Στις αγορές μέσα στο πρώτο 6μηνο του έτους.
Με ειδικό κιτ αμαξώματος για καλύτερο drift και επιπλέον κάθετη δύναμη.
Ελαφρύτερες ζάντες, ισχυρότερα φρένα και χαμηλωμένο κατά 15 χλστ..
Με 650 άλογα, όπως το Ioniq 5 N.
autotriti team
Στις αγορές μέσα στο πρώτο 6μηνο του έτους
Η Hyundai μέσω teaser είχε προαναγγείλει την έλευση του νέου Ioniq 5 N DK Edition και η κορεατική μάρκα πιστή στις υποσχέσεις της αποκάλυψε τη νέα έκδοση του «καυτού» ηλεκτρικού της, θέλοντας να αποδείξει πως και τα ηλεκτρικά μπορούν να driftάρουν. Το νέο Hyundai Ioniq 5 N DK Edition, πραγματοποίησε το ντεμπούτο του στο Tokyo Auto Salon, πριν κυκλοφορήσει σε επιλεγμένες αγορές σε όλο τον κόσμο κατά το πρώτο εξάμηνο του 2025.
Με ειδικό κιτ αμαξώματος για καλύτερο drift και επιπλέον κάθετη δύναμη
Όπως ήδη γνωρίζουμε, το Hyundai Ioniq 5 N DK Edition είναι ένα μοντέλο που έχει κατασκευαστεί με την υπογραφή του κορυφαίου drifter, Keiichi Tsuchiya, ο οποίος συμμετείχε στις δοκιμές του κατά τη διάρκεια της εξέλιξης. Αυτός είναι και ο λόγος που η έκδοση φέρει τα αρχικά DK, που σημαίνουν «Drift King» (βασιλιάς του drift), όπως είναι το παρατσούκλι του Tsuchiya.
Σε ότι αφορά τα επιμέρους χαρακτηριστικά του Hyundai Ioniq 5 N DK Edition, το bodykit περιλαμβάνει ένα νέο μπροστινό splitter με φινίρισμα από ανθρακονήματα, πιο αιχμηρές πλαϊνές ποδιές και μία μεγάλη αεροτομή στο πίσω μέρος, η οποία έχει τη βάση της στην οροφή. Η Hyundai ισχυρίζεται ότι τα επιπλέον εξαρτήματα δεν είναι μόνο για... ομορφιά, αλλά παρέχουν επιπλέον 93 κιλά κάθετης δύναμης στα 140 χλμ./ώρα.
Ελαφρύτερες ζάντες, ισχυρότερα φρένα και χαμηλωμένο κατά 15 χλστ.
Από κει και πέρα βλέπουμε τα διευρυμένα φτερά σε σκούρο γυαλιστερό φινίρισμα, να έρχονται σε αντίθεση με το λευκό ματ αμάξωμα. Οι πράσινες εξωτερικές πινελιές, έρχονται σε αρμονία με τις ικανότερες εξαπίστονες δαγκάνες N Performance, κατασκευασμένες από ντουραλουμίνιο, οι οποίες «παντρεύονται» με μεγαλύτερα και ανθεκτικότερα τακάκια για να ισχυροποιούν και το φρενάρισμα. Να σημειωθεί πως και οι ζάντες 21 ιντσών έχουν σχεδιαστεί ειδικά για την περίσταση κατεβάζοντας το βάρος του μοντέλου κατά 10,6 κιλά.
Εκτός από τις ορατές αλλαγές υπάρχουν και αυτές που δε φαίνονται. Η κορεατική μάρκα αναφέρει πως το μοντέλο διατηρεί το σύστημα ανάρτησης του Ioniq 5 N με τα ηλεκτρονικά ελεγχόμενα αμορτισέρ, αλλά κατέβασαν το αυτοκίνητο κατά 15 χιλιοστά, χρησιμοποιώντας ελατήρια της H&R, δίνοντάς του χαμηλότερο κέντρο βάρους για βελτιωμένο χειρισμό.
Με 650 άλογα, όπως το Ioniq 5 N
Οι μηχανικοί της Hyundai αποφάσισαν να μην πειράξουν το σύστημα κίνησης του Ioniq 5 N. Ως εκ τούτου και στην έκδοση DK Edition το «καυτό» ηλεκτρικό κινείται από δύο ηλεκτρικά μοτέρ, που συνδυαστικά προσφέρουν 650 άλογα. Το 0-100 χλμ./ώρα γίνεται σε 3,4 δευτερόλεπτα.