Το Subaru Impreza ήταν ένα αυτοκίνητο το οποίο εκτός του ότι είχε εξαιρετική οδική συμπεριφορά και επιδόσεις, στις εκδόσεις WRX και STI, έδινε και μία άλλη υπόσταση στην γκάμα του. Κύρος και έντονη παρουσία. Έκανε πωλήσεις ακόμη και η απλή έκδοση εξαιτίας τους. Τώρα δεν υπάρχει καν απλή έκδοση του Impreza, με αποτέλεσμα η «ακραία» επιλογή του WRX STi με τον 2,5 λτ. τούρμπο βενζινοκινητήρα να είναι μονόδρομος για τους fun του Impreza.Αυτό δεν είναι όμως και το μόνο πρόβλημα, στην γκάμα της ιαπωνικής μάρκας. Η Subaru δεν έχει ούτε ένα… κανονικό μοντέλο. Έχει ένα crossover, το XV, τα SUV Forester και Outback και τα σπορ BRZ και Impreza WRX STi. Δυστυχώς δεν έχει μοντέλο πόλης, ούτε μικρό, ούτε καν μικρομεσαίο αυτοκίνητο. Κατηγορίες άκρως δημοφιλείς που συγκεντρώνουν το μεγαλύτερο μερίδιο της αγοράς.Ακόμη και τα μοντέλα που έχει όμως, δεν είναι ελκυστικά. Και πώς να είναι άλλωστε όταν το φθηνότερό της αυτοκίνητο, το Crossover XV, ξεκινά από τα 23.070 ευρώ. Χρήματα πολλά, ιδιαιτέρως αν αναλογιστεί κανείς πως δεν έχει τίποτα καινούργιο, τεχνολογικά, να επιδείξει. Το μοτέρ του είναι παλιό, βενζινοκίνητο 1,6 λτ. ενώ είναι αποκλειστικά τετρακίνητο κάτι που συνεπάγεται αυξημένη κατανάλωση και κόστος χρήσης.Τα υπόλοιπα μοντέλα της εξοπλίζονται με 2,0 λτ. κινητήρες πετρελαίου και βενζίνης. Έτσι δεν μπορούν να κοιτάξουν στα μάτια τον ανταγωνισμό. Χαρακτηριστικό είναι το παράδειγμα του Forester το οποίο πλέον έχει να ανταγωνιστεί τα X-Trail και CR-V που εφοδιάζονται με εξαιρετικά μοτέρ πετρελαίου 1,6 λτ.Τελικά με τέτοια γκάμα εκτός τόπου και χρόνου για την Ελλάδα, η Subaru έχει μέλλον στη χώρα μας; Εσείς τι λέτε;
Η subaru είναι για την Ελλάδα και στα καλά της οικονομικά χρόνια μία εταιρεία με ειδικού τύπου προϊόντα και αυτό γιατί η νοοτροπία των Ελλήνων είναι αυτή και δεν αλλάζει.Οι περισσότεροι προτιμούν να δώσουν 50000 ευρώ + για να αγοράσουν μία mercedes, μία bmw, ένα audi, κ.τ.λ. και άλλοι οι λιγότεροι ένα subaru impreza wrx.Οι κάτοχοι των bmw, mercedes, audi, κ.τ.λ. συνήθως κοροϊδεύουν τους οδηγούς των subaru λέγοντας τους ότι αγοράζετε ένα subaru και θέλετε να το πάτε στα 1000 άλογα, σας γεμίζει αυτό, κινδυνεύετε κι όλας, κ.τ.λ., κ.τ.λ., κ.τ.λ., ενώ εμείς έχουμε ένα ωραίο, Γερμανικό όχημα, ευκολοδήγητο, μας κοιτάνε και οι άλλοι, κ.τ.λ., κ.τ.λ., κ.τ.λ. Για να οδηγήσεις ένα subaru προυποθέτει να διαθέτεις όλο το πακέτο, δηλαδή και δυνατά χέρια.Τα Γερμανιά sedan, coupe, κ.τ.λ. δεν απαιτούν κόπο, κούραση, τσαλάκωμα, κ.τ.λ. είναι πιο ευκολοδήγητα, ταιριάζουν καλύτερα στην ιδιοσυγκρασία των Ελλήνων, ΠΟΥΛ ΜΟΥΡ ΣΤΑ ΜΠΑΡ, CLUBS, ΚΩΛΟΜΠΑΡΑ, κ.τ.λ., για αναγνώριση, δηλαδή ΧΟΡΗΓΟΥΣ, ΠΡΟΣ ΑΝΤΡΕΣ ΚΑΙ ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΟ ΦΥΛΟ, ΔΗΛΑΔΗ ΒΟΥΛΓΑΡΙΚΕΣ ΝΟΟΤΡΟΠΙΕΣ, κ.τ.λ.
Είναι μία σοβαρή μάρκα που σε προδιαθέτει καταρχάς να μάθεις να οδηγάς δίχως βοήθειες ηλεκτρονικές, όταν αγοράσεις το Γερμανικό σου sedan, coupe με τα μύρια ηλεκτρονικά συστήματα, να μην το καρφώσεις με 60 χιλιόμετρα πάνω σε μία πινακίδα και γελάνε οι υπόλοιποι με την πάρτη σου, λέγοντας σε πόσο ΒΛΑΧΟΤΑΡΑΜΑΣ ΕΙΣΑΙ, βέβαια εντάξει κάποιους τους φτύνεις και λένε βρέχει, ΕΛΛΑΔΑ ΕΙΣΑΙ, αλλά έτσι τα λέμε εν έτη 2015, ίσως κάποιοι ακούσουν...
Το forester είναι ένα σοβαρό όχημα που μπορεί να σε πάει ανετότατα σε εκτος δρόμου διαδρομές πάρα πολύ δύσκολες, τι σχέση έχει με το xtrail και το crv;Επειδή η nissan έχει 1500άρι, 1600άρι μοτέρ renault με αξιοπιστία όλοι γνωρίζουμε πλέον που και τι έγινε;Επειδή η honda έβγαλε 160 άλογα από 1600cc;Το ότι είναι κοντό για εκτός δρόμου διαδρομές το λέει κανείς;Και πόσα άλλα... Αυτό δεν μειώνει την ανωτερότητα σε εκτος δρόμου διαδρομές, ούτε κάνει την subaru πιο αναξιόπιστη, κ.τ.λ.Το θέμα είναι η αγορά, η συντήρηση, η συντήρηση στα της εφορίας, κ.τ.λ. αυτό ναί υπάρχει και στερεί από τους όποιους αγοραστές την δυνατότητα να πάνε σε όντως όχημα για εκτός δρόμου διαδρομές και όχι μόνο.
