Ποια μάρκα ήταν πρώτη σε πωλήσεις το Νοέμβριο; Οι premium εταιρείες πως κινήθηκαν; Το πάνω χέρι είχε η λιανική ή οι εταιρικές πωλήσεις; Δίνουμε όλες τις απαντήσεις βάσει των πρωτογενών στοιχείων του υπουργείου Μεταφορών.
Η ανοδική πορεία της ελληνικής αγοράς αυτοκινήτου συνέχισε και τον περασμένο μήνα, όπως αποτυπώθηκε και στα πρωτογενή στοιχεία του υπουργείου Μεταφορών. Κατόπιν μιας πρώτης επεξεργασίας βγήκαν κάποια χρήσιμα συμπεράσματα για το ποια μάρκα και ποιο αυτοκίνητο προτίμησαν οι Έλληνες καταναλωτές.
Κατ΄αρχάς να σημειώσουμε πως, η Toyota χρίστηκε ξανά πρωταθλητής στις μηνιαίες πωλήσεις με συνολικό όγκο 960 αυτοκινήτων, έναντι των 720 αυτοκινήτων της Volkswagen που αποροφήθηκαν από την ελληνική αγορά και της έδωσαν το ασημένιο μετάλλιο. Η Peugeot τερμάτισε τρίτη στην κούρσα του Νοεμβρίου με περίπου 560 μονάδες, ακολουθούμενη από την ομόσταβλη Citroen με περίπου 490 ταξινομήσεις.
Περνάμε στις premium μάρκες, εκεί που η Mercedes-Benz πήρε τηνπρωτιά με 385 πωλήσεις, ακολουθούμενη από την σταθερή στην πορεία της BMW με 340 μονάδες.
Καταλήγοντας, σημειώστε πως το Νοέμβρη οι πωλήσεις λιανικής υπερκέρασαν τις εταιρικές συμπληρώνοντας περί τις 4.460 αυτοκίνητα έναντι 3.050, αντίστοιχα. Επισημαίνουμε πως, τα παραπάνω στατιστικά στοιχεία είναι πρωτογενή, πράγμα που σημαίνει πως ενδεχομένως να υπάρχουν μικρές αποκλίσεις από τα τελικά αποτελέσματα.
Δείτε το Top 10 των εταιρειών στις πωλήσεις του Νοεμβρίου: