Το e-Hybrid Jeep Avenger «καίει» 5 λίτρα, σύμφωνα με όσα ανακοινώνει η εταιρεία.
Κινητήρες: Βενζίνη & χειροκίνητο ή ήπια υβριδικό & αυτόματο;
Το Jeep Avenger προσφέρεται σε τρία κινητήρια σύνολα, δύο θερμικά και ένα αμιγώς ηλεκτρικό. Στην βάση της γκάμας βρίσκεται η βενζινοκίνητη επιλογή των 100 ίππων, για την οποία μιλήσαμε νωρίτερα. Κάτω από το καπό του χειροκίνητο Avenger (6 σχέσεις) βρίσκεται ένας 1.200άρης turbo κινητήρας που σύμφωνα με το AutoΤρίτη Test Center «καίει» 7,8 λτ./100 χλμ.. Το συγκεκριμένο σύνολο έχει μπόλικη ροπή (205 Nm στις 1.750 σ.α.λ.), χαρακτηριστικό που εξασφαλίζει εύρωστη λειτουργία κι από χαμηλές στροφές.
Το ηλεκτρικό Jeep Avenger έχει πραγματική αυτονομία γύρω στα 370 χιλιόμετρα και μπαταρία 54 kWh που φορτίζει πλήρως σε 5,5 ώρες σε φορτιστή 11 kW.
Χαμηλότερες τιμές κατανάλωσης υπόσχεται ο νέος υβριδικός κινητήρας που η Jeep ονομάζει e-Hybrid. Το ήπια υβριδικό Jeep Avenger έχει ίδια τεχνικά χαρακτηριστικά (100 άλογα και 205 Nm ροπής), μόνο που έχει προστεθεί 48V mild hybrid κύκλωμα. Το οποίο βέβαια έχει μία έξτρα ιδιαιτερότητα, την τοποθέτηση ενός ηλεκτροκινητήρα μέσα στο νέο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη e-DCT έξι σχέσεων. Αυτό το ηλεκτρομοτέρ έχει ισχύ 21 kW και έχει τη δυνατότητα να κινείται αμιγώς ηλεκτρικά, με ταχύτητα έως 30 χλμ./ώρα και για απόσταση έως 1 χλμ.. Από όλα τα παραπάνω προκύπτει μέση κατανάλωση 4,9-5,1 λτ./100 χλμ., σύμφωνα με όσα λέει η Jeep.
Τέλος, υπάρχει και η αμιγώς ηλεκτρική έκδοση του Avenger, το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο στην ιστορία της Jeep. Το ηλεκτρικό Jeep Avenger αποδίδει 156 άλογα και 260 Nm ροπής, έχει πραγματική ενεργειακή αυτονομία γύρω στα 370 χιλιόμετρα και φορτίζει σε 5,5 ώρες σε φορτιστή 11 kW.
Σελίδα 1 | Από 23.990 ευρώ, σε βενζίνη & hybrid: Νέες εκδόσεις στο Jeep Avenger |
Σελίδα 2 | Εσωτερικό - Χώροι: Έχει μοντέρνο διάκοσμο καμπίνας & ικανοποιητικούς χώρους |
Σελίδα 3 | Κινητήρες: Βενζίνη & χειροκίνητο ή ήπια υβριδικό & αυτόματο; |
Σελίδα 4 | Στο δρόμο: SUV πόλης που δεν χαμπαριάζει από χώμα & λάσπη |
Σελίδα 5 | Από 23.990 ευρώ & σε τρεις εκδόσεις εξοπλισμού |