Στην Ελλάδα θα έχει ΠΑΝΤΑ ένα μικρό μερίδιο αγοράς, όχι όπως άλλοι, κ.τ.λ. ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΜΕΙΩΝΕΙ ΤΗΝ ΑΞΙΑ ΤΟΥ ΟΧΗΜΑΤΟΣ, ΕΠΕΙΔΗ ΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΤΟ ΕΧΟΥΜΕ.
Η Subaru είναι ίσως η μικρότερη εταιρία του κολοσσού Fuji Heavy Industries Ltd. Υπάρχουν σοβαρές αγορές που απορροφούν τα προϊόντα της και δεν χρειάζεται να κατασκευάζει κινητήρες αστείου κυβισμού και ιπποδύναμης. Γελάνε και οι πέτρες Impreza 4x4 1.5cc 107hp. Γνωρίζω ότι όλες οι πολιτικές εκδόσεις των Impreza δομικά είναι ίδιες με ότι αυτό συνεπάγεται. Θα κάτσουν να ασχοληθούν με την ψωροκώσταινα Ελλάδα; Τον Οκτώβριο του 2012 την αντιπροσώπευση της Subaru ανέλαβε ο όμιλος Agripan-Παντελεημονίτη.
Πρωην κατοχος IMPREZA GT φοβερο αυτοκινητο κορυφαια οδηγικη συμπεριφορα και ο ηχος αλλου!Αλλα στην Ελλαδα το ονειρο της πλειοψηφιας ειναι να παρει (ΚΟΥΡΣΑ) να τον κοιτανε στο χωριο!!Δεν εχουν καθησει ποτε πισω απο τιμονι sti η evo να δουν αυτο που δεν μπορω να περιγραψω να δουν τον ορισμο ενεργητικη ασφαλεια σε προσπεραση η στροφες!
H SUBARU έχει πραγματική τετρακίνηση κι όχι κουμπάκια τύπου HALDEX διακοστής πέμπτης ανούσιας γενιάς(καλημέρα vw).Tο ότι φοράει boxer κινητήρα(και δε τον αλλάζει) έχει σχέση με δυο πραγματα το χαμηλότερο κέντρο βάρους του αυτοκινητου αρα καλυτερο κρατημα αλλά και το ότι το βοηθα αυτο και στα αλματα στα ραλλύ διοτι εχει συντομότερη επαναφορα στο σκασιμο του εδάφους σε σχεση με οποιοδηποτε αυτοκινητο με πάνω τον κινητηρα,άρα καμιά σχεση οτι ειναι αναχρονιστικος οπως ισχυριζεστε.Τα σασιά της δεν χρειαζεται νομιζω να αναφερω οτι ειναι γρανιτένια(ρωτηστε λαμαριναδες θα σας το πουν).Δε θα μιλησω για αναρτησεις με διπλά ψαλιδια κλπ,κι όχι με πολλαπλων συνδεσμων δυσχρηστα και βαρια συστηματα που δεν εχουν αποδειξει ουτε καν ότι ειναι καλύτερα απο τον ημιακαμπτο μεχρι στιγμης.Η SUBARU τα λεφτα της τα ριχνει στο αυτοκινητο κι οχι στις διαφημισεις(να μην ξανακαλημερισω παλι..).Το sti σημαινει σουμπαρου τεχνικα ιντερνασιοναλ με δικο της rd team τεχνολογιας και προετοιμασιας για αγωνες.Τα αυτοκινητα της απευθυνονται σε λιγους κι εκλεκτικους πελατες που γνωριζουν την αξια τους.Η μόνη τους στηριξη οικονομικη ηταν η fuji.Όχι δεν έχω SUBARU αλλά ενα πολύ καλοστημένο με 23αρες ραβδους κλπ γαλλικό αλλά δεν μπορω να μην αναγνωρισω κάτι που μιλά απο μόνο του για οσους ακούν... δεν γίνεται ως λατρης της στροφης να μην αναγνωρισω την καρυφή στην τετρακινηση, λυπάμαι ειλικρινά πολύ που έχει πέσει στα χερια δυστηχώς της αδυσώπητης TOUOTA(μπλιαχ..)
ΚΑΙ ΤΟ EVO KAI TO SUBARU EINAI ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ. ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΜΕ ΠΩΣ ΗΤΑΝ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΙ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΕΣ ΣΤΑ ΡΑΛΛΥ. ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΚΑΙ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΝΕΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΤΑ 2.
Η SUBARU ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΜΙΚΡΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΤΗΣ ΙΑΠΩΝΙΑΣ. ΟΛΑ ΤΗΣ ΤΑ ΠΡΟΙΟΝΤΑ ΠΑΡΑΓΟΝΤΑΙ ΙΑΠΩΝΙΑ, ΕΧΕΙ ΜΙΚΡΗ ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΠΟΙΟΤΙΚΟ ΕΛΕΓΧΟ. ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΔΕΝ ΠΟΥΛΑΕΙ ΕΞΑΙΤΙΑΣ ΤΩΝ ΑΚΡΙΒΩΝ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ ΤΗΣ, ΤΗΣ ΥΨΗΛΗΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗΣ ΤΩΝ ΟΧΗΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΥΨΗΛΩΝ ΡΥΠΩΝ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΤΑ ΟΧΗΜΑΤΑ ΤΗΣ ΑΡΑ ΕΠΙΒΑΡΥΝΟΝΤΑΙ ΜΕ ΠΟΛΛΑ ΤΕΛΗ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ. ΛΟΓΩ ΤΩΝ ΜΙΚΡΩΝ ΠΩΛΗΣΕΩΝ ΕΡΩΤΗΜΑΤΙΚΑ ΠΟΥ ΕΥΛΟΓΑ ΓΕΝΝΙΟΥΝΤΑΙ ΣΤΟΝ ΥΠΟΨΗΦΙΟ ΑΓΟΡΑΣΤΗ ΕΙΝΑΙ ΑΝ ΘΑ ΒΡΙΣΚΕΙ ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΑ ΚΑΙ ΠΟΤΕ ΑΥΤΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΕΤΟΙΜΟΠΑΡΑΔΟΤΑ. Η ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΟΧΗΜΑΤΩΝ ΤΗΣ ΕΙΝΑΙ ΥΨΗΛΗ ΑΛΛΑ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΞΕΡΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΤΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΑΓΟΡΑΖΕΙ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟ ΕΚΤΙΜΗΣΕΙ. ΕΙΝΑΙ ΔΥΣΚΟΛΟ ΠΡΟΙΟΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΛΟΓΩ ΚΑΙ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟΥ ΟΠΩΣ ΔΥΣΚΟΛΟ ΠΡΟΙΟΝ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΚΑΙ Η DAIHATSU
Δεν υπάρχει λόγος για περαιτέρω αντιπαράθεση.και κακός υπήρξε απο την αρχή.ο καθένας μας εχει την γνώμη του και το τι θεωρεί καλύτερο ειναι αντικειμενικό.αλλα έστω ειναι made in japan
Δεν χρειαζόταν τέτοια φιλολογία για να κατανοήσουμε το αυτονόητο. Άλλωστε όλοι γνωρίζουν το συγκεκριμένο αυτοκίνητο ότι είναι από τα κορυφαία. Αλλά και τα audi οι bmw και οι mercedes καλά είναι κι αυτά.
