Ο ισχυρός άνδρας της ιαπωνικής εταιρείας ξεκαθάρισε πως η μετάβαση προς τα αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα δεν μπορεί να γίνει από τη μια στιγμή στην άλλη.
Αντίθετος στην απότομη μετάβαση στα ηλεκτρικά ο πρόεδρος της Toyota
Τον κώδωνα του κινδύνου για προβλήματα τα οποία θα προκύψουν από την απότομη μετατόπιση της αυτοκινητοβιομηχανίας προς την ηλεκτροκίνηση έκρουσε ο πρόεδρος της Toyota, Akio Toyoda, ο οποίος έχει αντίθετη γνώμη σχετικά με τους ρυθμούς που προωθούνται τα αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα.
«Το τρέχον επιχειρηματικό μοντέλο της αυτοκινητοβιομηχανίας θα καταρρεύσει», προειδοποίησε ο πρόεδρος της Toyota, Akio Toyoda, εάν η βιομηχανία αυτοκινήτου μετατοπιστεί βιαστικά προς την υιοθέτηση αμιγώς ηλεκτρικών μοντέλων. Αυτό τόνισε σε συνέντευξη Τύπου στην οποία προχώρησε ο Akio Toyoda, εγγονός του ιδρυτή της ιαπωνική μάρκας, Kiichiro Toyoda.
Ο ισχυρός άνδρας της ιαπωνικής εταιρείας ξεκαθάρισε πως η μετάβαση προς τα αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα δεν μπορεί να γίνει από τη μια στιγμή στην άλλη, καθώς απαιτείται πρώτα μια σειρά από ενέργειες. Μάλιστα θέλοντας να δώσει ένα παράδειγμα για τα λεγόμενά του ανέφερε πως εάν όλα τα αυτοκίνητα στην Ιαπωνία ήταν σήμερα ηλεκτρικά, η χώρα θα ξέμενε από ηλεκτρική ενέργεια μέχρι το καλοκαίρι.
Παράλληλα ανέφερε πως το μεγαλύτερο μέρος της ηλεκτρικής ενέργειας της χώρας παράγεται με την καύση άνθρακα και φυσικού αερίου, με αποτέλεσμα να μην βοηθά το περιβάλλον, που είναι η κύρια αιτία της υιοθέτησης ηλεκτρικών αυτοκινήτων.
Μάλιστα ο Toyoda τα έβαλε και με τους πολιτικούς αναφέροντας μεταξύ άλλων: «Όσο περισσότερα ηλεκτρικά κατασκευάζουμε, τόσο χειρότερο γίνεται το διοξείδιο του άνθρακα. Όταν οι πολιτικοί είναι εκεί έξω λέγοντας... {Ας ξεφορτωθούμε όλα τα αυτοκίνητα που χρησιμοποιούν βενζίνη}. Το καταλαβαίνουν αυτό;». Οι δηλώσεις αυτές έρχονται λίγες μόλις εβδομάδες μετά την απόφαση της ιαπωνικής κυβέρνησης για την απαγόρευση της πώλησης νέων αυτοκινήτων με κινητήρες καύσης από το 2035.
Παρά την αντίθεση του Toyoda για την απότομη μετάβαση στα ηλεκτρικά, η Toyota που είναι μία από τις ηγετικές μάρκες στα υβριδικά, σκοπεύει νε επενδύσει περισσότερα από 13 δισεκατομμύρια δολάρια στην ηλεκτροκίνηση μέσα στα επόμενα δέκα χρόνια. Παράλληλα στοχεύει έως το 2030 να έχει επιτύχει την πώληση 4,5 εκατομμυρίων υβριδικών αυτοκινήτων και ενός εκατομμυρίου αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων ανά έτος.
... πρόεδρε θα σου έλεγα ακολούθησε κάτι κουτοπόνηρο, όπως κάποια έθνη... ΟΜΩΣ η ακολουθείς ότι έκανε η mercedes ή η vw... αφού δεν κάνατε ότι η tesla... τα υπόλοιπα τι;;;
... πρόεδρε θα σου έλεγα ακολούθησε κάτι κουτοπόνηρο, όπως κάποια έθνη... ΟΜΩΣ η ακολουθείς ότι έκανε η mercedes ή η vw... αφού δεν κάνατε ότι η tesla... τα υπόλοιπα τι;;;