Πολλές είναι οι δυσκολίες που αναμένεται να αντιμετωπίσει η Mercedes στο Grand Prix του Μονακό σύμφωνα με το Lewis Hamilton, υποστηρίζοντας ότι τα μονοθέσια της Mercedes ίσως δεν είναι σε θέση να ανταγωνιστούν αυτά της Ferrari ή ακόμα και της Red Bull.
Η Mercedes και ο παγκόσμιος πρωταθλητής είχαν πέρυσι έναν πολύ κακό αγώνα, με τον Βρετανό να μην μπορεί να περάσει ούτε στο Q3 και να τερματίζει τελικά 7ος, ενώ ούτε ο Βottas μπορούσε να κινηθεί σε ανταγωνιστικό ρυθμό.
Το αφεντικό της Mercedes Toto Wolff ξεκαθάρισε πως είναι απίστευτα ανήσυχος για το τι τους περιμένει αυτό το Σαββατοκύριακο στο Μονακό λέγοντας: «Tα τελευταία χρόνια, υπήρχαν πάντα πίστες που μας πήγαιναν και κάποιες άλλες που δεν είμαστε τέλειοι για οποιοδήποτε λόγο. Είναι δύσκολο να αλλάξεις το DNA του αυτοκινήτου. Οι πίστες στο Μονακό, στην Βουδαπέστη και στην Σιγκαπούρη είναι όλες πίστες που δεν πήγαμε καλά πέρυσι. Γιατί το μονοθέσιο μας δεν αρέσκεται να πηγαίνει γρήγορα στις στροφές του Μονακό δεν το ξέρουμε. Αλλά ξέρουμε τι πήγε στραβά πέρυσι.»
Από την πλευρά του ο Hamilton φάνηκε προετοιμασμένος για ένα δύσκολο GP. Ο Bρετανός είπε: « Ξέρουμε πως πιθανότατα θα είναι ένα δύσκολο Σαββατοκύριακο. Οι άλλοι θα είναι πιο γρήγοροι από εμάς. Αλλά μπορεί να μείνουμε έκπληκτοι , μπορεί να είμαστε όμως και ανταγωνιστικοί. Θα προετοιμαστούμε όσο καλύτερα μπορούμε. Μπορείς να πάρεις καλούς πόντους σε αγώνες ακόμα και αν δεν νικήσεις. Υπάρχει πολύς δρόμος. Είμαστε συγκεντρωμένοι στο να πάρουμε ό,τι περισσότερο μπορούμε ανεξάρτητα αν είμαστε οι πιο γρήγοροι.»
Ο αγώνας στο MONACO είναι πάντα δύσκολος, καθότι είναι ιδιαίτερη πίστα μέσα σε δρόμους πόλης και οι ομάδες που κυνηγούν το πρωτάθλημα προσπαθούν να φύγουν με τις λιγότερες απώλειες από εκεί. Δεν κρίνει κάτι ο αγώνας στο MONACO. Ουσιαστικά αυτό το πράγμα που βλέπουμε εκεί κάθε χρόνο δεν είναι αγώνας απλά είναι ταλαιπωρία για όλους τους οδηγούς, ατυχήματα απρόβλεπτα, αυτοκίνητα ασφαλείας αρκετές φορές, ενώ δεν μπορούμε να αποκλείσουμε και βροχή που θα φέρει χαοτική κατάσταση. Σε αυτόν τον αγώνα παίζουν ρόλο 2 πράγματα με φυσιολογικές καιρικές συνθήκες. Το πρώτο είναι ποιος θα τεθεί επικεφαλής στην πρώτη στροφή και δεύτερον το μοναδικό pit stop. Προσπεράσεις σε κορυφαίους συνδυασμούς δεν μπορούν να γίνουν. Τώρα όσον αφορά τους οδηγούς ο Χάμιλτον πέρυσι πριν γίνει ο αγώνας στο ΜΟΝΑΚΟ ήταν 6 βαθμούς πίσω από τον Φέτελ. Φέτος στον ίδιο ακριβώς αγώνα βρίσκεται 17 βαθμούς μπροστά από τον Φέτελ. Αν η Mercedes πάρει την pole position θα κερδίσει τον αγώνα, αν όμως έχει την περυσινή εικόνα θα προσπαθήσει να τερματίσει όσο το δυνατό ψηλότερα για να φύγουν επικεφαλείς στα πρωταθλήματα οδηγών και κατασκευαστών
Ο αγώνας στο MONACO είναι πάντα δύσκολος, καθότι είναι ιδιαίτερη πίστα μέσα σε δρόμους πόλης και οι ομάδες που κυνηγούν το πρωτάθλημα προσπαθούν να φύγουν με τις λιγότερες απώλειες από εκεί. Δεν κρίνει κάτι ο αγώνας στο MONACO. Ουσιαστικά αυτό το πράγμα που βλέπουμε εκεί κάθε χρόνο δεν είναι αγώνας απλά είναι ταλαιπωρία για όλους τους οδηγούς, ατυχήματα απρόβλεπτα, αυτοκίνητα ασφαλείας αρκετές φορές, ενώ δεν μπορούμε να αποκλείσουμε και βροχή που θα φέρει χαοτική κατάσταση. Σε αυτόν τον αγώνα παίζουν ρόλο 2 πράγματα με φυσιολογικές καιρικές συνθήκες. Το πρώτο είναι ποιος θα τεθεί επικεφαλής στην πρώτη στροφή και δεύτερον το μοναδικό pit stop. Προσπεράσεις σε κορυφαίους συνδυασμούς δεν μπορούν να γίνουν. Τώρα όσον αφορά τους οδηγούς ο Χάμιλτον πέρυσι πριν γίνει ο αγώνας στο ΜΟΝΑΚΟ ήταν 6 βαθμούς πίσω από τον Φέτελ. Φέτος στον ίδιο ακριβώς αγώνα βρίσκεται 17 βαθμούς μπροστά από τον Φέτελ. Αν η Mercedes πάρει την pole position θα κερδίσει τον αγώνα, αν όμως έχει την περυσινή εικόνα θα προσπαθήσει να τερματίσει όσο το δυνατό ψηλότερα για να φύγουν επικεφαλείς στα πρωταθλήματα οδηγών και κατασκευαστών