Ετσι ακριβώς είναι Γιωργο και Νικόλα δεν συντρεχει λόγος αφού μας αρέσουν τα καθαρά γιαπωνέζικα,και το Scooby και το Εvo ειναι πραγματικά θηρία της τετρακινησης(ήδη οι μισοι φίλοι μου με επεκριναν γιατί..δε διάλεξα το evo το λατρευουν το συγκεκριμένο car αλλά ειπαμε ουε κι αλοιμονο αν ολοι ειχαμε τα ιδια γουστα) όπως και το typer σκυλί μαυρο στη μπροστινή κίνηση τωρα πλεον και turbo και ισως πιο αξιοπιστο απο το scooby και το evo,δεν μπορώ να φανταστω τον εαυτό μου με κάτι γερμανικό(παντα μιλαω για τετρακινητο) ασε που εκτος απο αναξιόπιστα(μη βριζετε γερμανόφιλοι ειχε ο ξαδερφος μου golf 4 motion ειναι παθων το ξέκανε ευτυχως γρηγορα) αλλάζουν και κάθε χρόνο μοντέλο
Καταπληκτικά αυτοκίνητα, η αξιοπιστία τους και η τετρακίνηση έχουν αφήσει εποχή αλλά όντως η σημερινή γκάμα των μοντέλων είναι εκτός Ελληνικής πραγματικότητας. Ας ελπίσουμε σε κάτι μικρότερο στο μέλλον. Πάντως το οτι είναι λίγο ακριβά σε σχέση με τον ανταγωνισμό είναι αλήθεια αλλά είναι και πολύ πολύ ποιοτικά.
Δηλαδη επειδη η φορολογηση του αυτοκινητου στη ελλαδα αλλαζει οπως ο καιρος κανει τη σουμπαρου παρωχημενη?σαν κατοχος ιμπρεζα 2.0 του '10επειδη οι γερμανοτσολιαδικες κυβερνησεις καταχωρουν τα διλιτρα απο τα 1929κ εκ και πανω(ελεω βμβ και μερκεντε) εξαναγκαζοντας τους κατοχους να ππηρωνουν φορο πολυτελειας και εξακοσια στα τελη δεν τα κανει παρωχημενα,καθε αλλο,μπορει απο μεσα να ειναι χιουνται αλλα μεχρι και η εισαγωγη ειναι αλουμινιο,αυτα πληρωνεις.ασε δε που δεν υπαρχει περιπτωση ουτε λαμπα να καψει.αυτοκινητα αγεραστα και γρανιτενια.ασε δε που γραφει τζαπαν μεχρι και στα λαστιχα της πορτας;.....
Mα Γιώργο μου δάσκαλος είμαι στο επάγγελμα και ...50 ρης πλέον, τρομάξαμε να διώξουμε τους δοσιλογους Σαμαροβενιζέλους είναι ποτέ δυνατον κάποιος να ψηφίσει ναι;Με τα νέα μνημόνια αφοπλίζουν το στρατό μας θα κοπανήσουν ένα ΦΠΑ στα νησιά που δεν θα πατάει πόδι στη βαρια βιομηχανία μας(τουρισμός).Εχω κάνει 15 ετία στη Γερμανία γνωρίζω καλά το σκεπτικό των Γερμανών,γνωρίζω ακόμα και τοπικούς γερμανικούς διαλέκτους(ταρίφας γαρ επταετία και 3 έτη νύχτα). Η Ελλάδα Γιώργο έχει τεραστια αποθεματα ορυκτου πλούτου και πρωτογενείς ύλες και δυστυχώς ποτέ δεν είχε τον τσαμπουκά κάποια κυβέρνηση να τα διεκδικήσει,κάτι το αυτονόητο δηλαδή.Κάτι που το κάνει η Τουρκία κι επειδη μένω βόρεια Ελλάδα και τους βλέπω τι τζιπάρες κυκλοφοραν κάτι range rover τετράλιτρα καταπίνω τη γλώσσα μου κάθε φορά κι αναθεματίζω τις Ελλ. κυβερνήσεις γιατί όχι κι εμείς...Κάποτε πρέπει επιτέλους να βασιζόμαστε στα χέρια μας και να μάθουμε να διεκδικούμε αυτά που μας ανήκουν και να αφησουμε τις ειρωνίες ότι αν βγούμε από το ευρώ θα γινουμε ζιμπάμπουε.Μήπως λέω εγώ αντί για Ζιμπάμπουε γίνουμε μια μικρή Ιαπωνία με τους κατάλληλους χειρισμούς της κυβέρνησης όποιας κι αν είναι αυτή αρκεί να είναι για τον ΕΛΛΗΝΑ δεν είμαι κολλημένος σε κόμματα αλλά σε ανθρώπους Γιώργη μου..Και δεν λέω οτι τίποτα είναι ευκολο κι οτι μπορεί και να πεινάσουμε αλλά τουλάχιστον θαχω τη συνείδησή μου καθαρή ότι προσπάθησα ότι το πάλεψα για τα παιδιά όλων των ελλήνων εγώ αλήθεια στο λεω τα βλέπω..παιδιά μου.Ξεφύγαμε λίγο(τι λίγο ρε Γιάννη) από το θέμα ας μας συγχωρέσει το αγαπημένο μας autotriti μέρες που είναι.
ΟΛΑ ΤΑ IMPREZA ΚΥΡΙΕ ΓΙΑΝΝΗ ΗΤΑΝ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ. ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΤΟ 1.5 ΜΕ 107 ΙΠΠΟΥΣ ΗΤΑΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΠΟΥ ΣΟΥ ΕΔΙΝΕ ΣΙΓΟΥΡΙΑ. ΑΠΛΑ ΕΚΑΙΓΕ ΠΟΛΥ ΚΑΙ ΕΙΧΕ ΥΨΗΛΟΥΣ ΡΥΠΟΥΣ. ΟΤΙ ΚΑΙ ΝΑ ΒΓΑΛΕΙ Η MITSUBISHI ΚΑΙ Η SUBARU ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ. ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΤΟ ΣΗΜΕΡΙΝΟ ΚΟΡΥΦΑΙΟ SUBARU ΜΕ 300 ΑΛΟΓΑ ΕΙΝΑΙ ΤΡΟΜΕΡΟ ΑΠΛΑ ΛΟΓΩ 2.5 ΛΙΤΡΩΝ ΕΙΝΑΙ ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΛΟΓΙΚΗ. ΤΟ EVO Ι OTAN HΡΘΕ ΣΤΙΣ ΑΡΧΕΣ ΤΗΣ ΔΕΚΑΕΤΙΑΣ ΤΟΥ 90 ΗΤΑΝ ΠΟΛΥ ΜΠΡΟΣΤΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΤΟΥ, ΠΟΛΥ ΠΙΟ ΙΣΧΥΡΟ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΟΥΟΤΑ CELICA GT4 ΤΟΥ 1994 ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΦΟΒΕΡΟ ΑΜΑΞΙ.
