο.
Διαβάστε στη συνέχεια την αναλυτική συγκριτική δοκιμή των Nissan Juke & Volkswagen T-Cross.
Θα πληρώσεις τα ίδια σε καύσιμα και με τα δύο αυτοκίνητα, περίπου 2.700 ευρώ το χρόνο.
Σελίδα 2 | Εσωτερικό - Εξοπλισμός - Χώροι |
Σελίδα 3 | Οδική συμπεριφορά: Πιο fun to drive αίσθηση για το Juke, με off-road «διαθέσεις» το T-Cross |
Σελίδα 4 | Η γνώμη μας |
Σελίδα 5 | Μετρήσεις, τιμές & τεχνικά χαρακτηριστικά |