ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Σε συνέχεια της ρύθμισης που απαγορεύει την κυκλοφορία βαρέων οχημάτων στο παράπλευρο οδικό δίκτυο, το υπουργείο Υποδομών μειώνει τα πρόστιμα και προχωρά σε νέες ρυθμίσεις.

Σε συνέχεια της ρύθμισης που απαγορεύει την κυκλοφορία βαρέων οχημάτων στο παράπλευρο οδικό δίκτυο, το υπουργείο Υποδομών μειώνει τα πρόστιμα και προχωρά σε νέες ρυθμίσεις.

Τέλος τα φορτηγά στους παράδρομους των Ε.Ο.

2.870 Επισκέψεις στο άρθρο (21/11/2016)

Σε συνέχεια της ρύθμισης που απαγορεύει την κυκλοφορία βαρέων οχημάτων στο παράπλευρο οδικό δίκτυο, το υπουργείο Υποδομών μειώνει τα πρόστιμα και προχωρά σε νέες ρυθμίσεις.

autotriti team

Ψηφιακή Έκθεση: «Τώρα που τα Ηλεκτρικά γίνονται φθηνότερα από τα βενζινοκίνητα...»

Στα τέλη του περασμένου Αυγούστου ψηφίστηκε η ρύθμιση μέσω της οποίας προβλέπεται η απαγόρευση χρήσης του παράπλευρου οδικού δικτύου των εθνικών οδών της χώρας, από φορτηγά και λεωφορεία. Μάλιστα, για αυτούς του είδους τα οχήματα άνω των 3,5 τόνων, ο νόμος ανέφερε ότι το πρόστιμο ήταν 1.000 ευρώ για τον οδηγό και 1.000 ευρώ για τον ιδιοκτήτη.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

 
 
Πλέον και μετά τις αντιδράσεις που προκλήθηκαν από τις θιγόμενες επαγγελματικές ομάδες, το υπουργείο Υποδομών προωθεί νέες ρυθμίσεις πάνω στο συγκεκριμένο θέμα, οι οποίες περιλαμβάνονται σε σχέδιο νόμου που αφορά τα πρατήρια καυσίμων και αναμένεται συζητηθεί-ψηφιστεί στη Βουλή την Πέμπτη. Μεταξύ των αλλαγών αναμένουμε μείωση του προστίμου στα 1.000 ευρώ (οδηγός και ιδιοκτήτης μαζί),αλλά και νέες διευκρινήσεις όσον αφορά τις εξαιρέσεις.
 
Τι όριζε η ρύθμιση του Αυγούστου
 
Στις παραβάσεις που θα διαπιστώνονται από τα αρμόδια όργανα (Τροχαία ή και Μεικτά Κλιμάκια Ελέγχου), θα επιβάλλονται διοικητικά πρόστιμα κατά αναλογία της παραγράφου 1Α του άρθρου 4Α του νόμου 3446/2006 (Φ.Ε.Κ. 49/Α) και πιο συγκεκριμένα:
  • 1.000 ευρώ στον ιδιοκτήτη του οχήματος και
  • 1.000 ευρώ στον οδηγό του οχήματος.
Τα πρόστιμα δε θα καταβάλλονται επιτόπου και σε αντίθετη περίπτωση, μέχρι απόδειξης καταβολής του προστίμου, το όχημα θα ακινητοποιείται.
 
Οι εξαιρέσεις
Με βάση τα όσα προβλέπονται στην παράγραφο 8 του 2ου άρθρου του νόμου 4388/2016 (Α/93), το παραλλαγμένο οδικό δίκτυο που χρησιμοποιείται για την αποφυγή καταβολής τελών διοδίων ορίζεται ως εξής:
  • Π.Ε.Ο. Αθηνών – Κορίνθου 
  • Π.Ε.Ο. Κορίνθου – Πατρών 
  • Π.Ε.Ο. Ελευσίνας – Θήβας (έως Υλίκη) 
  • Π.Ε.Ο. Καβάλας – Ελευθερούπολης 
  • Π.Ε.Ο. Καβάλας – Ξάνθης 
  • Π.Ε.Ο. Ξάνθης – Κομοτηνής 
  • Π.Ε.Ο. Κομοτηνής – Αλεξανδρούπολης 
  • Π.Ε.Ο. Αλεξανδρούπολης – Κήπων
  • Π.Ε.Ο. Αλεξάνδρειας – Κοζάνης
  • Π.Ε.Ο. Θεσσαλονίκης – Ευζώνων
  • Π.Ε.Ο. Αθηνών – Θεσσαλονίκης 
  • παράπλευρο Α/Δ Π.Α.Θ.Ε.
 
Από τις συγκεκριμένες απαγορεύσεις κυκλοφορίας εξαιρούνται τα οχήματα επαγγελματικής χρήσης, βαρέα οχήματα, μηχανήματα έργων, φορτηγά και λοιπές κατηγορίες οχημάτων, με μεικτό βάρος άνω των 3,5 τόνων, ύστερα από χορήγηση σχετικής άδειας διέλευσης.
 
Η εν λόγω άδεια διέλευσης εκδίδεται όταν ο ιδιοκτήτης του οχήματος φυσικό ή νομικό πρόσωπο:
  • είναι μόνιμος κάτοικος δήμου που είναι όμορος του οδικού άξονα για την διέλευση του οποίου απαιτείται καταβολή τέλους διοδίων.
  • είναι δημότης δήμου που είναι όμορος του οδικού άξονα για τη διέλευση του οποίου απαιτείται καταβολή τελών διοδίων.
  • εκτελεί δημόσιο έργο σε δήμο που είναι όμορος του οδικού άξονα για την διέλευση του οποίου απαιτείται καταβολή τέλους διοδίων.
  • εκτελεί ιδιωτικό έργο σε δήμο που είναι όμορος του οδικού άξονα για τη διέλευση του οποίου απαιτείται καταβολή τέλους διοδίων.
  • έχει έδρα της επιχείρησης σε δήμο που είναι όμορος του οδικού άξονα για τη διέλευση του οποίου απαιτείται καταβολή τέλους διοδίων.
  • εκτελεί αγροτο-κτηνοτροφικές δραστηριότητες σε δήμο που είναι όμορος του οδικού άξονα για τη διέλευση του οποίου απαιτείται καταβολή τέλους διοδίων.

Τέλος, εξαιρούνταν ΚΤΕΛ, τουριστικά λεωφορεία και φορτηγά, όταν πρόκειται για μεταφορά προϊόντων, δομικών υλικών ή οικοσκευών, μηχανημάτων, και κάθε είδους διανομή και τροφοδοσία, αλλά μόνο στο τμήμα του παράπλευρου παραλλαγμένου οδικού δικτύου που ορίζεται από τους δύο πλησιέστερους στη διεύθυνση αποστολής, κόμβους εισόδου – εξόδου από τον οδικού άξονα για τη διέλευση του οποίου απαιτείται καταβολή τέλους διοδίων.


 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Hyundai
Autotriti.gr