Υποκειμενικά θα μιλησω σε σχεση με το Mitsubishi evo το Scooby sti είναι σαφώς ανώτερο και σε σασί και σε ανάρτηση και σε τετρακίνηση κι σε ποιοτητα και σε αναγνωρισημοτητα στο δρομο.Το Evo έχει υπο ορους πάλι (για μενα όχι προτιμω τα 2500 χιλιαδες κυβικα απο τα 2000)ισως πιο εξελιγμενο κινητηρα και πιο ανθεκτικο σασμαν.Ειναι όμως πολύ πιο απροσωπο το evo apo to sti, η Mitsubishi εχει εχει χασει τη μπαλα νομιζω βριστεται ηδη στο δεκατο evo,γι αυτο μη παρασυρεστε απο ελληνικά περιοδικά της αρπαχτης,δεστε τι γινεται αμερικη κι ευρωπη αγγλια μερια με τα scooby
loukia είσαι άψογη!!!!!...i couldn't agree more!!!!!...νομίζω πως κάλυψες τον οποιονδήποτε που θα σχολίαζε και μένα φυσικα... άλλον αέρα έχει το wrx και άλλον μια CLA π.χ...με το Subaru πραγματικά οδηγείς και το χαίρεσαι!!...με την CLA προχωράς και απλά πουλάς μούρη...τέλος κατ'εμέ
Ξέχασα να αναφερθώ και στη ναυσιπλοϊα,Γιωργο νομίζω είμαστε τρίτη δύναμη στον κόσμο...σκεψου τώρα στα 7 δισ που ειναι ο κοσμος τι ναναι με τους καταλληλους χειρισμους της κυβερνησης η τριτη δυναμη στον κόσμο στα καράβια (η ελλάδα) να σηκώσει στους ώμους της 10 εκ. κόσμο.Με το εμπόριο και μόνο αν πληρώνουν κανονικά τους φόρους τους οι ιδιοκτήτες και μόνο άνετα ξεπληρώνουν τα δάνεια της χώρας,τίποτα το ποιο φυσικό να πληρώνουν νόμιμα δηλαδη τους φόρους που τους αναλογουν από αυτά που κερδίζουν αλλά ποια κυβερνηση εχει τα κότσια να συγκρουστεί να φτάσει στα άκρα για τα δίκαια του ελλ.λαού.Δυστυχως αντι να εκμεταλευτουμε τους πορους μας φυσικους κι ανρωπινο δυναμικο (ειμαστε και εξυπνος και εργατικος λαός) αλλά μονοι μας χωρίς <<προστατες>>,καθόμαστε σαν...παρακαλάμε σαν ζητιάνοι τους ευρωπαιους να μας δώσουν δανεικά,ελεος δηλαδη,γι αυτο την Κυριακή το <<όχι >>μου είναι συνηδειτοποιημένο
Κρίμα για την κούρσα που εχω ρε γαμωτο.αλλα το να μηδενιζεις έτσι ενα αμάξι όνειρο για πολλούς ειναι κρίμα.αλλα να σε ρωτήσω σου εχει βγει καλο αυτό γιατι δεν εχω δει να κυκλοφορούν και πολλα;αλλα όσα δεν φτάνει η αλεπού ξέρεις παρακάτω
Τα scooby απευθύνονται σε λιγους κι εκλεκτούς πελάτες, για τους γνωστες και λάτρες.Αυτά τα περιοδικά που λες οτι βγαζουν καλυτερο το evo μονο σου τα ξερεις,εγω άλλα διαβάζω.Αλοιμονο αν ταχε ο κάθε φιμέ...όπως έχουν τα typer ή evo.Τωρα για τα evo που τα ειδες οτι υπερτερουν σε όλα ενας θεος ξερει..σαν καημενα στεκοντε διπλα στα scooby.Xειρότερα σε όλα σαφώς και είναι απο τα scooby.Και το σοκ για το evo θα το πάθεις πας να το πουλησεις...σε σχέση με τη σουμπαρούκλα,με τις υγείες σου
Αν ειναι έτσι φιλε μου να το πούλησω το evo που εχω και να πάρω το Subaru.μην τρελαθούμε κιόλας οτι εχει χάσει την μπάλα η Mitsubishi με το evo.μην λέμε και οτι θελουμε.και ειναι άσχετοι όλοι στα περιοδικά παγκοςμιος που έχουν καλύτερο το evo σε ολα.απορω γιατι δεν άντεξε τελικά.το όνειρο του καθενός ειναι να εχει ενα evo η ενα type r.οχι Subaru.το Subaru ξεχώριζε μονο για τον ήχο αλλα για τα υπόλοιπα δεν το συζητώ καν.
Το μεγαλύτερο μείον της εταιρίας ειναι το οτι προσπάθησε να κυνηγήσει την Mitsubishi με το evo.και σε αποδώσεις και σε τετρακίνηση και σε τεχνολογίες.εκει πιστευω έχασε παρά πολυ γιατι ηταν ένας άνισος αγώνας.
