ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Τελικά η Subaru έχει λόγο ύπαρξης στη χώρα μας; Εσείς τι λέτε;

Τελικά η Subaru έχει λόγο ύπαρξης στη χώρα μας; Εσείς τι λέτε;

Από Impreza… τέζα;

10.518 Επισκέψεις στο άρθρο (25/6/2015)

Πως από τα μεγαλεία των εποχών του Impreza η Subaru πέρασε στην ανυπαρξία; Έχει μέλλον στη χώρα μας;

Το Subaru Impreza ήταν ένα αυτοκίνητο το οποίο εκτός του ότι είχε εξαιρετική οδική συμπεριφορά και επιδόσεις, στις εκδόσεις WRX και STI, έδινε και μία άλλη υπόσταση στην γκάμα του. Κύρος και έντονη παρουσία. Έκανε πωλήσεις ακόμη και η απλή έκδοση εξαιτίας τους. Τώρα δεν υπάρχει καν απλή έκδοση του Impreza, με αποτέλεσμα η «ακραία» επιλογή του WRX STi με τον 2,5 λτ. τούρμπο βενζινοκινητήρα να είναι μονόδρομος για τους fun του Impreza.Αυτό δεν είναι όμως και το μόνο πρόβλημα, στην γκάμα της ιαπωνικής μάρκας. Η Subaru δεν έχει ούτε ένα… κανονικό μοντέλο. Έχει ένα crossover, το XV, τα SUV Forester και Outback και τα σπορ BRZ και Impreza WRX STi. Δυστυχώς δεν έχει μοντέλο πόλης, ούτε μικρό, ούτε καν μικρομεσαίο αυτοκίνητο. Κατηγορίες άκρως δημοφιλείς που συγκεντρώνουν το μεγαλύτερο μερίδιο της αγοράς.Ακόμη και τα μοντέλα που έχει όμως, δεν είναι ελκυστικά. Και πώς να είναι άλλωστε όταν το φθηνότερό της αυτοκίνητο, το Crossover XV, ξεκινά από τα 23.070 ευρώ. Χρήματα πολλά, ιδιαιτέρως αν αναλογιστεί κανείς πως δεν έχει τίποτα καινούργιο, τεχνολογικά, να επιδείξει. Το μοτέρ του είναι παλιό, βενζινοκίνητο 1,6 λτ. ενώ είναι αποκλειστικά τετρακίνητο κάτι που συνεπάγεται αυξημένη κατανάλωση και κόστος χρήσης.Τα υπόλοιπα μοντέλα της εξοπλίζονται με 2,0 λτ. κινητήρες πετρελαίου και βενζίνης. Έτσι δεν μπορούν να κοιτάξουν στα μάτια τον ανταγωνισμό. Χαρακτηριστικό είναι το παράδειγμα του Forester το οποίο πλέον έχει να ανταγωνιστεί τα X-Trail και CR-V που εφοδιάζονται με εξαιρετικά μοτέρ πετρελαίου 1,6 λτ.Τελικά με τέτοια γκάμα εκτός τόπου και χρόνου για την Ελλάδα, η Subaru έχει μέλλον στη χώρα μας; Εσείς τι λέτε;

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Mercedes
Moto