Aπό ανακυκλώσιμα υλικά τα καθίσματα του νέου Audi A3
2.413 Επισκέψεις στο άρθρο (26/2/2020)
Η Audi θέλει να τονώσει τον οικολογικό χαρακτήρα της και για αυτό αποφάσισε να δώσει στο νέο A3 υφασμάτινα καθίσματα σχεδόν εξ ολοκλήρου κατασκευασμένα από ανακυκλώσιμο πλαστικό.
Mπορεί πολλές εταιρείες να τοποθετούν στα οχήματά τους δέρμα τεχνητό που δεν έχει προέλευση από τα ζώα, ωστόσο η Audi κάνει ένα ακόμη βήμα προς την «σωστή» κατεύθυνση αποφασίζοντας να προσφέρει στο νέας γενιάς A3 υφάσματα που έχουν κατασκευαστεί κατά 89% από ανακυκλωμένο πλαστικό και συγκεκριμένα από 45 πλαστικά μπουκάλια 1,5 λίτρου για κάθε ένα κάθισμα. Επιπλέον, 62 πλαστικά μπουκάλια ίδιου τύπου χρησιμοποιήθηκαν για την μοκέτα του αυτοκινήτου.
Τα υλικά που προέρχονται από την ανακύκλωση δεν γίνεται να είναι τα μόνα που θα χρησιμοποιηθούν για τα υφάσματα του μοντέλου λόγω του τρόπου κατασκευής τους. Ο Ute Gronheim, επικεφαλής του τμήματος δήλωσε σχετικά: «Εργαζόμαστε για την αντικατάσταση όλων των μη ανακυκλώσιμων υλικών με ανακυκλώσιμο πολυεστέρα. Στόχος μας είναι να φτιάξουμε τις ταπετσαρίες των καθισμάτων με τέτοιο τρόπο ώστε να μπορούν να ανακυκλωθούν ξανά. Δεν είμαστε πλέον πολύ μακριά από αυτό».
Όταν λανσαριστεί, το νέο A3 θα είναι διαθέσιμο με τρία διαφορετικά σχέδια, το Torsion που θα προσφέρεται με κίτρινες ραφές, το Puls και το S Line που θα προσφέρεται σε μαύρο και ασημί χρώμα με γκρι ραφές. Αργότερα θα διατεθεί και μια τέταρτη με έμφαση στο μαύρο και κόκκινο χρώμα.
Το Α3 θα έχει πέντε υβριδικές εκδόσεις, εκ των οποίων τρεις mild-hybrid (θα λέγονται TFSI e) με 110, 130, και 150 ίππους. Εδώ θα υπάρχει δίκτυο 48 Βολτ, προς υποστήριξη του θερμικού κινητήρα. Οι άλλες δύο θα είναι Plug-in εκδόσεις (e-tron) με 204 και 245 ίππους. Από το ερχόμενο καλοκαίρι θα διατίθεται και ο δίλιτρος ντίζελ με 115 και 150 ίππους και αργότερα και με 190 ίππους, σε όλες τις περιπτώσεις με διπλό ψεκασμό AdBlue. Aυτό θα τον καθιστά όχι μόνο πιο καθαρό αλλά και με χαμηλότερη κατανάλωση κατά 20% σε σχέση με το σημερινό μοντέλο.
Και προφανώς, η Audi δεν εγκαταλείπει την ιδέα του φυσικού αερίου και θα βάλει και στο νέο Α3 τη φιλική προς το περιβάλλον γραμμή κίνησης με καύσιμο το CNG και όνομα το «g-tron».
Ας είναι και πολύ πιο φθηνά στην τιμή προς τους καταναλωτές...