Πολυ καλά τα λες Γιάννη μπράβο σου ετσι ακριβώς ειναι.τελικα οταν είπε ο παγκαλος οτι μαζι τα φάγαμε ξέρουμε πολυ καλά για ποιους εννοουσε πλεον.ναι στην πείνα του αλλού λοιπόν
Γιάννη απο γερμανικό μονο κλειδί θα έπαιρνα.η διάφορα ειναι πολυ μεγάλη με τα ιαπωνικά.αλλα και κατι πέρα απο τα Subaru και τα Mitsubishi να δούμε τι θα κάνουμε να τα χαρούμε ολα αυτά.πιστευω εγω προσωπικά ενα οχι ειναι οτι πρεπει
Καταρχήν εσύ τα μηδενίζεις συγκρίνοντάς τα και το evo kai to scooby με το typer.Tι την μπλεκεις τη χοντα στα ιερα τερατα της τετρακινησης δεν μπορω να καταλάβω.Δόγμα μου είναι το μοτό ότι οι ευθειες(typer)γεννηθηκαν και μας χρειαζονται για να ενώνουν τις στροφές(scooby kai evo). Aν κυνηγάς και το τελευταιο δεκατο στην πίστα τοτε καλά κάνεις κι εχεις evo,με γεια σου με χαρά σου.Αλοίμονο αν όλοι ήθελαν μόνο scooby ή μόνο evo.Προσωπικά επιλέγω scooby και χαίρομαι που είναι σπάνιο είδος στους δρόμους κι ας υστερεί στις επιδόσεις απο πολλά άλλα αυτοκίνητα,το λατρευω αυτο μ αρεσει και...τέλος.Το μόνο που με στεναχωρει πραγματικά ειναι ότι έπεσε στα νύχια της (αντιπαθητικής για μένα προσωπικά μιλάω πάντα) TOYOTA που το μονο σκοπο που εχει αυτη η εταιρεία ειναι πως θα πουλήσει περισσοτερα και τπτ άλλο.Ηδη ειναι εμφανες τι τα τωρινα toyota υστερουν σε αξιοπιστια σε σχεση με τα παλιοτερα μοντελα της..στο τελος θα καταντήσει σαν το grup vag μόνο διαφημιση, καμμια αρπαχτη,αναξιόπιστη και αυτοκινητα νεκρα γεννημενα μόνο για να σε πάνε από το α στο β χάνοντας ολοκληρωτικά τη γοητεία της διαδρομής και το συναισθημα της αυτοκίνησης και δις της τετρακινησης για εμας τους πορωμένους
Η subaru είναι για την Ελλάδα και στα καλά της οικονομικά χρόνια μία εταιρεία με ειδικού τύπου προϊόντα και αυτό γιατί η νοοτροπία των Ελλήνων είναι αυτή και δεν αλλάζει.Οι περισσότεροι προτιμούν να δώσουν 50000 ευρώ + για να αγοράσουν μία mercedes, μία bmw, ένα audi, κ.τ.λ. και άλλοι οι λιγότεροι ένα subaru impreza wrx.Οι κάτοχοι των bmw, mercedes, audi, κ.τ.λ. συνήθως κοροϊδεύουν τους οδηγούς των subaru λέγοντας τους ότι αγοράζετε ένα subaru και θέλετε να το πάτε στα 1000 άλογα, σας γεμίζει αυτό, κινδυνεύετε κι όλας, κ.τ.λ., κ.τ.λ., κ.τ.λ., ενώ εμείς έχουμε ένα ωραίο, Γερμανικό όχημα, ευκολοδήγητο, μας κοιτάνε και οι άλλοι, κ.τ.λ., κ.τ.λ., κ.τ.λ. Για να οδηγήσεις ένα subaru προυποθέτει να διαθέτεις όλο το πακέτο, δηλαδή και δυνατά χέρια.Τα Γερμανιά sedan, coupe, κ.τ.λ. δεν απαιτούν κόπο, κούραση, τσαλάκωμα, κ.τ.λ. είναι πιο ευκολοδήγητα, ταιριάζουν καλύτερα στην ιδιοσυγκρασία των Ελλήνων, ΠΟΥΛ ΜΟΥΡ ΣΤΑ ΜΠΑΡ, CLUBS, ΚΩΛΟΜΠΑΡΑ, κ.τ.λ., για αναγνώριση, δηλαδή ΧΟΡΗΓΟΥΣ, ΠΡΟΣ ΑΝΤΡΕΣ ΚΑΙ ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΟ ΦΥΛΟ, ΔΗΛΑΔΗ ΒΟΥΛΓΑΡΙΚΕΣ ΝΟΟΤΡΟΠΙΕΣ, κ.τ.λ. Είναι μία σοβαρή μάρκα που σε προδιαθέτει καταρχάς να μάθεις να οδηγάς δίχως βοήθειες ηλεκτρονικές, όταν αγοράσεις το Γερμανικό σου sedan, coupe με τα μύρια ηλεκτρονικά συστήματα, να μην το καρφώσεις με 60 χιλιόμετρα πάνω σε μία πινακίδα και γελάνε οι υπόλοιποι με την πάρτη σου, λέγοντας σε πόσο ΒΛΑΧΟΤΑΡΑΜΑΣ ΕΙΣΑΙ, βέβαια εντάξει κάποιους τους φτύνεις και λένε βρέχει, ΕΛΛΑΔΑ ΕΙΣΑΙ, αλλά έτσι τα λέμε εν έτη 2015, ίσως κάποιοι ακούσουν... Το forester είναι ένα σοβαρό όχημα που μπορεί να σε πάει ανετότατα σε εκτος δρόμου διαδρομές πάρα πολύ δύσκολες, τι σχέση έχει με το xtrail και το crv;Επειδή η nissan έχει 1500άρι, 1600άρι μοτέρ renault με αξιοπιστία όλοι γνωρίζουμε πλέον που και τι έγινε;Επειδή η honda έβγαλε 160 άλογα από 1600cc;Το ότι είναι κοντό για εκτός δρόμου διαδρομές το λέει κανείς;Και πόσα άλλα... Αυτό δεν μειώνει την ανωτερότητα σε εκτος δρόμου διαδρομές, ούτε κάνει την subaru πιο αναξιόπιστη, κ.τ.λ.Το θέμα είναι η αγορά, η συντήρηση, η συντήρηση στα της εφορίας, κ.τ.λ. αυτό ναί υπάρχει και στερεί από τους όποιους αγοραστές την δυνατότητα να πάνε σε όντως όχημα για εκτός δρόμου διαδρομές και όχι μόνο. Στην Ελλάδα θα έχει ΠΑΝΤΑ ένα μικρό μερίδιο αγοράς, όχι όπως άλλοι, κ.τ.λ. ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΜΕΙΩΝΕΙ ΤΗΝ ΑΞΙΑ ΤΟΥ ΟΧΗΜΑΤΟΣ, ΕΠΕΙΔΗ ΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΤΟ ΕΧΟΥΜΕ.
ΛΑΘΟΣ ΚΑΝΕΤΕ ΕΓΩ ΕΧΩ ΤΟ ΔΙΛΙΤΡΟ ΙΜΠΡΕΖΑ ΚΑΙ Η ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΗ ΑΣΦΑΛΕΣΤΕΡΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΑΠΟ ΤΑ ΣΟΥΜΠΑΡΟΥ
Η Subaru είναι ίσως η μικρότερη εταιρία του κολοσσού Fuji Heavy Industries Ltd. Υπάρχουν σοβαρές αγορές που απορροφούν τα προϊόντα της και δεν χρειάζεται να κατασκευάζει κινητήρες αστείου κυβισμού και ιπποδύναμης. Γελάνε και οι πέτρες Impreza 4x4 1.5cc 107hp. Γνωρίζω ότι όλες οι πολιτικές εκδόσεις των Impreza δομικά είναι ίδιες με ότι αυτό συνεπάγεται. Θα κάτσουν να ασχοληθούν με την ψωροκώσταινα Ελλάδα; Τον Οκτώβριο του 2012 την αντιπροσώπευση της Subaru ανέλαβε ο όμιλος Agripan-Παντελεημονίτη.
Ο,τι και αν λενε οι φιλογερμανοι τα subaru ευτυχως δινουν συναισθημα σε οσους ξερουν απο οδηγηση...
Πρωην κατοχος IMPREZA GT φοβερο αυτοκινητο κορυφαια οδηγικη συμπεριφορα και ο ηχος αλλου!Αλλα στην Ελλαδα το ονειρο της πλειοψηφιας ειναι να παρει (ΚΟΥΡΣΑ) να τον κοιτανε στο χωριο!!Δεν εχουν καθησει ποτε πισω απο τιμονι sti η evo να δουν αυτο που δεν μπορω να περιγραψω να δουν τον ορισμο ενεργητικη ασφαλεια σε προσπεραση η στροφες!
H SUBARU έχει πραγματική τετρακίνηση κι όχι κουμπάκια τύπου HALDEX διακοστής πέμπτης ανούσιας γενιάς(καλημέρα vw).Tο ότι φοράει boxer κινητήρα(και δε τον αλλάζει) έχει σχέση με δυο πραγματα το χαμηλότερο κέντρο βάρους του αυτοκινητου αρα καλυτερο κρατημα αλλά και το ότι το βοηθα αυτο και στα αλματα στα ραλλύ διοτι εχει συντομότερη επαναφορα στο σκασιμο του εδάφους σε σχεση με οποιοδηποτε αυτοκινητο με πάνω τον κινητηρα,άρα καμιά σχεση οτι ειναι αναχρονιστικος οπως ισχυριζεστε.Τα σασιά της δεν χρειαζεται νομιζω να αναφερω οτι ειναι γρανιτένια(ρωτηστε λαμαριναδες θα σας το πουν).Δε θα μιλησω για αναρτησεις με διπλά ψαλιδια κλπ,κι όχι με πολλαπλων συνδεσμων δυσχρηστα και βαρια συστηματα που δεν εχουν αποδειξει ουτε καν ότι ειναι καλύτερα απο τον ημιακαμπτο μεχρι στιγμης.Η SUBARU τα λεφτα της τα ριχνει στο αυτοκινητο κι οχι στις διαφημισεις(να μην ξανακαλημερισω παλι..).Το sti σημαινει σουμπαρου τεχνικα ιντερνασιοναλ με δικο της rd team τεχνολογιας και προετοιμασιας για αγωνες.Τα αυτοκινητα της απευθυνονται σε λιγους κι εκλεκτικους πελατες που γνωριζουν την αξια τους.Η μόνη τους στηριξη οικονομικη ηταν η fuji.Όχι δεν έχω SUBARU αλλά ενα πολύ καλοστημένο με 23αρες ραβδους κλπ γαλλικό αλλά δεν μπορω να μην αναγνωρισω κάτι που μιλά απο μόνο του για οσους ακούν... δεν γίνεται ως λατρης της στροφης να μην αναγνωρισω την καρυφή στην τετρακινηση, λυπάμαι ειλικρινά πολύ που έχει πέσει στα χερια δυστηχώς της αδυσώπητης TOUOTA(μπλιαχ..)
ΚΑΙ ΤΟ EVO KAI TO SUBARU EINAI ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ. ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΜΕ ΠΩΣ ΗΤΑΝ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΙ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΕΣ ΣΤΑ ΡΑΛΛΥ. ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΚΑΙ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΝΕΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΤΑ 2.
Η SUBARU ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΜΙΚΡΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΤΗΣ ΙΑΠΩΝΙΑΣ. ΟΛΑ ΤΗΣ ΤΑ ΠΡΟΙΟΝΤΑ ΠΑΡΑΓΟΝΤΑΙ ΙΑΠΩΝΙΑ, ΕΧΕΙ ΜΙΚΡΗ ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΠΟΙΟΤΙΚΟ ΕΛΕΓΧΟ. ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΔΕΝ ΠΟΥΛΑΕΙ ΕΞΑΙΤΙΑΣ ΤΩΝ ΑΚΡΙΒΩΝ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ ΤΗΣ, ΤΗΣ ΥΨΗΛΗΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗΣ ΤΩΝ ΟΧΗΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΥΨΗΛΩΝ ΡΥΠΩΝ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΤΑ ΟΧΗΜΑΤΑ ΤΗΣ ΑΡΑ ΕΠΙΒΑΡΥΝΟΝΤΑΙ ΜΕ ΠΟΛΛΑ ΤΕΛΗ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ. ΛΟΓΩ ΤΩΝ ΜΙΚΡΩΝ ΠΩΛΗΣΕΩΝ ΕΡΩΤΗΜΑΤΙΚΑ ΠΟΥ ΕΥΛΟΓΑ ΓΕΝΝΙΟΥΝΤΑΙ ΣΤΟΝ ΥΠΟΨΗΦΙΟ ΑΓΟΡΑΣΤΗ ΕΙΝΑΙ ΑΝ ΘΑ ΒΡΙΣΚΕΙ ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΑ ΚΑΙ ΠΟΤΕ ΑΥΤΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΕΤΟΙΜΟΠΑΡΑΔΟΤΑ. Η ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΟΧΗΜΑΤΩΝ ΤΗΣ ΕΙΝΑΙ ΥΨΗΛΗ ΑΛΛΑ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΞΕΡΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΤΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΑΓΟΡΑΖΕΙ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟ ΕΚΤΙΜΗΣΕΙ. ΕΙΝΑΙ ΔΥΣΚΟΛΟ ΠΡΟΙΟΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΛΟΓΩ ΚΑΙ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟΥ ΟΠΩΣ ΔΥΣΚΟΛΟ ΠΡΟΙΟΝ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΚΑΙ Η DAIHATSU
Δεν υπάρχει λόγος για περαιτέρω αντιπαράθεση.και κακός υπήρξε απο την αρχή.ο καθένας μας εχει την γνώμη του και το τι θεωρεί καλύτερο ειναι αντικειμενικό.αλλα έστω ειναι made in japan
Δεν χρειαζόταν τέτοια φιλολογία για να κατανοήσουμε το αυτονόητο. Άλλωστε όλοι γνωρίζουν το συγκεκριμένο αυτοκίνητο ότι είναι από τα κορυφαία. Αλλά και τα audi οι bmw και οι mercedes καλά είναι κι αυτά.
Ετσι ακριβώς είναι Γιωργο και Νικόλα δεν συντρεχει λόγος αφού μας αρέσουν τα καθαρά γιαπωνέζικα,και το Scooby και το Εvo ειναι πραγματικά θηρία της τετρακινησης(ήδη οι μισοι φίλοι μου με επεκριναν γιατί..δε διάλεξα το evo το λατρευουν το συγκεκριμένο car αλλά ειπαμε ουε κι αλοιμονο αν ολοι ειχαμε τα ιδια γουστα) όπως και το typer σκυλί μαυρο στη μπροστινή κίνηση τωρα πλεον και turbo και ισως πιο αξιοπιστο απο το scooby και το evo,δεν μπορώ να φανταστω τον εαυτό μου με κάτι γερμανικό(παντα μιλαω για τετρακινητο) ασε που εκτος απο αναξιόπιστα(μη βριζετε γερμανόφιλοι ειχε ο ξαδερφος μου golf 4 motion ειναι παθων το ξέκανε ευτυχως γρηγορα) αλλάζουν και κάθε χρόνο μοντέλο
Καταπληκτικά αυτοκίνητα, η αξιοπιστία τους και η τετρακίνηση έχουν αφήσει εποχή αλλά όντως η σημερινή γκάμα των μοντέλων είναι εκτός Ελληνικής πραγματικότητας. Ας ελπίσουμε σε κάτι μικρότερο στο μέλλον. Πάντως το οτι είναι λίγο ακριβά σε σχέση με τον ανταγωνισμό είναι αλήθεια αλλά είναι και πολύ πολύ ποιοτικά.
Δηλαδη επειδη η φορολογηση του αυτοκινητου στη ελλαδα αλλαζει οπως ο καιρος κανει τη σουμπαρου παρωχημενη?σαν κατοχος ιμπρεζα 2.0 του '10επειδη οι γερμανοτσολιαδικες κυβερνησεις καταχωρουν τα διλιτρα απο τα 1929κ εκ και πανω(ελεω βμβ και μερκεντε) εξαναγκαζοντας τους κατοχους να ππηρωνουν φορο πολυτελειας και εξακοσια στα τελη δεν τα κανει παρωχημενα,καθε αλλο,μπορει απο μεσα να ειναι χιουνται αλλα μεχρι και η εισαγωγη ειναι αλουμινιο,αυτα πληρωνεις.ασε δε που δεν υπαρχει περιπτωση ουτε λαμπα να καψει.αυτοκινητα αγεραστα και γρανιτενια.ασε δε που γραφει τζαπαν μεχρι και στα λαστιχα της πορτας;.....
Mα Γιώργο μου δάσκαλος είμαι στο επάγγελμα και ...50 ρης πλέον, τρομάξαμε να διώξουμε τους δοσιλογους Σαμαροβενιζέλους είναι ποτέ δυνατον κάποιος να ψηφίσει ναι;Με τα νέα μνημόνια αφοπλίζουν το στρατό μας θα κοπανήσουν ένα ΦΠΑ στα νησιά που δεν θα πατάει πόδι στη βαρια βιομηχανία μας(τουρισμός).Εχω κάνει 15 ετία στη Γερμανία γνωρίζω καλά το σκεπτικό των Γερμανών,γνωρίζω ακόμα και τοπικούς γερμανικούς διαλέκτους(ταρίφας γαρ επταετία και 3 έτη νύχτα). Η Ελλάδα Γιώργο έχει τεραστια αποθεματα ορυκτου πλούτου και πρωτογενείς ύλες και δυστυχώς ποτέ δεν είχε τον τσαμπουκά κάποια κυβέρνηση να τα διεκδικήσει,κάτι το αυτονόητο δηλαδή.Κάτι που το κάνει η Τουρκία κι επειδη μένω βόρεια Ελλάδα και τους βλέπω τι τζιπάρες κυκλοφοραν κάτι range rover τετράλιτρα καταπίνω τη γλώσσα μου κάθε φορά κι αναθεματίζω τις Ελλ. κυβερνήσεις γιατί όχι κι εμείς...Κάποτε πρέπει επιτέλους να βασιζόμαστε στα χέρια μας και να μάθουμε να διεκδικούμε αυτά που μας ανήκουν και να αφησουμε τις ειρωνίες ότι αν βγούμε από το ευρώ θα γινουμε ζιμπάμπουε.Μήπως λέω εγώ αντί για Ζιμπάμπουε γίνουμε μια μικρή Ιαπωνία με τους κατάλληλους χειρισμούς της κυβέρνησης όποιας κι αν είναι αυτή αρκεί να είναι για τον ΕΛΛΗΝΑ δεν είμαι κολλημένος σε κόμματα αλλά σε ανθρώπους Γιώργη μου..Και δεν λέω οτι τίποτα είναι ευκολο κι οτι μπορεί και να πεινάσουμε αλλά τουλάχιστον θαχω τη συνείδησή μου καθαρή ότι προσπάθησα ότι το πάλεψα για τα παιδιά όλων των ελλήνων εγώ αλήθεια στο λεω τα βλέπω..παιδιά μου.Ξεφύγαμε λίγο(τι λίγο ρε Γιάννη) από το θέμα ας μας συγχωρέσει το αγαπημένο μας autotriti μέρες που είναι.
ΟΛΑ ΤΑ IMPREZA ΚΥΡΙΕ ΓΙΑΝΝΗ ΗΤΑΝ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ. ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΤΟ 1.5 ΜΕ 107 ΙΠΠΟΥΣ ΗΤΑΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΠΟΥ ΣΟΥ ΕΔΙΝΕ ΣΙΓΟΥΡΙΑ. ΑΠΛΑ ΕΚΑΙΓΕ ΠΟΛΥ ΚΑΙ ΕΙΧΕ ΥΨΗΛΟΥΣ ΡΥΠΟΥΣ. ΟΤΙ ΚΑΙ ΝΑ ΒΓΑΛΕΙ Η MITSUBISHI ΚΑΙ Η SUBARU ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ. ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΤΟ ΣΗΜΕΡΙΝΟ ΚΟΡΥΦΑΙΟ SUBARU ΜΕ 300 ΑΛΟΓΑ ΕΙΝΑΙ ΤΡΟΜΕΡΟ ΑΠΛΑ ΛΟΓΩ 2.5 ΛΙΤΡΩΝ ΕΙΝΑΙ ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΛΟΓΙΚΗ. ΤΟ EVO Ι OTAN HΡΘΕ ΣΤΙΣ ΑΡΧΕΣ ΤΗΣ ΔΕΚΑΕΤΙΑΣ ΤΟΥ 90 ΗΤΑΝ ΠΟΛΥ ΜΠΡΟΣΤΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΤΟΥ, ΠΟΛΥ ΠΙΟ ΙΣΧΥΡΟ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΟΥΟΤΑ CELICA GT4 ΤΟΥ 1994 ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΦΟΒΕΡΟ ΑΜΑΞΙ.
Υποκειμενικά θα μιλησω σε σχεση με το Mitsubishi evo το Scooby sti είναι σαφώς ανώτερο και σε σασί και σε ανάρτηση και σε τετρακίνηση κι σε ποιοτητα και σε αναγνωρισημοτητα στο δρομο.Το Evo έχει υπο ορους πάλι (για μενα όχι προτιμω τα 2500 χιλιαδες κυβικα απο τα 2000)ισως πιο εξελιγμενο κινητηρα και πιο ανθεκτικο σασμαν.Ειναι όμως πολύ πιο απροσωπο το evo apo to sti, η Mitsubishi εχει εχει χασει τη μπαλα νομιζω βριστεται ηδη στο δεκατο evo,γι αυτο μη παρασυρεστε απο ελληνικά περιοδικά της αρπαχτης,δεστε τι γινεται αμερικη κι ευρωπη αγγλια μερια με τα scooby
loukia είσαι άψογη!!!!!...i couldn't agree more!!!!!...νομίζω πως κάλυψες τον οποιονδήποτε που θα σχολίαζε και μένα φυσικα... άλλον αέρα έχει το wrx και άλλον μια CLA π.χ...με το Subaru πραγματικά οδηγείς και το χαίρεσαι!!...με την CLA προχωράς και απλά πουλάς μούρη...τέλος κατ'εμέ
Ξέχασα να αναφερθώ και στη ναυσιπλοϊα,Γιωργο νομίζω είμαστε τρίτη δύναμη στον κόσμο...σκεψου τώρα στα 7 δισ που ειναι ο κοσμος τι ναναι με τους καταλληλους χειρισμους της κυβερνησης η τριτη δυναμη στον κόσμο στα καράβια (η ελλάδα) να σηκώσει στους ώμους της 10 εκ. κόσμο.Με το εμπόριο και μόνο αν πληρώνουν κανονικά τους φόρους τους οι ιδιοκτήτες και μόνο άνετα ξεπληρώνουν τα δάνεια της χώρας,τίποτα το ποιο φυσικό να πληρώνουν νόμιμα δηλαδη τους φόρους που τους αναλογουν από αυτά που κερδίζουν αλλά ποια κυβερνηση εχει τα κότσια να συγκρουστεί να φτάσει στα άκρα για τα δίκαια του ελλ.λαού.Δυστυχως αντι να εκμεταλευτουμε τους πορους μας φυσικους κι ανρωπινο δυναμικο (ειμαστε και εξυπνος και εργατικος λαός) αλλά μονοι μας χωρίς <<προστατες>>,καθόμαστε σαν...παρακαλάμε σαν ζητιάνοι τους ευρωπαιους να μας δώσουν δανεικά,ελεος δηλαδη,γι αυτο την Κυριακή το <<όχι >>μου είναι συνηδειτοποιημένο
Κρίμα για την κούρσα που εχω ρε γαμωτο.αλλα το να μηδενιζεις έτσι ενα αμάξι όνειρο για πολλούς ειναι κρίμα.αλλα να σε ρωτήσω σου εχει βγει καλο αυτό γιατι δεν εχω δει να κυκλοφορούν και πολλα;αλλα όσα δεν φτάνει η αλεπού ξέρεις παρακάτω
Τα scooby απευθύνονται σε λιγους κι εκλεκτούς πελάτες, για τους γνωστες και λάτρες.Αυτά τα περιοδικά που λες οτι βγαζουν καλυτερο το evo μονο σου τα ξερεις,εγω άλλα διαβάζω.Αλοιμονο αν ταχε ο κάθε φιμέ...όπως έχουν τα typer ή evo.Τωρα για τα evo που τα ειδες οτι υπερτερουν σε όλα ενας θεος ξερει..σαν καημενα στεκοντε διπλα στα scooby.Xειρότερα σε όλα σαφώς και είναι απο τα scooby.Και το σοκ για το evo θα το πάθεις πας να το πουλησεις...σε σχέση με τη σουμπαρούκλα,με τις υγείες σου
Αν ειναι έτσι φιλε μου να το πούλησω το evo που εχω και να πάρω το Subaru.μην τρελαθούμε κιόλας οτι εχει χάσει την μπάλα η Mitsubishi με το evo.μην λέμε και οτι θελουμε.και ειναι άσχετοι όλοι στα περιοδικά παγκοςμιος που έχουν καλύτερο το evo σε ολα.απορω γιατι δεν άντεξε τελικά.το όνειρο του καθενός ειναι να εχει ενα evo η ενα type r.οχι Subaru.το Subaru ξεχώριζε μονο για τον ήχο αλλα για τα υπόλοιπα δεν το συζητώ καν.
Το μεγαλύτερο μείον της εταιρίας ειναι το οτι προσπάθησε να κυνηγήσει την Mitsubishi με το evo.και σε αποδώσεις και σε τετρακίνηση και σε τεχνολογίες.εκει πιστευω έχασε παρά πολυ γιατι ηταν ένας άνισος αγώνας.
Πολυ καλά τα λες Γιάννη μπράβο σου ετσι ακριβώς ειναι.τελικα οταν είπε ο παγκαλος οτι μαζι τα φάγαμε ξέρουμε πολυ καλά για ποιους εννοουσε πλεον.ναι στην πείνα του αλλού λοιπόν
Γιάννη απο γερμανικό μονο κλειδί θα έπαιρνα.η διάφορα ειναι πολυ μεγάλη με τα ιαπωνικά.αλλα και κατι πέρα απο τα Subaru και τα Mitsubishi να δούμε τι θα κάνουμε να τα χαρούμε ολα αυτά.πιστευω εγω προσωπικά ενα οχι ειναι οτι πρεπει
Καταρχήν εσύ τα μηδενίζεις συγκρίνοντάς τα και το evo kai to scooby με το typer.Tι την μπλεκεις τη χοντα στα ιερα τερατα της τετρακινησης δεν μπορω να καταλάβω.Δόγμα μου είναι το μοτό ότι οι ευθειες(typer)γεννηθηκαν και μας χρειαζονται για να ενώνουν τις στροφές(scooby kai evo). Aν κυνηγάς και το τελευταιο δεκατο στην πίστα τοτε καλά κάνεις κι εχεις evo,με γεια σου με χαρά σου.Αλοίμονο αν όλοι ήθελαν μόνο scooby ή μόνο evo.Προσωπικά επιλέγω scooby και χαίρομαι που είναι σπάνιο είδος στους δρόμους κι ας υστερεί στις επιδόσεις απο πολλά άλλα αυτοκίνητα,το λατρευω αυτο μ αρεσει και...τέλος.Το μόνο που με στεναχωρει πραγματικά ειναι ότι έπεσε στα νύχια της (αντιπαθητικής για μένα προσωπικά μιλάω πάντα) TOYOTA που το μονο σκοπο που εχει αυτη η εταιρεία ειναι πως θα πουλήσει περισσοτερα και τπτ άλλο.Ηδη ειναι εμφανες τι τα τωρινα toyota υστερουν σε αξιοπιστια σε σχεση με τα παλιοτερα μοντελα της..στο τελος θα καταντήσει σαν το grup vag μόνο διαφημιση, καμμια αρπαχτη,αναξιόπιστη και αυτοκινητα νεκρα γεννημενα μόνο για να σε πάνε από το α στο β χάνοντας ολοκληρωτικά τη γοητεία της διαδρομής και το συναισθημα της αυτοκίνησης και δις της τετρακινησης για εμας τους πορωμένους